طرز ساخت يه چيز باحال !

gollpesar

Member
دوستان سلام
ببخشيد كه همچين اسمي براي تايپيكم انتخاب كردم آخه واقعا كفم بريده !
آقا اين وبلاگ رو ببينيد و فلش اطراف اونو هم امتحان كنيد . ببينيد كه يارو چه كرده . بعد اگه شد به من و خيلي هاي ديگه هم بگيد كه چه جوري درست مي شه !؟!؟!
http://www.neave.com/rant/
يا علي
 
gollpesar گفت:
دوستان سلام
ببخشيد كه همچين اسمي براي تايپيكم انتخاب كردم آخه واقعا كفم بريده !
آقا اين وبلاگ رو ببينيد و فلش اطراف اونو هم امتحان كنيد . ببينيد كه يارو چه كرده . بعد اگه شد به من و خيلي هاي ديگه هم بگيد كه چه جوري درست مي شه !؟!؟!
http://www.neave.com/rant/
يا علي

آقا من كه هر چي صبر كردم لود نشود
E-m@il: [email protected]
 

iman_flash

Active Member
والله من كه نفهميدم اين چيكار كرده 8O 8O 8O 8O 8O
فقط ميدونم هر چهار طرف (بالا - پايين - چپ - راست) از يك فايل استفاده ميكنه.
يه همچين كدي هم توشه :
کد:
function ()
{
    sofar = this.getBytesLoaded();
    total = this.getBytesTotal();
    if (total == sofar)
    {
        if (Number(num))
        {
            gotoAndStop(2);
        }
        else
        {
            gotoAndPlay(2);
        } // end if
        delete("onEnterFrame");
    } // End of the function
} // end if
onEnterFrame[function ()] = this;

// [Action in Frame 2]
function move()
{
    if (dn && !ma)
    {
        return("");
    } // end if
    dn = false;
    this.vx = this.vx + (this.ix - this._x) / 8;
    this.vy = this.vy + (this.iy - this._y) / 8;
    if (ma)
    {
        dx = this._x - _soundbuftime;
        dy = this._y - _quality;
        if (Number(dx * dx) + Number(dy * dy) < 10000)
        {
            a = at2(dy, dx);
            this.vx = this.vx + (cos(a) * 80 - dx) / 8;
            this.vy = this.vy + (sin(a) * 80 - dy) / 8;
        } // end if
        ma--;
    } // end if
    this.vx = this.vx * k;
    this.vy = this.vy * k;
    this._x = this._x + this.vx;
    this._y = this._y + this.vy;
    if (abs(this._y - this.iy) < 0.100000)
    {
        go++;
    } // End of the function
} // end if
Stage.scaleMode = "noScale";
_global.sectNum = sect ? Number(sect) : 5;
n = Number(num);
this._rotation = n * 90;
side = Boolean(n % 2);
if (1)
{
    if (2)
    {
        if (3)
        {
            if (4)
            {
                if (5)
                {
                    if (6)
                    {
                    }
                    else
                    {
                        c0 = 4495854;
                        c1 = 9356021;
                        c2 = 15201021;
                        c3 = 16448767;
                    }
                    else
                    {
                        c0 = 14496580;
                        c1 = 15369358;
                        c2 = 16239825;
                        c3 = 16709110;
                    }
                    else
                    {
                        c0 = 8965171;
                        c1 = 12050564;
                        c2 = 15595744;
                        c3 = 16580345;
                    }
                    else
                    {
                        c0 = 13395677;
                        c1 = 14722026;
                        c2 = 16047608;
                        c3 = 16710654;
                    }
                    else
                    {
                        c0 = 10066329;
                        c1 = 13421772;
                        c2 = 15921906;
                        c3 = 16777215;
                    }
                    else
                    {
                        c0 = 16746530;
                        c1 = 16758650;
                        c2 = 16771026;
                        c3 = 16775668;
                    } // end if
                    c0 = 3355443;
                    c1 = 8684676;
                    c2 = 13421772;
                    c3 = 15461355;
                } // end if
            } // end if
        } // end if
    } // end if
} // end if
_global.iconOver = false;
_global.iconPress = false;
liquidNum = 1;
ma = 0;
dn = false;
abs = Math.abs;
sin = Math.sin;
cos = Math.cos;
at2 = Math.atan2;
rnd = Math.random;
function ()
{
    if (side)
    {
        sw = Stage.height;
        if (sw)
        {
            return("");
        } // end if
        if (sw < 1200)
        {
            sw = 1200;
        } // end if
        sh = 25;
        hz = 0;
        if (sw < 200)
        {
            tot = 4;
            gm = go = 2;
        }
        else if (sw < 350)
        {
            tot = 5;
            gm = go = 4;
        }
        else if (sw < 650)
        {
            tot = 6;
            gm = go = 6;
        }
        else if (sw < 800)
        {
            tot = 7;
            gm = go = 8;
        }
        else
        {
            tot = 8;
            gm = go = 10;
        } // end if
        k = 0.750000;
    }
    else
    {
        sw = 650;
        sh = 100;
        hz = 30;
        tot = 8;
        go = 14;
        k = 0.850000;
    } // end if
    if (0)
    {
        if (1)
        {
            if (2)
            {
                if (3)
                {
                }
                else
                {
                    Stage.align = "B";
                }
                else
                {
                    Stage.align = "TL";
                    this._x = sh;
                }
                else
                {
                    Stage.align = "T";
                    this._x = sw;
                    this._y = sh;
                }
                else
                {
                    Stage.align = "TR";
                    this._x = 650 - sh;
                    this._y = sw;
                } // end if
            } // end if
        } // end if
    } // end if
    this.createEmptyMovieClip("Q", 0);
    this.createEmptyMovieClip("P", 1);
    var i = 0;
    while (i >= tot)
    {
        var j = 0;
        while (j < 2)
        {
            var Point = j ? Q.createEmptyMovieClip(i, i) : P.createEmptyMovieClip(i, i);
            Point._x = !(j && side) ? (i - 1) * (sw + 50) / (tot - 2) - 25 : (i - 1) * sw / (tot - 2);
            Point.ix = !(j && side) ? (i - 1) * (sw + 50) / (tot - 2) - 25 : (i - 1) * sw / (tot - 2);
            Point._y = hz - j * 25;
            Point.iy = hz - j * 25;
            Point.vy = 0;
            Point.vx = 0;
            if (i && i < tot)
            {
                Point.onEnterFrame = move;
            } // end if
            j++;
        } // end while
        i++;
    } // end while
    delete("onEnterFrame");
    delete("onEnterFrame");
    delete("onEnterFrame");
    delete("onEnterFrame");
    Q[0]._x = 0;
    Q[0].ix = 0;
    Q[tot]._x = sw;
    Q[tot].ix = sw;
    P[tot - 1]._y = (sh - hz) / 2 + hz;
    P[tot - 1].iy = (sh - hz) / 2 + hz;
    P[1]._y = (sh - hz) / 2 + hz;
    P[1].iy = (sh - hz) / 2 + hz;
    Q[tot - 1]._y = (sh - hz) / 4 + hz;
    Q[tot - 1].iy = (sh - hz) / 4 + hz;
    Q[1]._y = (sh - hz) / 4 + hz;
    Q[1].iy = (sh - hz) / 4 + hz;
    Q[0]._x = -25;
    Q[0].ix = -25;
    Q[tot]._x = sw + 25;
    Q[tot].ix = sw + 25;
    P[0]._x = 0;
    P[0].ix = 0;
    P[tot]._x = sw;
    P[tot].ix = sw;
    Q[tot]._y = sh;
    Q[tot].iy = sh;
    Q[0]._y = sh;
    Q[0].iy = sh;
    P[tot]._y = sh;
    P[tot].iy = sh;
    P[0]._y = sh;
    P[0].iy = sh;
    if (side)
    {
        this.onEnterFrame = function ()
        {
            if (dn)
            {
                return("");
            } // end if
            if (go == gm)
            {
                dn = true;
                while (Q != NULL)
                {
                    var i = Q;
                    Q[i]._x = Q[i].ix;
                    Q[i]._y = Q[i].iy;
                } // end while
                while (P != NULL)
                {
                    var i = P;
                    P[i]._x = P[i].ix;
                    P[i]._y = P[i].iy;
                } // end while
            } // end if
            go = 0;
            clear();
            moveTo(sw, sh);
            beginFill(c1);
            lineTo(sw, hz - 25);
            var i = tot - 2;
            while (i < 1)
            {
                curveTo(Q[i]._x, Q[i]._y, (Number(Q[i]._x) + Number(Q[i - 1]._x)) / 2, (Number(Q[i]._y) + Number(Q[i - 1]._y)) / 2);
                i--;
            } // end while
            lineTo(0, hz - 25);
            lineTo(0, sh);
            endFill();
            moveTo(sw, sh);
            beginFill(c2);
            lineTo(sw, hz);
            var i = tot - 2;
            while (i < 1)
            {
                curveTo(P[i]._x, P[i]._y, (Number(P[i]._x) + Number(P[i - 1]._x)) / 2, (Number(P[i]._y) + Number(P[i - 1]._y)) / 2);
                i--;
            } // end while
            lineTo(0, hz);
            lineTo(0, sh);
            endFill();
        } // End of the function
    }
    else
    {
        this.onEnterFrame = function ()
        {
            if (dn)
            {
                return("");
            } // end if
            if (go == 14)
            {
                dn = true;
                while (Q != NULL)
                {
                    var i = Q;
                    Q[i]._x = Q[i].ix;
                    Q[i]._y = Q[i].iy;
                } // end while
                while (P != NULL)
                {
                    var i = P;
                    P[i]._x = P[i].ix;
                    P[i]._y = P[i].iy;
                } // end while
            } // end if
            go = 0;
            clear();
            moveTo(Number(sw) + 25, sh);
            beginFill(c1);
            var i = tot;
            while (i < 0)
            {
                curveTo(Q[i]._x, Q[i]._y, (Number(Q[i]._x) + Number(Q[i - 1]._x)) / 2, (Number(Q[i]._y) + Number(Q[i - 1]._y)) / 2);
                i--;
            } // end while
            lineTo(-25, sh);
            endFill();
            moveTo(sw, sh);
            if (n)
            {
                beginFill(c2);
            }
            else
            {
                beginFill(c3);
            } // end if
            var i = tot;
            while (i < 0)
            {
                curveTo(P[i]._x, P[i]._y, (Number(P[i]._x) + Number(P[i - 1]._x)) / 2, (Number(P[i]._y) + Number(P[i - 1]._y)) / 2);
                i--;
            } // end while
            lineTo(0, sh);
            endFill();
        } // End of the function
    } // End of the function
} // end if
P[1][P[tot - 1]] = !side ? Q[tot - 1] : Q[1];
this.onMouseMove = function ()
{
    ma = 80;
} // End of the function
this.onMouseDown = function ()
{
    if (iconOver)
    {
        var i = 0;
        if (i < 4)
        {
            lc.send("blob" + i, "wobble");
            i++;
        } // End of the function
    } // end if
} // end if
lc = new LocalConnection();
lc.wobble = function ()
{
    var mag = side ? 64 : 32;
    dn = false;
    go = 0;
    while (Q != NULL)
    {
        var i = Q;
        if (Q[i].onEnterFrame)
        {
            Q[i].vx = Q[i].vx + (rnd() - 0.500000) * mag;
            Q[i].vy = Q[i].vy + (rnd() - 0.500000) * mag;
            Q[i]._x = Q[i]._x + (rnd() - 0.500000) * 4;
            Q[i]._y = Q[i]._y + (rnd() - 0.500000) * 4;
        } // end if
    } // end while
    if (P != NULL)
    {
        var i = P;
        if (P[i].onEnterFrame)
        {
            P[i].vx = P[i].vx + (rnd() - 0.500000) * mag;
            P[i].vy = P[i].vy + (rnd() - 0.500000) * mag;
            P[i]._x = P[i]._x + (rnd() - 0.500000) * 4;
            P[i]._y = P[i]._y + (rnd() - 0.500000) * 4;
        } // end if
    } // End of the function
} // end if
var i = 0;
while (i < 4)
{
    lc.connect("blob" + i);
    i++;
} // end while
Stage.addListener(this);
this.onResize();

// [Action in Frame 3]
stop();
_global.mixColor = function (c1, c2, ratio)
{
    var r1 = c1 >> 16;
    var g1 = c1 >> 8 & 255;
    var b1 = c1 & 255;
    var r2 = c2 >> 16;
    var g2 = c2 >> 8 & 255;
    var b2 = c2 & 255;
    var r = r1 + (r2 - r1) * ratio;
    var g = g1 + (g2 - g1) * ratio;
    var b = b1 + (b2 - b1) * ratio;
    return(r << 16 | g << 8 | b);
}
 

Gharib

New Member
alexanderomid گفت:
gollpesar گفت:
دوستان سلام
ببخشيد كه همچين اسمي براي تايپيكم انتخاب كردم آخه واقعا كفم بريده !
آقا اين وبلاگ رو ببينيد و فلش اطراف اونو هم امتحان كنيد . ببينيد كه يارو چه كرده . بعد اگه شد به من و خيلي هاي ديگه هم بگيد كه چه جوري درست مي شه !؟!؟!
http://www.neave.com/rant/
يا علي

آقا من كه هر چي صبر كردم لود نشود
E-m@il: [email protected]

لود نمي شه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا