طریقه مصرف قرص چاقی صورت گین آپ

چند دوره میتوان از این محصول استفاده کرد؟

  • سه دوره

    رای: 0 0.0%
  • عوارض محصول

    رای: 0 0.0%
  • هیچ عارضه ای ندارد

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    0

attari-ARYA

New Member
طریقه مصرف قرص چاقی صورت گین آپ شامل جزئیاتی بیشتری است که در ادامه مطلب قرار است راجب آن به صورت مفصل صحبت کنیم . ولی قبل از این که بخواهیم شما را با طریقه مصرف قرص چاقی صورت گین آپ آشناکنم پیشنهاد میکنم چندتا نکته طلایی راجب این محصول را با شما به اشتراک بگذاریم

معرفی قرص گین آپ برای چاقی صورت​



گین آپ بدن.jpg
چاق کننده و پر کننده صورت گین آپ یکی از پرفروش ترین محصولات در ترکیه است به شرطی که اصل آن در ترکیه حکاکی شده باشد. قرص های رشد دهنده صورت تهیه شده از بهترین میوه های گرمسیری با بهترین کیفیت و بدون عارضه می توانید از فروشگاه حاج محمد عطاری از طریق سایت و یا از طریق نگهداری سایت و با انتشارات پیشرو خدمت دوستان اقدام به خرید اثر مستقیم روی صورت نمایید. ارسال شود...

دوستان برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و همچنین خرید آن مقاله زیر را تا انتها مطالعه فرمایید

شرکت Gain Up​


این شرکت یکی از معروف ترین شرکت های امروزی ترکیه است که در زمینه تولید انواع مکمل های ورزشی، افزایش وزن، مولتی ویتامین ها و مکمل های غذایی برای کودکان و بزرگسالان فعالیت دارد. و این بار در این مقاله می خواهیم در مورد قرص های چاقی صورت Gain-up صحبت کنیم ...

قرص Gain Up Face: بدون شک یکی از مهم ترین عوامل جذابیت بدنی داشتن صورت پر و یا به همان اندازه پر و شاد است، بسیاری از افراد به دلایل مختلفی مانند ژنتیک، ورزش های شدید، افزایش سن و .... جذاب و پر و یا برای اصطلاح آبرسانی پوست شما را از دست می دهند، اما جای نگرانی نیست و با مصرف تنها یک دوره از این محصول می توانید به این صورت کامل دست پیدا کنید.

همچنین ادامه مطلب راجب قیمت پودر گین آپ در داروخانه را در سایت مجید آنلاین میتوانید مطالعه کنید

مشخصات کلی محصول:​




یک حالت ترکیبی بسازید
تعداد در یک بسته 60 عددی قرص
نحوه استفاده از دو عدد در روز
خواص چاق کننده و پر کننده صورت
مناسب برای آقایان و بانوان -
دوره مصرف دو تا سه دوره
در زنان باردار، دیابتی ها، بیماری های خاص، زیر 18 سال، بالای 45 سال منع مصرف دارد
سوالات متداول راجب در مورد قرص های چاقی:
طریقه مصرف قرص گین آپ-compressed.jpg

1- آیا ژیناپ با قرص چاقی صورت روی بدن تاثیر می گذارد یا فقط صورت را چاق می کند؟​


یکی از خواص منحصر به فرد این محصول این است که فقط روی صورت موثر بوده و صورت را پر و پرپشت می کند و در موارد نادر به دلیل کمبود ویتامین D در بدن می تواند تا 10 درصد روی بدن تاثیر بگذارد که بسیار نادر است. . است.

2- استفاده از این محصول برای رسیدن به نتیجه مطلوب چند دوره زمان می برد؟​


برای نتیجه گرفتن از این محصول معمولا یک دوره یک ماهه کافی است و استفاده از دو قرص در روز صورت شما را پر و زیبا می کند اما برای اطمینان از نتیجه و رسیدن به حد لازم بهتر است از دو دوره استفاده کنید. بنابراین در دوره اول باید روزی دو عدد قرص قبل از صبحانه و یکی بعد از شام و در دوره دوم فقط یک عدد در روز استفاده شود.

اطلاعات بیشتر در مورد محصول در سایت بهار نیوز کلیک کنید

3- برای نتیجه بهتر با قرص گین آپ برای چاقی صورت از چیز دیگری استفاده کنیم؟​


خیر نیازی نیست چیز دیگری استفاده کنید اما دوستانی که زمان بیشتری دارند و می خواهند به نتیجه بهتری برسند چند محصولی را که می توانید در حین استفاده از این محصول تست کنید به شما معرفی می کنم روزانه از پودر جوانه گندم استفاده کنید Using آب زیاد در طول روز یا استفاده از آب هویج می تواند تاثیر زیادی روی محصول داشته باشد.

4- آیا قرص چاقی گین آپ عوارضی دارد؟​

وقتی صحبت از نام قرص به میان می‌آید، بسیاری از افراد نگران عوارض جانبی در حین یا بعد از مصرف آن هستند، خواه مشکل ساز باشد یا نباشد. و معمولاً ترکیبات آن از ویتامین های مورد نیاز برای پرکردن صورت و پروتئین ها و یک سری اسیدهای آمینه تولید می شود که در ادامه مطالب این محصول به آن اشاره شده است.

5- قیمت قرص صورت گین آپ چقدر است؟​

ضمن بازدید از محصولات فروشگاه حاج محمد عطاری، قیمت اجناس فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه ها مناسب است و مطمئن باشید که هوا در چنته داریم. و ما قیمت این محصول را فقط 100 هزار تن در نظر گرفتیم و می توانید از طریق سایت و یا واتس آپ اقدام به خرید نمایید.

6- پودر چاقی صورت در حال رشد​

پودر افزایش چاقی صورت تولید نمی شود و پودر گین آپ برای چاقی بدن در بازار موجود است و در نظر داشته باشید که محصولات تقلبی به نام پودر گین آپ چاقی صورت را از فروشگاه های غیر معتبر خریداری نکنید.

تاثیر قرص چاقی صورت گین آپ چیست؟​



تاثیر قرص های تقویت کننده چاقی صورت شامل موارد متعددی است که در متن زیر به آنها اشاره شده است:

ضد پیری و چین و چروک:
به دلیل وجود امگا 3، 6 و 9 در این محصول، کمبود آنها عامل اصلی چین و چروک و پیری زودرس پوست است، بنابراین این محصول علاوه بر چاق کننده صورت، ضد چروک نیز بوده و روند پیری پوست را کاهش می دهد. شادابی در پوست شما

تقویت سیستم ایمنی و روده:
این محصول به دلیل محتوای بالای فیبر و ویتامین های C و E Plus سیستم ایمنی شما را به میزان قابل توجهی تقویت کرده و مشکلات روده ای مانند یبوست و نفخ را در افراد مبتلا به مشکلات روده کاهش می دهد.


سخن آخر: در صورتی که نحوه درست استفاه از قرص گین اپ صورت را متوجه نشدین میتوتانید با رجوع به سایت شیک مد و یا سایت عطاری حاج محمذ تمام جزئیات مربوط به محصول را دریفات کنید ، امید وارم این مطلب برای شما منفید بوده باشه و در سایت مجید نلاین لذت ببرید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا