طراحی کارت ویزیت برای بیمه پاسارگاد

arashiranifar

New Member
طراحی و چاپ کارت ویزیت نیاز هر کسب و کاری است که بصورتی که از یک فروشگاه کوچک لباس فروشی گرفته تا یک شرکت و موسسه بزرگ از کارت ویزیت برای معرفی نام و آدرس فروشگاه و یا یک شخص که کارمند یا مسئول بخشی از یک شرکت است استفاده می کنند. نمایندگی های بیمه یا بازاریابان بیمه نیز مستثنا نیستند و همچون دیگر صاحبان مشاغل از کارت ویزیت برای اشتراک گذاری اطلاعات مورد نظرشان استفاده می کنند.
نکته مهمی که در طراحی کارت ویزیت برای بیمه پاسارگاد وجود دارد اینست که به هنگام طراحی استناندارد های تبلیغاتی تعیین شده توسط بیمه پاسارگاد رعایت شود. این موارد شامل رنگ سازمانی، استفاده از آرم اصلی بیمه پاسارگاد و شعار تبلیغاتی است. رنگ سازمانی جز مهم ترین مواردی است که در طراحی اقلام چاپی تبلیغاتی رعایت می شود چرا که استفاده از رنگ سازمانی تعریف شده در ذهن مخاظب تاثیرگذار خواهد بود و این حس را خواهد داشت که بیننده به هنگام مواجه یاد برند بیمه پاسارگاد خواهد افتاد.
کارت ویزیت به عنوان نماینده یک کسب و کار است و محتوای آن شامل نام فروشگاه، لوگو شرکت، شماره تماس و راه های ارتباطی نظیر آدرس اینستاگرام و ایمیل می باشد.
فایل لایه باز کارت ویزیت مطابق استاندارد های چاپ کارت ویزیت طراحی و آماده میشه و این استاندارد ها شامل سایز کارت ویزیت، رنگ بندی و کیفیت المان و تصاویر استفاده شده است .
نمونه طرح های زیادی در فضای وب وجود دارد که توسط طراحان، چاپخانه ها و وبسایت های فروش فایل لایه باز ارائه می شود.
کارت ویزیت بیمه پاسارگاد

www.freepik.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا