طرح دو بعدی با جلوه ای سه بعدی !

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
این رندر دوم خیلی خوب شده. بنظرم مشکل خاصی نداره.

تنها موردی که بنظرم باید رعایت کنی اضافه کردن حالت AO یا همون Ambient Occlution هست.

پروانه ی داخل هدر سایت رو نگاه کنید. به سایه هاش دقت کنید.

این سایه ها باعث میشه که این حس به بیننده القاء بشه که حجم شما دارای وزن هست و حالت معلق نداره.

بنظرم یه مقداری سایه به همین شکل روی قسمتی که مکعب به فرش رسیده اضافه کن. همچنین در قسمت
پایین اون برج میلاد که روی مکعب قرار گرفته.

ولی در کل بنظرم خیلی خوب کار کردی.
موفق باشی.
 

limooshirin

Member
سلام
این عکس آخری بهتر شده یه نقطه قوت کارت اینه که ریزبینانه اون انعکاس نور خورشید کف رو ، روی سطح سمت راست دیدی
اما نقطه ضعف ، هنوز پرسپکتیو باکس مشکل داره
و دیگه اینکه با این کار کلا دکوراسیون اتاق رو ریختی بهم !!!!!!!!!!!!
 

30min

Banned
مرسی .
آره قبول دارم اصلا به اتاق نمیاد از طرفی قصدم تست نور و سایه و رفلکت هاست .
و همونطور که میدونید شکل هرچی پیچیده تر باشه موارد ذکر شده کار روشون سخت تر میشه .
شایدم یک دلیل تابلو بودنش همین بیجا بودنش .
تنکیو .
 

perna

Member
این عکس کلا با 3d max درست شده..............
ااااااااااااااااااااااااااااااااااا...ااااا

کف کردم

کلا جفتش خیلی خیلی گشهه
 

MOSTAFA

کاربر فعال
هر چقدرم که روش کار کنی باز هم غیر واقعی به نظر میرسه... دلیلشم اینه که اگه دقت کنی نقطه گریز عکس با مکعب منطبق نیستن در واقع از لحاظ پرسپکتیو یکم مشکل داره
یه چیزه دیگه ای هم که هست اگه دقت کنی نور زیادی از پنجره می تابه و با توجه به شدت و زاویه سایه تخت باید یکم باید سایه مکعب رو بیشتر کنی... کمی هم زاویه سایه رو به سمت چپ بچرخون(با توجه به 2تا پنجره درون عکس و پنجره خارج کادر):green:
 
آخرین ویرایش:

MOSTAFA

کاربر فعال
کاره آخری از لحاظ سایه خوبه ولی یکم بیشتر رو پرسپکتیوش کار کن:wink:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا