طراحی multimedia فلش حرفه‌ای فقط 500 هزار تومان

reza21681

Member
سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
لطفا به موارد زیر توجه بفرمائید:
‏1) حضور فیزیکی ندارم، یعنی احتمال 98 درصد پروژه تموم میشه، تحویلتون داده میشه و تسویه حساب کامل میشه اما افتخار آشنایی حضوری باهاتون نخواهم داشت. بنابراین تمام محتوای پروژه از طریق اینترنت رد و بدل خواهد شد. در بدترین حالتها از طریق پست یا پیک انجام میشه. پس اگه براتون امکان ارتباط تلفنی، ایمیل، چت و اینطور موارد نیست، احتمال خیلی زیاد نمیتونیم همکاری داشته باشیم.
‏2) میتونید از اینجا سه تا از نمونه کارهام رو ببینید. فکر میکنم برای اینکه کیفیت کارهام رو متوجه بشید کافی باشه، با این حال اگه نیاز به نمونه‌ی بیشتری بود بهم اطلاع بدید تا براتون ارسال کنم.
‏3) کار عجله‌ای قبول نمیکنم مگه اینکه چهار برابر هزینه‌های معمول پرداخت داشته باشید.
‏4) پروژه در سه فاز انجام خواهد شد.
  • فاز اول بدون دریافت هزینه‌ای شروع خواهد شد. در این مرحله طرح کلی بر اساس ایده‌های شما و نمونه‌هایی که بهتون نشون داده خواهد شد انتخاب و به صورت عکس طراحی میشه. در این مرحله شما میتونید نتیجه نهایی کارتون رو به صورت عکس مشاهده کنید.
  • سپس سی درصد از هزینه کل پروژه دریافت و فاز دوم شروع میشه.
  • در فاز دوم طرح گرافیکی اولیه به فلش تبدیل شده و آماده‌ی درج اطلاعات شما خواهد شد.
  • سی درصد از مبلغ پروژه دریافت و فاز سوم شروع میشه.
  • در فاز سوم اطلاعات شما در پروژه جایگزین و فایل نهایی پروژه آماده تحویل خواهد شد. در این مرحله در صورت نیاز میتونید پروژه رو قبل از تحویل نسخه نهایی آن به کمک نرم‌افزارهای کنترل از راه دور (به عنوان مثال team viewer)، بر روی کامپیوتر من مشاهده کنید.
  • باقیمانده مبلغ پروژه دریافت و لینک دانلود فایل نهایی پروژه تحویلتان داده خواهد شد. (در صورتیکه پروژه حجیم باشد نسخه‌ی رایت شده‌ی آن با پست پیشتاز برایتان ارسال خواهد شد)
‏5) این در واقع یه حراج به تعداد محدوده. بعد از این حراجی با قیمت‌های قبلی در خدمتتون خواهم بود. فقط هم 5 مولتی مدیا به این قیمت طراحی خواهم کرد. به محض شروع هرکدوم از پروژه‌ها اینجا خواهم نوشت تا در جریان تعداد و افرادی که در حال انجام پروژه براشون هستم، باشید.

اگر سوالی بود بفرمائید
اگر نه که در خدمتم

موفق و موید باشید
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا