عرضه اندروید Pie 9 برای گوشی‌های گلکسی M10، M20 و M30 از سیزدهم خرداد

M.B.N

New Member
سامسونگ اظهار کرده که از سوم ژوئن مصادف با سیزدهم خرداد عرضه اندروید ۹ را برای گوشی‌های گلکسی M10، گلکسی M20 و گلکسی M30 آغاز خواهد کرد. با وجودی که گوشی‌هایی مثل گلکسی A30 و گلکسی A50 به صورت پیش‌فرض با اندروید ۹ منتشر شدند، اما سری گلکسی M درست یک هفته قبل از انتشار گوشی‌های سری A، با اندروید Oreo 8 بیرون آمدند! احتمالاً این مأیوس‌کننده‌ترین جنبه گوشی‌های سری M بود که جدای از این نکته، معرکه بودند. سامسونگ در ابتدا ماه آگوست را به عنوان ماهی که گوشی‌های سری M اندروید ۹ می‌گرفتند، تعیین کرده بود اما حالا این کمپانی دارد بروزرسانی مورد نظر را خیلی زودتر منتشر می‌کند.

در واقع این بار تقریبا اولین باری بود که سامسونگ طی سال‌های طولانی، واقعاً یک تاریخ واقعی برای عرضه نسخه جدید اندروید برای دستگاه‌هایش ارائه کرده بود؛ کمپانی سامسونگ در سال‌های اخیر چنین کاری را برای گوشی‌های پرچمدارش کرده بود اما فقط برای عرضه نهایی بروزرسانی‌ها و آن هم بعد از چند ماه آزمایش‌کردن نسخه‌های بتا. این کار نشان از محبوبیت سری گلکسی M دارد و این نکته را به نمایش می‌گذارد که سامسونگ چطور دارد در حوزه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری خودش را بالا می‌کشد. کمپانی سامسونگ اندروید ۹ را بسیار سریع‌تر از سیستم‌عامل‌های عمده دیگر اندروید برای گوشی‌های متنوع گلکسی‌اش منتشر کرده است و هیچ نشانی از آن که به این زودی‌ها قصد پایین آوردن سرعت این روند را دارد به چشم نمی‌خورد.

سامسونگ اطلاعاتی درباره این که این بروزرسانی‌های اندروید ۹ چه ویژگی‌ها و تغییراتی برای گوشی‌های سری گلکسی M به ارمغان می‌آورند ارائه نکرده است. گلکسی M10، M20 و M30 واجد شرایط دریافت اندروید Q یا همان اندروید ۱۰ خواهند بود. هرچند هنوز مدت زیادی مانده تا آن بروزرسانی بیرون بیاید، حتی برای گوشی‌های پرچمداری مثل گلکسی S10.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا