عواملی که در کیفیت و قیمت ساندویچ پانل‌ها نقش دارند

انواع ساندویچ پانل‌ها
ساندویچ پانل‌ها با توجه به کارایی آن، به انواع متفاوتی تقسیم می‌شوند. از جمله مصارف ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی می‌توان به کاربرد ساندویچ پانل ها در ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، ورزشگاه‌ها، سالن‌های نظامی و غیره اشاره کرد. هر یک از این مکان‌ها باید بر اساس نیاز خود، ساندویچ پانل مورد نظر را خریداری کنند.

ابعاد ساندویچ پانل‌ها
یکی از عوامل دیگری که در قیمت هر برگ ساندویچ پانل نقش دارند، ابعاد ساندویچ پانل است. هر چه ابعاد درخواستی شما بیشتر باشد، قیمت ساندویچ پانل افزایش می‎یابد. به همین علت، کارشناسان آریا بارون توس، به شما پیشنهاد می‌کنند که پیش از خرید، حتما با آن‌ها مشورت کنید تا بتوانند نیاز شما را شناسایی کنند و بهینه‌ترین انتخاب را داشته باشید.

جنس ورقه ساندویچ پانل‌ها
معمولا ورقه‌های ساندویچ پانل‌ها از گالوانیزه یا آلوزینک تولید می‎شوند و یک لایه عایق دارند که برای تهیه آن از پشم سنگ، پلی استایرن یا پلی یورتان استفاده می‌کنند. اینکه کدام یک از عایق‌ها مناسب مکان مورد نیاز شما است، توسط متخصصین آریا بارون توس مشخص می‎‌شود. بدیهی است که متفاوت بودن جنس ورقه‌ها، قیمت هر برگ ساندویچ پانل را تغییر می‌دهند.



ضخامت ورقه‌ها ساندویچ پانل‌ها
ضخامت ورقه‌ در قیمت هر برگ ساندویچ پانل تاثیر بسیاری دارد. در واقع اگر ورقه‌های ساندویچ پانل‌ها از ضخامت و فشردگی خوبی برخوردار باشند و استانداردهای لازم در تهیه ساندویچ پانل‌ها رعایت شده باشند، قیمت آن‌ها هم بر اساس این معیارها تغییر می‎کنند.

نوع طراحی ساندویچ پانل‌ها
نوع طراحی که برای تولید ساندویچ پانل‌ها به کار می‌رود، در افزایش کیفیت ساندویچ پانل‌ها بسیار نقش دارند. در واقع زمانی‌که ساندویچ پانل‌ها زیر نظر متخصصین خبره آریا بارون توس، توسط بهترین تجهیزات فنی طراحی می‌شوند، میزان نیاز به تعمیرات پس از تحویل محصول را به حداقل می‌رسانند که این عامل هم، در قیمت هر برگ ساندویچ پانل موثر است.

متخصصین خبره
در تولید انواع ساندویچ پانل‌ها زمانی‌که افراد با تجربه و متخصص به تولید بپردازند، مشتریان و خریداران با خیال آسوده‌تری به سفارش محصولات مورد نظر خود می‌پردازند، چون دقیقا می‌دانند که تولید و طراحی ساندویچ پانل‌ها با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه و استفاده از ابزارهای پیشرفته، زیر نظر آن‌ها به تولید می‎رسند که قیمت هر برگ ساندویچ پانل بر اساس این عامل هم تغییر می‌کند.

استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته برای ساخت ساندویچ پانل
یکی‌دیگر از عواملی که در قیمت هر برگ ساندویچ پانل نقش دارد، استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته است. استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته تاثیر بسیار زیادی در افزایش کیفیت، تولید و اجرا و نصب حرفه‌ای ساندویچ پانل ‌ها دارند، به همین ترتیب قیمت ساندویچ پانل‌ها به این مورد هم وابسته است.

خدمات پس از فروش
زمانی که کارخانه تولید ساندویچ پانل به شما اطمینان خاطر می‌دهد که محصولاتش ضمانت و خدمات پس از فروش دارند، شما کاملا راحتتر می‌توانید به آن برند اطمینان کنید و از آن‌ها خریداری کنید.

در واقع زمانی که کارخانه‌ای خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد، به این معنا است که از کیفیت محصولاتی که تولید می‌کند، کاملا مطمئن است. بنابراین برای تولید محصولات خود باید از بهترین خدمات استفاده کنید که به نسبت هزینه‌ای که باید صرف تولید کند، بیشتر می‎شود. به همین دلیل قیمت ساندویچ پانل‌هایی که توسط کارخانه‌ها تولید می‌شوند و خدمات پس از فروش و ضمانت دارند با ساندویچ پانل‌هایی که ضمانت ندارند، متغییر است.

آریا بارون توس
 

جدیدترین ارسال ها

بالا