طراحی کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی

zahraafra

New Member
چاپ کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی دغدغه بسیاری از شرکت‌ها در زمان شنیدن خبر برگزاری نمایشگاه است . در صورتی که زمان ندارید و هدف خود را برای نمایشگاه فعلی مشخص نکرده اید بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید .بسیاری از شرکت‌ها وضعی همانند شما دارند و هنوز تصميم نگرفته اند در نمایشگاه چه کالایی را ارائه دهند .


باید این نکته را مورد توجه قرار داد که قبل از سفارش طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی فرق بروشور و کاتالوگ را بدانید . بروشور و کاتالوگ تفاوت هایی دارند , اصولا کاتالوگ در هشت صفحه به بالا است و اطلاعات کامل تر، توضیحات دقیق ، برای معرفی کلیه خدمات یک شرکت استفاده می شود . کاتالوگ تبلیغاتی در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، اما بروشورهای تبلیغاتی دربردارنده اطلاعات از یک یا چند محصول یا یک مکان هستند و شاید فقط مخصوص یک نمایشگاه خاص باشد , طراحی جذاب و همچنين رنگ با کيفيت و استفاده ازمتریال مرغوب از ویژگی های چاپ بروشور و کاتالوگ حرفه ای است. در بروشور تبلیغاتی از کاغذ گرماژ پایین استفاده می شود و هزینه چاپ بروشور به قیمت چاپ کاتالوگ ارزان رنگی کمتر است ، و با چند خط تا به صورت تاشو در می آید ، فاقد صحافی منگنه یا چسب … می باشد . چاپ بروشور های تبلیغاتی به نشان داده شدن و ماندگاری برند تجاری شما کمک می کند .

بسياری از افراد هر برگ تبلیغی که می‌بینند را بروشور و هر مجله تبلیغی با تعداد برگه های زیاد را کاتالوگ می نامند .

هزینه طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی

چاپ کاتالوگ فوری افراگرافیک کاملا بستگی به کیفیت متریال استفاده شده و بازه گسترده‌ای دارد . مثلا اگر شما برای طراحی آرم کارت ویزیت به میدان بهارستان بروید حدود ۱۵ تومان برای شما هزینه می‌شود اما اگر همین کار را در یک شرکت تبلیغی بزرگ انجام دهید تا یک میلیون هم هزینه دارد.

برای اطلاع از قیمت چاپ کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی شرکت افرا گرافیک با مشاوران ما تماس بگیرید یا از طریق سایت اقدام نمایید .

در همان ابتدای کار باید معلوم که شود که شما تا چه اندازه می خواهید طرح برایتان وقت بگذارد یک کار ساده دم دستی میخواهید یا کار حرفه ای.

دو راهی که برای سفارش طراحی کاتالوگ نمایشگاه وجود دارد این است که اول تنهایی یک شرکت را ببینید سفارش دهید یا اول قیمت‌ها را ببینید و سفارش دهید در این بین بسیاری نگران هستند طرح بعد چاپ دلزده شان کند و ان را نپسندند . برای جلوگیری از این احساس باید قبل از طراحی نمونه هایی که دوست دارید را نشان دهید تا طراح بیشتر طبق سلیقه شما پیش رود.

نکاتی مهم در طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی

رنگ بندی و هارمونی جذاب ، استفاده از تصاویر جذاب ، استفاده از فونت های یکسان و سازماندهی در طراحی ، و در زمینه چاپ با کیفیت رنگی، صحافی و برش دقیق ، کاغذ مرغوب مقرون بصرفه می باشد .

طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی خوب

– تصاویر هماهنگ با طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی باشد . در واقع عکس مناسب همان عکس در مورد صنعت و تجارت مورد نظر است که عناصر خاص خود صنعت مورد نظر را دارد. در زمینه گذاشتن عکس به طراح خود اعتماد کنیم.

– متن هماهنگ با طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی . بسته به سایز کاتالوگ باید متن خوب ویرایش شده ، کاملا خلاصه و پربار به طراح دهید . طراحان مادر افرا گرافیک با سابقه درخشان در این زمینه متن شما را به شکل بسیار خوب سر و سامان می‌دهد . اما این کار کار طراح نیست پس خودتان باید به متر کاملاً واقف باشید.

– سايز طراحی کاتالوگ و بروشور نمایشگاهی . اول مشخص کنیم که کار فانتزی می‌پسندید یا کلاسیک . فانتزی ها همان سایز هایی است که مرسوم نیستند مثل خشتی، مثلثی و …. و سايزهايی که معمولا استفاده می‌شوند 5 Aو 4 A و… هستند .

برای محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ شرکت افرا گرافیک طرح های خود را انتخاب کنید و با مشاوره با طراحان ما طرح نهايی را اعلام کنید.شرکت افرا گرافیک آماده ارائه خدمات طراحی بروشور و کاتالوگ نمایشگاهی ، چاپ بروشور رنگی ، با هزینه مقرون به صرفه و همچنین طراحی تبلیغاتی ، عکاسی تبلیغاتی با کیفیت به مشتریان می باشد.

منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا