عبور از محدودیتهای دانلود در Rapidshare

galiver60

Active Member
من در وبلاگم http://chapar.co.cc اخیرا دو روش خیلی خوب برای دور زدن محدودیت های رپیدشیر نوشته ام فکر کنم ضرری نداشته باشه اگر دوستان این فروم این مطالب را هم بخونند اولیش مربوط به از بین بردن محدودیت زمانی رپیدشیر است و دومی هم نرم افزاری است که فایل ها را از رپیدشیر به راحتی و بدون محدودیت دانلود می کند البته این نرم افزار باید روی pc شما نصب شود . لینک ها :
برطرف کننده محدودیت زمانی رپیدشیر
 

galiver60

Active Member
عبور از محدودیت های دانلود از رپیدشیر

عبور از محدودیت های دانلود از رپیدشیر
سایتی که به پادشاهی رپیدشیر پایان خواهد داد ( قسمت دهم )
orbit38.gif

دسته : رپیدشیر
در حال حاظر دانلود از سایت رپیدشیر تبدیل به دغدغه بسیاری از کاربران ایرانی شده است در حالیکه با روش های خاصی می توان تا حدودی بر این مشکل چیره شد کما اینکه بارها و بارها در این وبلاگ راههایی برای رفع این مشکل پیشنهاد شده است . در این پست نگاهی خواهیم داشت به دو نرم افزار مدیریت دانلود خاص که می توانند کمک موثری در دانلود از رپیدشیر باشند ولی به شرطی که کاربر هر از چندی نسخه های به روز شده این دو نرم افزر را در اختیار داشته باشد .
- اوربیت برنامه مدیریت دانلود جدید که به علت بر طرف کردن مشکل دانلود از رپیدشیر اخیرا در سایت های اینترنتی محبوبیتی خاص به دست آوره است . با مرورگرهای فایرفاکس، اکسپلورر،اوپرا و مکستون هم خوانی دارد البته ظاهرا برای دانلود فایل از رپیدشیر باید از مرورگر اکسپلورر استفاده کنید البته ناگفته نماند این نرم افزار قابلیت دانلود فایل های ویدئویی به اشتراک گذاشته شده و فایل های موسیقی استریم و فایل های فلش و ... را نیز دارد . برای آشنایی با نحوه کار اوربیت و دانلود آن می توانید به وبلاگ این نرم افزار : http://orbitdownloader.blogspot.com و سایت رسمی آن : http://www.orbitdownloader.com مراجعه کنید .
- Universal Share Downloader ابزاری است که می تواند به عنوان نرم افزار مدیریت دانلود از سایت های اشتراک فایل به کار رود . سایت هایی چون RapidShare, MegaUpload, YouSendIt, FileFactory, Upload Galaxy و غیره . Universal Share Downloader رایگان است و نیازی به نصب شدن ندارد و بعد دانلود و خارج کردن از حالت زیپ اگر روی آیکون این نرم ا فزار کلیک کنید بدون اینکه نصب شده باشد اجرا می شود . این ابزار می تواند به خوبی با نرم افزارهای مدیریت دانلودی چون IDM و DAP و Flashget و ... ادغام شود . برای کار با این ابزار کافی است لینک فایل رپیدشیر را در آن وارد کنید و روی Grab کلیک و کد امنیتی نشان داده شده در تصویر را وارد کنید و در نهایت لینک مستقیم حاصل شده را در نرم افزار مدیریت دانلود خود ( IDM و DAP و Flashget و ... ) وارد و دانلود را شروع کنید . برای دانلود این ابزار می توانید به سایت رسمی آن : http://www.dimonius.ru مراجعه کنید البته سایت این نرم افزار به زبان روسی است که برای ترجمه به انگلیسی می توانید از مترجم http://babelfish.altavista.com یا http://babelfish.yahoo.com و یا http://translate.google.com استفاده کنید .
 

galiver60

Active Member
دریافت فایل از رپیدشیر به راحتی

دریافت فایل از رپیدشیر توسط نرم افزار مدیریت دانلود خاص
برای دیدن تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

دسته : رپیدشیر
Download Direct که به اختصار ( DLD ) خوانده می شود نام نرم افزاری است که به کمک آن قادر هستید فایل های موجود و هاست شده در رپیدشیر را با سرعتی بسیار بالا و با قابلیت رسیوم ( Resumable ) دریافت کنید ! یعنی اگر در روند دریافت فایلی از رپیدشیر مشکلی پیش آید یا توسط شما متوقف شود در آینده می توانید قسمت باقی مانده فایل را دریافت کنید ! علاوه بر این به کمک Download Direct بسیاری از محدودیت های رپیدشیر ( محدودیت زمانی و سرعت پایین و وارد کردن کد مخصوص تصویری و ... ) به دست فراموشی سپرده می شود ! به ادعای سایت سازنده این نرم افزار ( http://senbit.com ) سرعت دریافت فایل توسط Download Direct می تواند تا 500 برابر سریع تر باشد و حتی بیشتر ! حتی می توان به فایل های موسیقی و فیلم زمان دانلود گوش فرا داد و تماشا کرد . همچنین قابلیت دریافت فایل های بیت تورنت ( BitTorrent ) را دارا می باشد و از این جهت نیاز شما به نرم افزار های خاص این کار را مرتفع می سازد ! و بسیاری از امکاناتی که در نرم افزارهای مدیریت دانلود دیگر چون IDM و DAP و ... نیز دیده می شود .
دانلود : http://xdrive.parsaspace.com/RapidShare_Download_Direct.rar
 

alihajian110

New Member
بهترين راه

سلام. به نظر من بهترين راه گرفتن premium account است البته رايگان. ولي چطوري؟
فقط كافيه به لينك زير بريد و رايگان عضو شيد و يكي از پيشنهاد هاش رو هم رايگان وبدون نياز به credit card انجام بديد.
بعد هم به 5 تا از دوستاتون بگيد كه با referral link شما برند و همين كارها رو بكنند. به همين سادگي 1 ماه اشتراك از
rapidshare يا filefactory يا ... رابگيريد. يادتون نره تو صفحه اول سايت مورد نظر خود مثلا rapidshare را انتخاب كنيد.

link:
http://PremiumForFree.com/index.php?referral=155060
 

galiver60

Active Member
برای دور زدن سایتهای راپیدشیر-مگاآپلود-مگاشیر-فایل فکتری-4شیرد و ... در آدرس زیر روش خوب و مطمئنی معرفی شده که به نظر من این روش بهترین است
http://xrl.us/oud52
 

جدیدترین ارسال ها

بالا