عکس ترکمن ( زیاد فتوشاپ بلد نیستم ) بعد از 3 ساعت کار این شد . نظر میدین

gon4431

Member

عکس که الان تهیه کردم از هنرمند دوتار ترکمن ( شهرستان گنبد ). و بناها و اسب که منطقه ما به آن خیلی علاقه دارن .
خواستم در یک شات همهی آن ها را به تصویر بکشم . زیاد تجربه ندارم. ایراد های تکنیکی را بگین تا پیشرفت داشته باشم



salam doostan . man tazeh chand mahi hastam ke ba photoshop kar mikonam
ye ax tarkibi sakhtam nazar midin chejooori shdeh . khili badeh ya badak nist .
khili khoshal misham rahnmaeem konid
 

پیوست ها

  • web4u.jpg
    web4u.jpg
    94.8 کیلوبایت · بازدیدها: 25

MEGA WAVE

Active Member
بیشتر اونچیزی که تو ذهنته مهمه ، بعد از اون میرسی سر ابزار اجرا که فتوشاپ باشه ...

طرحت توی نگاه اول LayOut خوبی نداره .

بنظرم نوع بکگراندت کار رو شلوغ کرده ، هر کدوم از اجزا دارن ساز خودشونو میزنن .

من ( بیننده ) وقتی طرحت رو میبینم نباید احساس کنم که اجزا از یه جای دیگه بریده شدن و اینجا دور هم اومدن.

الان تنها چیزی که کل طرح رو یه مقدار داره نگه میداره پوشش سارفیس بلور مانندی هست که رو کل کار کشیده شده.

شاد زی
 
بالا