ظرف پذیرایی چی بخریم

ظروف پذیرایی سرامیکی

ظروف پذیرایی سرامیکی بر اساس استانداردهای مشخصی ساخته می‌شوند تا از واکنش شیمیایی با مواد غذایی جلوگیری شود و هیچگونه آلودگی یا سمی به آنها وارد نشود. این ظروف پذیرایی سرامیکی دارای ویژگی‌هایی هستند که مواد غذایی را بدون واکنش با متریال ظرف در آن سالم نگه می‌دارند و همچنین جلوی نفوذ ذرات غذایی را به داخل آن را می‌ گیرند. استفاده از ظروف سرامیکی در پذیرایی آجیل به دلیل ویژگی‌های ذکر شده، بسیار محبوب است. علاوه بر این، ظروف پذیرایی سرامیکی دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند و به دکوراسیون میز پذیرایی زیبایی می ‌بخشند. ظروف پذیرایی سرامیکی شامل انواع شیرینی خوری های دو طبقه و یک طبقه، شیرینی خوری و میوه خوری پایه دار، ظروف اردو خوری و کارد و چاقو دسته سرامیکی می باشند.

ظروف پذیرایی چوبی

ظروف پذیرایی چوبی از جمله ظروف پر طرفدار این روزها است و در هر خانه ای می توانید ظروف پذیرایی چوبی را مشاهده نمایید. ظروف چوبی را با روغن های گیاهی جلا می دهند و برای نگهداری از مواد غذایی سالم ترین انتخاب هستند. به همین علت نیز می توانید از انواع ماگ و لیوان های چوبی برای پذیرایی از میهمانان خود استفاده نمایید. سرو چای یا قهوه داغ در سرویس چایخوری چوبی خطری برای سلامتی شما نخواهد داشت. ظروف پذیرایی چوبی شامل میوه خوری چوبی پایه دار، میوه خوری چوبی بدون پایه، تخته سرو چوبی، سایز های مختلف پیاله، اردو خوری چوبی، بشقاب چوبی، زیر لیوانی چوبی، قاشق آجیل خوری چوبی، ظروف دو طبقه پذیرایی چوبی، و باکس های تی بگ می باشند.

◘ظروف پذیرایی آرکوپال

آرکوپال به عنوان یک نوع شیشه سفید نشکن با لعاب محافظ، از جمله ظروف پذیرایی می باشد. ظروف آرکوپال وزن بسیار پایینی دارند. علاوه بر این، آرکوپال به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار حرارتی، می‌تواند دماهای بالا را تحمل کند. با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که برای استفاده صحیح از ظروف آرکوپال و حفظ ویژگی‌های آن، به دستورالعمل‌های تولید کننده مراجعه کنید. آرکوپال در مدل های پایه دار و بدون پایه، ظروف پذیرایی مانند انواع بشقاب و پیش دستی، شیرینی خوری در مدل های دوطبقه و سه طبقه و ظروف سرو غذا تولید می شود.

◘ظروف پذیرایی چینی

ظروف چینی یکی از تاریخی ‌ترین و محبوب ‌ترین نوع ظروف هستند. آنها به عنوان فرآورده‌ هایی از صنعت سرامیک شناخته می‌شوند و از گذشته تا به امروز در سرو غذا مورد استفاده قرار می‌گیرند. ظروف چینی معمولاً از خاک رس سفید و نسوز ساخته می‌شوند. این خاک رس با مواد دیگری مانند سیلیکا، فلدسپات و کائولین ترکیب می‌شود تا به محصول نهائی بتواند مقاومت و زیبایی بیشتری ببخشد.

◘ظروف پذیرایی کریستال

ظروف کریستالی به عنوان ظروف شیشه‌ای براقی شناخته می شوند که به عنوان لوازم دکوری نیز استفاده می شوند. ظروف سرویس کریستال عمر طولانی‌ای دارند و در طولانی مدت می توان از آنها استفاده کرد. این ویژگی می‌تواند صرفه اقتصادی را به همراه داشته باشد. بیشتر ظروف کریستالی برای مصارف تزئینی و پذیرایی در میهمانی ها و رویدادهای خاص استفاده می‌شوند. از انواع ظروف کریستالی می توان ظروف میوه خوری، لیوان های کریستالی، ظروف شیرینی خوری پایه دار، دیس های طرح داری شیرینی بدون پایه اشاره کرد.

◘ظروف پذیرایی برنز

برنز به عنوان یک فلز سبک و مقاوم، مورد استفاده در تولید ظروف و لوازم خانگی قرار می‌گیرد. این فلز دارای خواص بسیاری است که آن را برای استفاده در ظروف پذیرایی مناسب می‌کند. برنز مقاومت خوبی در برابر خوردگی و سایش دارد، به همین دلیل ظروف برنزی می‌توانند عمر طولانی ‌تری داشته باشند. همچنین، برنز قابلیت انتقال حرارت و سرمایش را به خوبی دارد، بنابراین می‌توان ظروف برنزی را برای سرو و نگهداری غذاها و نوشیدنی‌ها استفاده کرد.

◘ظروف پذیرایی مسی

انواع مختلفی از ظروف مسی مناسب پذیرایی از میهمان وجود دارد که این شامل جام های مسی، ظروف آجیل خوری، میوه خوری، شکلات خوری پایه دار می باشند. شما می توانید از ظروف مسی هم برای دکور بر روی میز ناهار خوری یا کمد های دکوراتیو استفاده کنید.

◘ظروف پذیرایی سفالی

ظروف سفالی تنوع بسیاری دارند که برخی از آن ها برای پذیرایی از میهمان و برخی دیگر برای پخت غذا بسیار مناسب هستند. طراحی و ساختار آنها باعث توزیع یکنواخت حرارت در طول زمان می‌شود، که منجر به پخت بهتر و یکنواخت غذا می شود. ظروف سفالی دارای خاصیت عدم جذب رطوبت هستند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا