عدم شناسایی انجمن روی لوکال هاست توسط کامپیوترهای دیگر

kh1389

New Member
با سلام
من phpBB3 را روی لوکال هاست نصب کرده ام اما کامپیوترهای دیگر نمی توانند آن را بشناسند و انجمن را ببینند.
برای توضیح بیشتر:

IP کامپیوتر من 162.198.0.214 است و دیگر کامپیوترها چه با وارد کردن این آدرس و چه با اضافه کردن phpBB3 (که برنامه در آنجا نصب شده ) به انتهای آدرس نمی توانند وارد شوند.
البته یکی از دوستان من به طور موقت تمام فایلها و پوشه ها را از داخل پوشه ی phpBB3 به پوشه ی www کپی کرد و مشکل برطرف شد . ولی من می خواهم بدون این روش یعنی با قرار داشتن فایلها و پوشه ها در جای خودشان مشکل برطرف شود.

لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید.
 

kh1389

New Member
من طبق معمول با برنامه ی easyphp سرور و دیتا بیس را ایجاد کردم و سپس phpbb3 را طبق دستور در پوشه ی www محل نصب easyphp کپی کردم و سپس آن را نصب کردم .
برنامه اجرا می شود و من می توانم وارد انجمن شوم و همه ی کارها را انجام دهم .
من این برنامه را در یک شبکه ی محلی و بر روی لوکال هاست نصب کرده ام
کامپیوترهای دیگر نمی توانند این صفحه را بخوانند.
توضیح بیشتر اینکه من در همان آدرس یعنی در پوشه ی www یک صفحه ی وب دیگر برای آزمایش قرار دادم که دستگاههای دیگر به راحتی توانستند آن را بخوانند. ولی نمی توانند انجمن را بخوانند. چه با وارد کردن آدرس IP به تنهایی و چه با وارد کردن آدرس زیر مجموعه ی IP که در اینجا phpBB3 است.
یعنی با هیچ یک از دو آدرس زیر نمی توانند انجمن را بخوانند :

http://192.168.0.214/
http://192.168.0.214/phpBB3/
--------



توضیحی که در پست
قبل عرض کردم این بود که یکی از دوستان من فایل ها و پوشه هایی که داخل پوشه ی phpBB3 بود را به یک سطح بالاتر یعنی به پوشه ی www کپی کرد و این کار باعث شد که دستگاههای دیگر بتوانند انجمن را بخوانند. ولی این کار غیراصولی است و اشکالاتی را در ادامه ی کار پیش خواهد آورد.
من می خواهم در حالی که آدرس در جای خود قرار دارد کامپیوترهای دیگر بتوانند انجمن را بخوانند.
از راهنمایی شما ممنون خواهم شد.
 
آخرین ویرایش:

BetaMaster

Member
خوب قبل از همه عرض کنم اطلاعات من در مورد شبکه به شدت محدود است. اما چیزی که با دانش ناقص خودم می تونم بگم :

توضیح بیشتر اینکه من در همان آدرس یعنی در پوشه ی www یک صفحه ی وب دیگر برای آزمایش قرار دادم که دستگاههای دیگر به راحتی توانستند آن را بخوانند.

یک فایل index.html با محتوای قابل مشاهده (فقط صفحه سفید نباشد) بسازید و در نشانی زیر قرار دهید :


تست کنید با وارد کردن http://192.168.0.214/Ab/index.html و http://192.168.0.214/AB/index.html و http://192.168.0.214/ab/index.html و http://192.168.0.214/aB/index.html و در نهایت http://192.168.0.214/Ab صفحه باز می شود یا خیر.

توضیحی که در پست قبل عرض کردم این بود که یکی از دوستان من فایل ها و پوشه هایی که داخل پوشه ی phpBB3 بود را به یک سطح بالاتر یعنی به پوشه ی www کپی کرد و این کار باعث شد که دستگاههای دیگر بتوانند انجمن را بخوانند. ولی این کار غیراصولی است و اشکالاتی را در ادامه ی کار پیش خواهد آورد.
البته به نظر نمی رسه غیر اصولی باشه اما شاید برای شما نا خوش آیند باشد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا