عمق داد به تصاویر

از مدیران سایت می خوام که طریقه ساختن عمق به متریال ها مثل شکل رو به من بگن . چه طوری میشه به تصاویر عمق داد
از help مکس چیز نفهمیدم البته ار در very باشه خیلی بهتره
رسول از رشت
zkuhxja28gd7cp0yp9wa.jpg
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام دوست عزیز
این تصویری که شما گذاشتید رو با Displace درست کردند . کار خاصی هم نداره .
فقط کافیه در متریالتون ، قسمت Displace رو پیدا کنید و همون تصویر تکسچر رو به این قسمت هم اضافه کنید . البته بهتر هست از تصاویر سیاه و سفید مخصوص این کار استفاده کنید .
همچنین می شه این کار رو با مدیفایر Displace انجام داد ، به این ترتیب که یک Plane ترسیم کنید و مدیفایر Displacement رو بهش اضافه کنید . حالا در قسمتی که از شما یک Map می خواد ، همون تکسچری که به پلان دادید رو بهش بدبد و مقدار عددی زیر اون رو زیاد کنید تا تاثیرش رو در Viiewport ببینید .

این رو هم اضافه کنم که در کل این قابلیت ، در موقع رندر به شدت تعداد فیسهارو افزایش می ده و نیاز به رم زیادی داره .
اگر بازم متوجه نشدید یا نتونستید این قسمت ها رو پیدا کنید ، بگید تا با تصویر نشون بدم .

موفق باشید :rose:
 

HOSSEIN.D

Well-Known Member
فکر کنم این کارت رو راه بندازه.
من باش کار کردم. واقعا شاهکاره. خودش اتوماتیک نرمال مپ-specular-diffuse- و هر چی که لازم باشه رو میسازه.
وی میتونی با هر رزولوشن که خواستی اکسپرت کنی و ازش استفاده کنی.
واقعا ارزشش رو داره به نظرم.



PhotoSculpt Textures is a software that creates 3D models and 3D textures from just two photos of the same subject.

Features:

* High definition depth extraction for unpreceeded professional results. click here to see our gallery

* Very high texture size: The automated sculpting phase ends when the same size as the source photos is obtained,
witch is usually a very high definition 3d model or texture.
* Fast: It takes only 1 s to display the first low polygon model
o The 3D model resolution increases over time with immediate visual feedback in 3D
o High definition model obtained within 40 seconds (on a 3Gz Intel processor)
o Fully sculpting a 12Mpix source images takes 4 minutes

Clean intuitive interface: click here to view a video of the interface in action

* Easy to learn and use
* Full screen 3D display
* Optimised viewing with popup toolbars that appears only when needed
* Drag and drop support for images
* Open both FRONT and RIGHT photo in one dialog box with multiple selection
* Images are sorted automatically for efficiency (users are recommended to shoot FRONT PHOTO first and RIGHT PHOTO second)
* Image 90° rotation and swaping tool
* Lighweight application (12 Mb in Idle), it fires-up almost immediately
* Fully multithreaded interface : Rotate 3d view / zoom in-out / Move / crop / change map display type while sculpting is still in progress

Generates following texture maps

* Depth map (can be used as displace map or displacement map)
* Normal maps
* Ambient occlusion maps
* Specular maps
* Diffuse maps (color)

Other handy features :

* Make texture seamless tileable in one click. Click to see the video here
* Increase / decrease depth in one click
* Handy "flat mode" to correct flatness of texture in one click in case you have shot your texture in awkward position
* crop texture
* Perspective crop
* square crop
* Fixed 2n texture size (256,512,1024,2048 ...) in one click
* Browse subdivisions: Increase / decrease model or texture size in one click
* "save multiple" function to save different maps, different sizes and 3d models all at once
* Alpha transparency: Remove unwanted areas on your model using a black and white alpha map

What you don't need to worry about :

* Don't need any kind of calibration of camera
* Don't need to manually select points before creating a 3d sculpt
* Don't need for a high end camera (minimum recomended : a 5 Mp point and shoot camera)

File input / output :

* Accepts Jpg and Bmp files
* Saves maps as Jpg and Bmp files
* Save models as .obj (textured) and .stl (untextured) files

Recommended:

* OS : Windows Seven 64 bit
* CPU : Core 2 Duo or newer
* Graphic Card: High end DirectX 9
* RAM: 3 Gb
* HD: 300 Mb of hard drive space
* Monitor: 1920x1200x32 bit

Minimum System Requirements:

* OS: Windows XP/SP2 32 bit
* CPU: Pentium 4
* Graphic Card: DirectX 9
* RAM: 1 Gb
* HD: 300 Mb
* Monitor: 800x600x16 bit

Code:
dl.png



http://rapidshare.com/files/37898049....01-ENGiNE.rar
 

" اگر بازم متوجه نشدید یا نتونستید این قسمت ها رو پیدا کنید ، بگید تا با تصویر نشون بدم ."

منون می شم که با عکس نشونم بدید من سعی کردم ولی تفاوتی رو حساس نکردم
من از این دوعکس استفاده کردم .
bnxttbt0txlxbi9mptmn.jpg


h0sv9yzbimpqjlh4xcu.jpg

کدام متغیر رو باید تغییر داد تا این حال به وجود آیید شما از موتور رندر very استفاده می کنید . درست کردن این حالت وقتی از very استفاده می کنیم فرق داره
 

Ultra3D

Well-Known Member
اولا ً که Vray ونه very
بعد این که وی ری برای خودش مدیفایر جدا داره که اسمش vray displacement هست
بعدش این کار رو هم می تونی تو قسمت متریال تو بخش map - displacement همون کار رو می تونی بکنی
در ضمن متریالت با ید خالص باشه و مثل این جا فقط سنگ باشه و اون گیاه ها نباشن که کار رو خراب می کنن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا