علت خروج آب از اگزوز ماشین

ahc.shopcenter

New Member
اگزوز لوله‌ای بزرگ و کشیده است که از خروجی موتور شروع شده و تا انتهای خودرو کشیده شده است و وظیفه انتقال و خروج گازهای تولید شده توسط موتور را برعهده دارد. در قسمت میانی این قطعه کاتالیزور قرار دارد که موجب کاهش آلایندگی و جذب گازهای سمی می‌گردد و طی یکسری فرآیند شیمیایی ممکن است یکی از دلایل خروج آب از اگزوز باشد.
photo_2024-04-09_15-05-05-ezgif.com-png-to-webp-converter.webp

از این قطعه تنها باید گازهای تولیدی خارج شود نه چیز دیگری در صورتی که از اگزوز ماشین خروج آب را مشاهده کردید می‌توان گفت که نشانه چندان جالبی نیست و در صورت بیشتر شدن حتما به تعمیرگاه به منظور بررسی بیشتر مراجعه کنید ولی در بعضی مواقع این اتفاق امری کاملا طبیعی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

حرارت موتور پس از روشن شدن​

موتور خودرو در ابتدا کار خنک می‌باشد و به محض استارت خوردن یک اختلاف دمای شدیدی ..... ادامه مطلب
منبع: دلایل خروج آب از اگزوز + 3 مشکل اساسی
 

shimalasim

Member

راهنمای مسافرت به کیش با خودرو​

به طور کلی، مسافرت به کیش هزینه‎‌های بالایی برای شما به همراه خواهد داشت. بخش مهمی از این مخارج، مربوط به رفت و آمد است؛ چه بخواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و چه به سفر به کیش با ماشین شخصی بپردازید. بنابراین خیلی مهم است که راهنمای سفر به کیش با ماشین را تمام و کمال بخوانید و به نکات آن دقت داشته باشید.

در صورتی که قصد داشته باشید به صورت مستقل به کیش سفر کنید، مسئولیت‌ها و هزینه‌های بیشتری را تقبل خواهید کرد. مسافران عازم به کیش عموماً از دو گزینه استفاده می‌کنند: سفر با هواپیما؛ و سفر به کیش با ماشین شخصی. در گزینه اول، هزینه‌هایی که باید بپردازید شامل بلیط هواپیما و رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی یا اجاره خودرو در کیش خواهد بود.

اما اگر قصد داشته باشید با ماشین شخصی به کیش سفر کنید، بایستی مخارج متعددی را درنظر بگیرید. از جمله آنها می‌توانیم به هزینه سوخت و عوارض سفر از استان مبدأ به هرمزگان، هزینه‌های جانبی حین سفر، فی لندینگ کرافت برای ترانسفر خودرو از بندر به جزیره کیش، هزینه کاپوتاژ و سایر مخارج اشاره کنیم.
برای خواندن ادامه مقاله به لینک زیر بروید
راهنمای سفر به کیش با ماشین شخصی | راهنمای مسافرت به کیش با خودرو
 

جدیدترین ارسال ها

بالا