طراحی ویلا چگونه است؟

sazehkarandecor

New Member
قبل از هر چیز باید بگوییم ویلا کلمه ای فرانسوی است که در این زبان به معنای خانه ییلاقی بزرگ با باغچه و باغ است که با فضاهای سبز از سایر مکان ها جدا شده اند.در سالهای اخیر خانه هایی با معماری های مدرن و ساخت زیبا پدید امده اند که مکان مناسبی است برای کسانی که قصد گذراندن اوقات فراغت خود را در این مکان ها دارند ولی قبل از هر چیز باید هدفمان را از داشتن ویلاهای این چنینی مشخص کنیم که ایا مثلا برای عکاسی می خواهیم از انها استفاده کنیم یا برای استفاده های دیگر .
از طرفی مثلا باید بودجه مان را نیز مشخص کنیم و طبق سلیقه مان درخواست ساخت ویلا را بدهیم.در ادامه به نکاتی برای ساخت ویلا اشاره می کنیم.

طراحی-و-ساخت-ویلا.jpg


مرحله اول ساخت ویلا​



مرحله اول زمینی است که باید ویلا روی ان ساخته شود که باید طوری باشد که امکان ایجاد فضای سبز را داشته باشد.معمولا در طراحی ویلا از پنجره های بزرگ استفاده می شود و ویلا باید دارای سقف بلند باشد و می تواند دوبلکس باشد.

انواع ویلا​

ویلاها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که در این خصوص باید به نکاتی توجه کرد.که از جمله این موارد موقعیتی است که ویلا در ان قرار می گیرد.در این خصوص باید به جنس خاک نیز توجه کرد.
انواع متفاوت ویلا شامل موارد زیر است:

طراحی ایتالیایی​


این سازه دارای ستون های بسیاری است

طراحی رومی​


این سازه علاوه بر داشتن ستون های زیاد و قطور این ستون ها به شکل دایره و با رنگ طوسی نیز هستند

طراحی فرانسوی​


این طراحی به گونه ای است که از گل های فراوان و فضای سبز بسیاری در آن استفاده می شود.

طراحی سنتی​


از انجا که این طراحی ساده است بنابراین هزینه کمتری دارد.

طراحی کلاسیک​


وقتی از طراحی رومی استفاده می شود که تقارن دارد به ان طراحی کلاسیک گفته می شود.

طراحی مدرن​


با یک طراحی جدید و دکوراسیون داخلی جدید و ایده نو شما می توانید ویلایی با طراحی مدرن داشته باشید.که البته هزینه بیشتری را هم باید متقبل شوید. باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که طراحی ویلا نیازمند رعایت یک سری نکات است که معماران باید انها را رعایت کنند.به گونه ای که قوانین را در نظر بگیرند
 

جدیدترین ارسال ها

بالا