عجب نمونه کاری!!!

این نمونه کاری که یه خارجی ساخته من تا نیم ساعت باورم نمیشد این واقعی نیست! :eek:
این دوست عزیزمون! برا اینکه ما باورمون عکس مدل اصلس گذاشته؟ :-?
وووواااااااااااااااااااااااییییییییییییییییی... :eek:

showlarge.php

:twisted:

اگه خودت درست کردی که شاهکاره!
آفرین .
ولی یه ذرّه باور کردنش سخته.

mamali132002

عکس 3d هستش فکر کنم 5 ماه پیش تو cgtalk گذاشته بود. حتی عکس از از texture هم گذاشته بود.
این کار با مایا ساخته شده. shader هاش که عالیه.

hamed-ddd

من درست نفهمیدم
این عکس بالایی چرا با مدل پایین فرق داره یه کم دقت کنید.....
نه این قلب واقعیه ........
مگه اینکه مدل تکسچر شده رو بزاره....
فقط خواسته بگه من این مدل رو از رو این عکسه ساختم

توي خود سايت مايا يه بخشي هست كه به مسابقه مي‌گذاره كه مدل واقعيه يا تري‌دي ... و واقعا آدم مي‌مونه ... آخرش يه نمره از 10 به آدم مي‌ده .

mamali132002

من درست نفهمیدم
این عکس بالایی چرا با مدل پایین فرق داره یه کم دقت کنید.....
نه این قلب واقعیه ........
مگه اینکه مدل تکسچر شده رو بزاره....
فقط خواسته بگه من این مدل رو از رو این عکسه ساختم

خوب ممکنه لایه displacement map داشته باشه. شایدم با texture یه جوری پیچونده. یه جورایی به cg خیلی شبیه. منم چون نتونستم پست ایشون رو تو cgtalk پیدا کنم نمیتونم قضاوت کنم که واقعیه یا ساخته شده.
ولی 90 % فکر کنم CG باشه.

hamed-ddd

خوب ممکنه لایه displacement map داشته باشه. شایدم با texture یه جوری پیچونده. یه جورایی به cg خیلی شبیه. منم چون نتونستم پست ایشون رو تو cgtalk پیدا کنم نمیتونم قضاوت کنم که واقعیه یا ساخته شده.
ولی 90 % فکر کنم CG باشه.
درسته امکانش هست
یکی از دوستام که اینو دیده (مایا کاره) مقداری به اسپکولارها روی قلب مشکوک شده بود ..که قلب مدله
منم یه مقدار مرددم شاید واقعی نباشه(مدل باشه:neutral: )
شاید جواب تو این باشه....
I may say...all the possitive feedback certanly motivates one to put up more material . The tecnique is that I constructed the hole image in photoshop first. That is...In different layers i painted up specular/ static shadow and highligt and so on to make sure that it fitted all together before I even started up maya.This was done partly from using photographs and lots of cloning and then I also painted in some extra details. When I was finished with the Image I projected it on to a siple plane in maya. The projects deadline didnt allow for good uv-mapping so working with projections was the obvious choice. After that I modeled the geometry...kind of like when you are doing imagebased rendering. For this particular project I knew that I was never going to se the other side of the heart, therfore it was sufichent with modeling from on side, so I could don 180 sweep around it atleast. The heart now looked great in a stillframe... but not in animation...it was to static. To make it look good in animation I also whent in and constructed a displacement map/a bump map and a specularmap. The I used a selfconstructed hdri image to get the sharp reflections on the heart. An occlusionpass were also done to get the final touch during the animation sequence. If there are some more questions I,l be happy to answer them. Does anyone know if there are someway to post animations on this site? Take care fellow artists...and thanx again for the feedback.... /Michae
این نقل قول خود سازنده است
من چیز زیادی نفهمیدمl

آخرین ویرایش:

spy4all

واقعا نمی تونم چیزی بگم یا این عکس واقعی یا هم این قدر تکستچر کردنش خوب بود و تکستچر خوبی پیدا کرده که واقعی به نظر می آید .

جدیدترین ارسال ها

بالا