عدم نمایش محتویات فلش ، چه کار کنم؟

sallarmelli

Active Member
سلام
وقتی فلش رو اسکن می کنم معلومه که فایل ها داخلش هستن ولی وقتی فلش رو باز می کنم چیزی رو نمایش نمی ده این مسئله چندین بار برام پیش اومده و این بار دیگه گفتم بپرسم ببینم جریان چیه؟
حتی حجم اون هم نشون می ده که فلش پر هست ولی چیزی نشون نمی ده
کسی می دونه مشکل کجاست؟
 

atrevafa

Member
نمیدونم چرا تا الان این پست بدون جوابه......:shock::-?
اما اینو مینویسم برای دیگرانی که شایدی این مشکل رو دارن.اگر چه با یه گشت و گذار داخل دینای مجازی،کارشون راه میفته.
دوست عزیز به احتمال نزدیک به 10000 درصد،فلشتون ویروسی هست و این ویروس فایلهاتون رو مخفی کرده که اگه بعد از حذف ویروس،فایلهاتون برگردانده نشد(یعنی با زدن دکمه ی show hidden بازم نتونستین فایلهاتون رو ببینین)یه نرم افزار بسیار کم حجم در حدود 1 کیلوبایت رو دانلود کنید و بعد در جایی که میخواید فایلهاش رو ظاهر کنین،کپی کنین و اجراش کنید.به همین سادگی(البته یه اشکالی فکر کنم در توضیح باشه ولی حاد نیستش.کارتون رو برطرف میکنه.اصلا هم ترس نداره):)
دوستان اسم این نرم افزار NoHidden.bat هستش.پیوست کردنش الان فایده نداره.
 

s.hassni

New Member
دوستان سلام.
من حافظه فلشم ویروسی شده بود که کاملا از ویروس پاک شد. از اون به بعد با وجود اینکه همه محتویاتش سالم و دست نخورده است و با جستجو کردن دیده میشن و کار می کنن اما در حالت عادی فولدر ها و آیکونها نمایش داده نمیشن. برندش هم a data هستش. بر روی چند سیستم مختلف و با ویندوز 8 و 7 چک کردم باز هم مشکل سر جاشه. ممنون میشم راهنمایی کنین.
 

handpick.ir

New Member
فایل های فلش مخفی شدن. وقتی برروی آیکون درایو فلش کلیک کردین و وارد فولدر شدین در نوار ابزار بالا اگر ویندوز 8 هستش قسمت view رو انتخاب کنین و در اونجا قسمت options . بعد از اون یه قسمتی براتون باز میشه با نام folder option از اونجا view رو کلیک کنین و در قسمت hidden files and folders قسمت show hidden files رو تیک بزنید و برروی اکی کلیک کنین.
در ویندوز 7 در ابتدا به جای view گزینه tools رو انتخاب کنین و بعد مشابه ویندوز 8 عمل کنین.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا