طریقه دانلود از یوتیوب در اندروید

download_youtube_video_by_android_phone.jpg

یوتیوب یک شبکه اجتماعی ویدئو محور است که از سال 2005 فعالیت خود را آغاز کرده. شاید بتوان گفت پایه و اساس آن، از فیسبوک گرفته شده است. استقبال بسیار زیاد کاربران از یوتیوب سبب شد که در سال 2005 امتیاز آن توسط گوگل خریداری شود و حالا بعد از فیسبوک، دومین شبکه اجتماعی محبوب دنیا بشمار می رود. البته یک شبکه اجتماعی ویدئو محور که شما می توانید در آن ویدیوهای طولانی هم قرار دهید. در حالی که یوتیوب یک منبع فوق العاده از ویدیوهای بسیار کامل در مورد موضوعات مختلف است. یکی از بزرگترین مشکلات و دغدغه های کاربران یوتیوب، دانلود ویدیوها و فیلم های آن است. در کنار ویدیوها و کلیپ های یوتیوب دکمه دانلود وجود ندارد. از آن جایی که کاربران موبایلی بسیار زیاد هستند و درصد عظیمی از وبگردی ها با استفاده از گوشی به خصوص گوشی های andriod صورت می گیرد در این مقاله تصمیم گرفتیم نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل اندرویدی را مورد بررسی قرار دهیم. به این صورت اگر در حال مشاهده یک کلیپ در یوتیوب بودید به راحتی می توانید از طریق تکنیک هایی که به آن ها اشاره می کنیم در خصوص دانلود کلیپ youtube از طریق گوشی اندرویدی هم اقدام کنید.
بهترین روش دانلود از یوتیوب با گوشی اندروید
کاربران یوتیوب را می توان به دو قسمت تقسیم کرد. گروه اول کاربرانی که صرفا برای یادگیری، سرگرمی و… از ویدیوهای یوتیوب استفاده می کنند. گروه دوم تولید کنندگان محتوایی که ویدیوهای یوتیوب را به اشتراک می گذارند. البته قطعا گروه دوم زیر مجموعه گروه اول هستند. از انجایی که یوتیوب با سیاست های خود به حمایت از تولیدکنندگان ویدیو می پردازد، هر روز به تعداد تولیدکنندگان محتوا در آن افزوده می شود. اما یرای همه کاربران یوتیوب یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم عدم توانایی کاربران در دانلود ویدیوها است. در ادامه روش های کاربردی برای دانلود ویدیو از یوتیوب با گوشی اندروید را مطرح می کنیم.
1. سایت دانلود از یوتیوب برای موبایل اندروید
سایت های مختلفی وجود دارد که به راحتی می توانید با مراجعه به آنها و قراردادن لینک ویدیوی یوتیوب آن را در فرمت ها و کیفیت های مختلف دانلود کنید. روش کلی کار با این سایت ها به این صورت است که باید آدرس ویدئو (لینک) را کپی کرده و آن را در کادر مربوطه در سایت مورد نظر پیست کنید. با این کار فرمت ها و کیفیت های مختلفی (حتی MP3) از آن ویدیو برای شما ظاهر خواهد شد و شما بنا بر نیاز خود می توانید یکی از فرمت ها را انتخاب کنید.
download_videos_in_youtube_with_sites.jpg
2. نرم افزار ADM برای دانلود از یوتیوب
یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود ویدیو در یوتیوب اندروید Advanced Download Manager یا همان ADM گوشی اندرویدی است. برای استفاده از این نرم افزار کافی است که لینک ویدیو یوتیوب مدنظر خود را از نوار آدرس مرورگر کپی کرده و در قسمت address در این نرم افزار پیست کنید. ADM با سرعت بالایی فایل مورد نظر را دانلود می کند.
download_from_youtube_in_android.jpg
3. نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی اندروید
نحوه دانلود از یوتیوب در اندروید با استفاده از این نرم افزارها بسیار آسان است. تنها کافی است برنامه مورد نظر را دانلود کرده و روی گوشی تلفن همراه اندرویدی خود نصب نمایید. البته باید به یک نکته توجه کرد از نظر یوتیوب، دانلود از سایت ها و نرم افزارها غیر قانونی است. به همین دلیل این نرم افزارها در Google play وجود ندارند و باید آن ها را از طریق سرچ در مرورگر خود نصب و راه اندازی کنید.
download_frome_youtube_with_android_software.jpg

دانلود از یوتیوب با گوشی اندرویدی یکی از تکنیک هایی است که کاربران یوتیوب حتما باید با آن آشنایی داشته باشند. هنگام مشاهده کلیپ در یوتیوب می توان از این تکنیک ها برای دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی اندرویدی بهره جست. حتما می پرسید مگر امکان دانلود کلیپ ویدویی از یوتیوب در اندروید ممکن است؟ بله. شما به سادگی با چند ترفند کاربردی می توانید در خصوص دانلود از یوتیوب andriod اقدام کنید. در این نوشته به روش های مختلف دانلود فیلم از یوتیوب با موبایل اندروید پرداختیم. در صورت تمایل به آشنایی با سایر روش ها نیز می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.
روش های دانلود فیلم از یوتیوب با گوشی اندروید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا