عرضه محصولات ویژه دهه فجر در ویترین ایرانسل

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6

image43001.jpg

ICTna.ir - به مناسبت فرارسیدن ایام فرخنده دهه مبارك فجر و سی و یكمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با هدف زنده نگاه داشتن و یادآوری فضای روزهای انقلاب، محصولات ویژه این ایام از طریق پورتال چندرسانه ای ویترین ایرانسل در اختیار مشترکین قرار داده می شود.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی ایرانسل، این محصولات شامل فیلم، تم، عکس، تصویر پس زمینه و آهنگ پیشواز ویژه تلفن همراه می باشند.

برای دریافت محصولات چندرسانه ای ویترین، گوشی مشترک باید دارای قابلیت GPRS و MMS بوده و تنظیمات GPRS و MMS ایرانسل در گوشی وی نصب و ذخیره شده باشد، دریافت و نصب تنظیمات خودکار از طریق تماس با شماره 700 و وارد نمودن شماره های 3 و سپس 5 و یا شماره گیری کد دستوری *130*3*5# از خط ایرانسل ممکن می باشد.

تمامی مشترکین ایرانسل می توانند با مراجعه به پورتال ویترین ایرانسل و سرویس آهنگ پیشواز، به صورت رایگان نمونه آهنگ های موجود را گوش داده و یا محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند. همچنین مشتركین سیم كارت های ایرانسل میتوانند با ارسال یك پیام كوتاه بدون متن به شماره ویژه 8420 فهرستی از محصولات مناسبتی ویترین ایرانسل را از طریق پیام كوتاه دریافت كنند.

اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات پورتال چند رسانه ای ویترین و سرویس آهنگ پیشواز و نحوه کاربرد آن از طریق نشانی اینترنتی vitrin.irancell.ir، بروشورها و اطلاعیه های ویژه این سرویس در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.





منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا