شبیه سای معماری طراحی نما(3)

شروع موضوع توسط maxpin206 ‏14 ژوئن 2012 در انجمن گالری سه‌بعدی

کلمات کلیدی:
  1. maxpin206

    maxpin206 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    308
    تشکر شده:
    693
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام دوستان این هم یکی دیگه از طراحی نمای بنده است
    3dmax2012_vray2_pro

    از انتقاد دوستان استقبال می شه
    ابدیت شد
     

    پیوست ها:

    • 3.jpg
      3.jpg
      اندازه فایل:
      1.2 MB
      نمایش ها:
      112
    • 2012-06-14_181547.jpg
      2012-06-14_181547.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 146.7
      نمایش ها:
      41
    آخرین ویرایش: ‏17 ژوئن 2012
    نوشته شده توسط maxpin206 در ‏14 ژوئن 2012
    rasol10261360، javad online، مهدی روحانی و 16 نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  2. Peace Dove

    Peace Dove Active Member

    ارسال‌ها:
    1,127
    تشکر شده:
    1,589
    امتیاز دستاورد:
    36
    از 3d نم نظری نمیدم چون تازه واردم (البته یک سوالی شیشه هارو که نگاه میکنم احساس میکنم سوراخ شده و پشتش معلومه!)
    راجع به فرم ، فرم زیبایی شده و از جدا بودن بالکن های سمت چپ خوشم اومد و اون حالت خاص .
    فقط اینکه نمای طبقه سوم مثل طبقه اول بود بهتر نبود؟
    نمای درب هم زیباست
    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط Peace Dove در ‏14 ژوئن 2012
    maxpin206 از این پست تشکر کرده است.
  3. madmaster_3d

    madmaster_3d Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    2,985
    تشکر شده:
    4,466
    امتیاز دستاورد:
    113
    مکس پین جون. اولا از امضات خوشم میاد. دوما از نظر مدل خیلی خوبه. فقط نور پردازیت جای کار داره. از سان استفاده کردی دیگه!؟ یکم شدت نور رو بیشتر کن. شایدم به خاطر عکس با موبایله. میگم قضیه پلاگین و pro چیه؟!
     
    نوشته شده توسط madmaster_3d در ‏14 ژوئن 2012
    maxpin206 از این پست تشکر کرده است.
  4. Mostafa-3D

    Mostafa-3D Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    254
    تشکر شده:
    525
    امتیاز دستاورد:
    93
    به جز رندر بقیش خیلی خوبه . بخصوص تکسچراش

    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط Mostafa-3D در ‏14 ژوئن 2012
    madmaster_3d و maxpin206 از این پست تشکر کرده اند.
  5. maxpin206

    maxpin206 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    308
    تشکر شده:
    693
    امتیاز دستاورد:
    93
    ممنونم دوست عزیز برای رندر و نور پردازی اصلا وقت نگذاشتم فقظ باید کارو می رسوندم
    درسته چون هیچ ابری وجود نداره این حس رو تداعی میکنه

    بله از نور سان استفاده شده و اینوایرومنت
    عکس رو با برنامه fast stone انداختم
    پلاگین color efex ار اینجا میتونی دانلود کنی
    کسی راه ریجستر کردنشو بلده برای ویندوز 64 مشکل داره

    ممنونم

    ممنونم خوشحال میشم مشکل رندرو بگین منظورتون چیه؟
     
    آخرین ویرایش: ‏14 ژوئن 2012
    نوشته شده توسط maxpin206 در ‏14 ژوئن 2012
    madmaster_3d از این پست تشکر کرده است.
  6. main

    main Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    1,899
    تشکر شده:
    2,328
    امتیاز دستاورد:
    113
    رندر های تمیزی گرفتی مررررسی و موفق باشی.
     
    نوشته شده توسط main در ‏14 ژوئن 2012
    maxpin206 از این پست تشکر کرده است.
  7. maxpin206

    maxpin206 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    308
    تشکر شده:
    693
    امتیاز دستاورد:
    93
    ممنونم دوست من
     
    نوشته شده توسط maxpin206 در ‏15 ژوئن 2012
  8. max vray

    max vray کاربر VIP

    ارسال‌ها:
    1,316
    تشکر شده:
    4,221
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام همکار خودم.
    خوبی؟
    خیلی خوب شده هم طرح هم رندر افرین.
    اما رفلکنهارم خوب مدیریت نکردی جلوی ساختمون یک پلان بده و بهش عکس بده تا رفلکتها اینجوری نشه.
    فضا سازی خوب انجام شده اما جهت نور کمی جابجا میشد سایه های بهتری ایجاد میکرد از vray rt برای این کار استفاده کن.
    یک درخت نزدیک به دوربین بگذار تا کادر کارتو برات جم کنه.
    یک بکگراند خوب هم برای کارت بگذار الان اسمون اصلا عمق نداره.چندتا پلاگین برای ساخت ابر هست اما خودمم تاحالا باهاش کار نکردم اما همون عکس با عمق میدان دید بالا هم برای کارت جواب میده.
    موفق باشی:rose:
     
    نوشته شده توسط max vray در ‏15 ژوئن 2012
    asa.graphic و maxpin206 از این پست تشکر کرده اند.
  9. maxpin206

    maxpin206 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    308
    تشکر شده:
    693
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام محمد عزیز
    ممنونم که پسندیدید
    دقیقا جلوی ساختمون یک پلان دادم فقط اون تصویری که دادم زیاد جالب نبود
    نور رو تا جایی که میشد به صبح نزدیک کردم تا سایه بده چون نما جنوبیه سایه بیشتر از این نمیتونم بدم shadow bias رو هم زیاد کردم
    پلاگین ها رو حتما امتحان میکنم
    مرسی :rose:
     
    نوشته شده توسط maxpin206 در ‏15 ژوئن 2012
    asa.graphic و max vray از این پست تشکر کرده اند.
  10. AREF

    AREF مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c

    ارسال‌ها:
    5,785
    تشکر شده:
    20,968
    امتیاز دستاورد:
    113
    سلام.خوبی؟
    کار خوبی شده.
    یه خورده طرحش درهم شده.کامپوزیت سنگ چوب و ...
    سبک کاریتو مشخص کن
    نور کار خیلی ضعیف شده.منظورم از ضعیف شدت نور هست.باید کنتراست بالا بره
    فوکوس خوب نیست.آخه فوکوس معمولا برای ویوهای کلوزآپ هست.برای ویو های اینقدر وسیع هیچ وقت فوکوس نمیکنن
    رنگ های سبز کارت رو مدیرت کن.سعی کن همه سبزها یه کد رنگ بشه.
    ایشاله هاردم برگرده آموزش ویلا رو برات بفرستم چیزهای خفنی توش یاد میگیری که چجوری توی فتوشاپ بترکونی این جور کارها رو.
    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط AREF در ‏15 ژوئن 2012
    inter77، asa.graphic و maxpin206 از این ارسال تشکر کرده اند.
  11. maxpin206

    maxpin206 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    308
    تشکر شده:
    693
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام به استاد عزیز
    تو متریال های استفاده شده هیچ تصرفی نداشتم(کارفرما تولیدی سنگ داشت و پیمان کارهام که سود رو تو کامپوزیت می بینند(کامپوزیت طرح چوب))و تنوع متریال هم به این خاطره
    عارف جان ممنونم
    منتظرم
    اون color efex ریجستر نمیشه چیکارش کنم؟
     
    نوشته شده توسط maxpin206 در ‏15 ژوئن 2012
    asa.graphic و AREF از این پست تشکر کرده اند.
  12. saeedmagic

    saeedmagic Member

    ارسال‌ها:
    770
    تشکر شده:
    2,710
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام
    مرسی از دعوت شما دوست عزیز
    ایرادهارو عارف عزیز گفتن که منم کاملا موافقم باهاش ،اولین نکته که به نظر من به چشم میاد متریال ها هستن که خیلی خامن و نورپردازی مشکل داره و آسمون هم خیلی می تونه کمک کنه برای جلوه رندر و طبیعی شدن ، خطوط عمودی ساختمان رو با خطوط کناری کادر موازی کن که یه تکنیک توی عکاسی هستش و آسمون رو هم از google بک گرانداشو دانلود کن و توی فتوشاپ اضافه کن:rose:
     
    نوشته شده توسط saeedmagic در ‏15 ژوئن 2012
    asa.graphic، maxpin206 و AREF از این ارسال تشکر کرده اند.
  13. maxpin206

    maxpin206 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    308
    تشکر شده:
    693
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام
    ممنونم اومدین نظر دادین
    سعید جان منظورتو از کادر کناری درست متوجه نشدم!!:-?اونوقت موازی بشن بعد رو از دست میدم که!؟
    بکگراندو اضافه کردم
     

    پیوست ها:

    • 2.jpg
      2.jpg
      اندازه فایل:
      1.2 MB
      نمایش ها:
      18
    نوشته شده توسط maxpin206 در ‏15 ژوئن 2012
    asa.graphic، AREF و saeedmagic از این ارسال تشکر کرده اند.
  14. bubo3d

    bubo3d کاربر متخصص انیمیشن

    ارسال‌ها:
    1,189
    تشکر شده:
    2,916
    امتیاز دستاورد:
    36
    خوب یه سری رو دوستان گفتم و من هم اول بگم که ممنون من رو قابل دونستی تا نظر بدم عزیز.
    نکته ای که من میتونم بگم تا تکمیل شه shadow هست. حس میکنم از Area Shadow استفاده نکردی، همه سایه هات تیز هستن. شاید هم استفاده کزدی ولی مقدار نرم شدنش خیلی کمه بیشترش کن.
    اگه یه مقدار هم از Occlusion استفاده کنی تا گوشه ها یه مقدار تیره بشه بهتر، نه زیاد تا کارتونی بشه ها در حد نرمال.
    اگه از نور خورشید خود پلاگینت استفاده کردی که ببرش بالا، حدود 0.02 اگه از Direct خود نرم افزار شدت نورت رو بذار روی 1.4 الی 1.6.

    در مورد ابراز محبتت تو پستت هم عزیز خیلی خیلی ممنونم ازت عزیز. چاکریم :green: ـ :rose:
     
    نوشته شده توسط bubo3d در ‏15 ژوئن 2012
    asa.graphic، maxpin206 و AREF از این ارسال تشکر کرده اند.
  15. saeedmagic

    saeedmagic Member

    ارسال‌ها:
    770
    تشکر شده:
    2,710
    امتیاز دستاورد:
    16
    این دوتا خط رو به کمک هوریزنتال شیفت دوربین وری موازی هم کنید
     

    پیوست ها:

    • Untitled-2.jpg
      Untitled-2.jpg
      اندازه فایل:
      کیلوبایت 155.1
      نمایش ها:
      19
    نوشته شده توسط saeedmagic در ‏16 ژوئن 2012
    asa.graphic، maxpin206، max vray و یک نفر دیگر از این ارسال تشکر کرده اند.
  16. sallarmelli

    sallarmelli Active Member

    ارسال‌ها:
    1,401
    تشکر شده:
    3,155
    امتیاز دستاورد:
    36
    الان همه جا این طوری مد شده کادر بندی کنند یعنی همون طوری که سعید مجیک می گه

    اما به نظر من پرسپکتیو سه نقطه ای به کار ابهت می ده

    کارت به نظر من از لحاظ طراحی خیلی خوب و با اینکه تعدد متریال داری ولی بنا شخصیت خودش رو حفظ کرده و به ژیگول بودن دچار نشده .
    فقط کاش یه رندر خوبی از این کار بگیری بذاری
    یه آسمون خوب برای کارت انتخاب کن و رفلکت های توی شیشه ها رو سعی کن بهتر کنترل کنی








    .
     
    نوشته شده توسط sallarmelli در ‏16 ژوئن 2012
    maxpin206 از این پست تشکر کرده است.
  17. maxpin206

    maxpin206 Well-Known Member

    ارسال‌ها:
    308
    تشکر شده:
    693
    امتیاز دستاورد:
    93
    سلام به دوست خوبم
    دقیقا این نکته ای بود که بهش اشاره نشده بود
    ولی تو نورسان من area shadow ندیدم
    occlusion رو هم یکی زیاد کردم ولی تو کارهای بعدی بیشتر روی سایه ها کار خواهم کرد
    مهندس ممنونم کارای بعدی بیشتر از تون کمک میگیرم:rose:

    سعید جان مرسی با فتوشاپ اعمال کردم ولی تو. کارای بعدیم حتما به همین سبک رندر می گیرم
    :rose:

    سلام
    ممنونم که طراحی رو پسندید
    اسمون میگذارم زیاد جالب نمیشه رفلکتم کم بود زیاد کردم خیلی جالب شد
    وقت کنم یکمی هم روش کارکنم حتما اینجا میگذارم:rose:





    .[/QUOTE]
     
    نوشته شده توسط maxpin206 در ‏16 ژوئن 2012
    asa.graphic و bubo3d از این پست تشکر کرده اند.
  18. pakzad_saeed

    pakzad_saeed Member

    ارسال‌ها:
    980
    تشکر شده:
    3,163
    امتیاز دستاورد:
    16
    درود بر مکس پین
    مشکلات پرزانته رو دوستان گفتن
    انسجام و فرم کلی کارت خوبه
    پوسته ها با زوایای 90 درجه و کیوبیکی با خطوط شکسته فرم ایده آلی رو ایجاد نکرده وبه نظرم منحنی ها هم به همین شکل البته می شه گقت منحنی ها با زوایا 90 درجه می تونن ارتباط برقرار کنن سمت چپ نما هیچ ارتباط و هارمونی برقرار نکرده و افتراق توش دیده میشه بهتر بود پوسته Hpl امتداد پیدا کنه روی بخش سمت چپ نما
    ویو شهری پروژه عملا یونیک بودن یک کارو نمی رسونه شاید بهتر بود داخل تراس از آنتیک استفاده می کردی
    در انتها بهتر برای سردر ورودی از حرکات متمایز تر استفاده می کردی مخصوصا دو خط عمودی
    در کل واسه کار مشتری پسند و عالیه :rose:
     
    نوشته شده توسط pakzad_saeed در ‏18 ژوئن 2012
  19. mahoo painter

    mahoo painter مدیر انجمن گرافیک وکتور

    ارسال‌ها:
    3,692
    تشکر شده:
    3,989
    امتیاز دستاورد:
    113
    درب خونه رو از 2 بافت استفاده كرديد
    اهن و دومي شبيه چوبه ؟
    در حالت واقعي ايجاد جنين بافتي ممكن نيست
    ديوار كنار در طوري به نظر مياد كه به داخل حياط خم شده يا شيب شده
     
    نوشته شده توسط mahoo painter در ‏18 ژوئن 2012
  20. sallarmelli

    sallarmelli Active Member

    ارسال‌ها:
    1,401
    تشکر شده:
    3,155
    امتیاز دستاورد:
    36
    نویز کارت زیاده
    هم طراحی و هم رندر خوب
    یه جاهایی هم زیادی تار شده بود بیشتر توی رندر close up از این تکنیک استفاده می کنند.
    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط sallarmelli در ‏18 ژوئن 2012

به اشتراک بگذارید