عکاسی و دیجیتال مارکتینگ: ارتباط مستحکم یا اضافی؟

mehdinikoo

New Member
عکاسی حرفه ای و بازاریابی آنلاین تا چه حد به هم وابستگی دارند؟ در این مقاله به رابطه بین دیجیتال مارکتینگ و عکاسی حرفه ای می پردازیم. دنیای بازاریابی امروزی که بر پایه دیجیتال پایه گذاری شده است دقیقا مانند یک رستوران بزرگ است. اینکه چه تصویری از بیزینس شما نشان داده می شود را خودتان با تصاویری که تحت عکاسی می گیرید می سازد.

چگونه عکاسی به نفع شما عمل خواهد کرد؟

اهمیت عکاسی محصول در وبسایت

اولین کاری که برای عکاسی از محصولات خود باید انجام دهید این است که یک شرکت عکاسی خوب پیدا کنید. این برای کیفیت عکس ها بسیار مهم و حیاتی است. ترجیحاً یک تیم متخصص با مهارت های خاص و تجهیزات خوب باشد. از آنجایی که ما در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم، امروزه همه خود را عکاس و هنرمند می دانند زیرا یک دوربین خریده اند؛ اما حقیقت این است که نیمی از آنها حتی نمی دانند چگونه از آن به درستی استفاده کنند.

چرا عکاسی در دیجیتال مارکتینگ اهمیت دارد؟

عکاسی و دیجیتال مارکتینگ
  • جلب توجه
مطمئنا یک عکس ساده این کار را نمی‌کند، اما مجموعه‌ای از تصاویر خلاقانه در زمان مناسب که به خوبی مدیریت می‌شود و به‌روزرسانی می‌شود تا مخاطبان شما را غافلگیر کند، احتمالاً مردم را با کسب‌وکار شما همراه کند. بازاریابان باید تمام تلاش خود را برای جلب توجه و حفظ آن انجام دهند. این به معنای استفاده از تصاویر واقعاً دراماتیک نیست، در واقع گاهی اوقات زیبایی ظریف در یک عکس می‌تواند تأثیرگذارتر باشد. نکته اصلی این است که زیبایی شناسی کلی شما چیزی است که می تواند مشتریان جدیدی برای شما به ارمغان بیاورد.
  • تصویر بدون یک کلمه پیام را منتقل می کند.
گاهی یک تصویر کار 1000 کلمه را می کند. مغز انسان به سرعت تصاویر بصری را پردازش می کند.عکس، همیشه بالاتر از سایر رسانه ها قرار می گیرند. انتخاب عکس باید با برند، ماموریت و محتوای شما همخوانی داشته باشد.
  • عکس خوب تصویر مطلوبی از برند ایجاد می کند.
همانطور که در مقاله ای از وبسایت ایران وب لایف در مورد دیجیتال مارکتینگ مشاهده می کنیم، یکی از اهداف هر کمپین دیجیتال مارکتینگ، افزایش اعتبار برند نزد اذهان عمومی است. اگر در یک کمپین تبلیغاتی بگویید بهترین کیفیت را ارائه می دهید تا زمانی که تصاویر زیبا و جذابی نداشته باشید، مشتریان باورتان نخواهند کرد.
  • اقدام به عمل یا call to action
یک مثال خوب در مورد قدرت CTA، پلتفرم های عکس محور مانند اینستاگرام هستند که بشدت نسبت به پلتفرم های محتوای نوشتاری محبوب تر هستند. طبق تحقیقات صورت گرفته، میزان کلیک افراد در call to action تصاویر نسبت به محتوا بیش از 50 درصد بیشتر است.
  • تعامل بیشتر
گنجاندن یک عکس به طور خودکار تعامل بیشتری چه در وبسایت چه شبکه های اجتماعی ایجاد می کند. این برای کانال های رسانه های اجتماعی، پست های وبلاگ و حتی وب سایت ها یکسان است. اگر می‌توانید از این رسانه برای افزایش تعامل استفاده کنید و به خوبی می‌دانید که کار می‌کند، چرا وارد عمل نمی‌شوید؟
منبع برای مطالعه بیشتر اهمیت عکاسی در دیجیتال مارکتینگ: وبسایت برندیگنیتی
 

sarbizhan

Member
راز موفقیت در دنیای دیجیتال، خلاقیت، تخصص و تجربه است. تیم رسانتو با بهره‌گیری از خلاقیت، تخصص و تجربه خود، در زمینه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال، از جمله سئو، تولید محتوا، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، طراحی وب‌سایت و... به شما کمک می‌کند تا به موفقیت دست پیدا کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا