طراحی قالب های نیوک+سایت های موزیک و فیلم + ارزان

raman18t

New Member
سلام

اگر دوست دارید سایت موزیکتون با همه فرق کنه و یا قالبتون یه شکل خاص باشه و اینکه خیلی سبک باشه ! فقط می تونید از کارهای ما استفاده کنید !

قالب های طراحی شده توسط ما در عین سادگی بسیار شیک بوده و در هر کدام به نوع خودش یک نوع آوری خاص صورت گرفته است ،

برای مثال در قالب های سایت های موزیک ( در پست های که در صفحات ول نمایش داده میشود ، یا بهتر بگویم تمامی پست ها ) رو به صورت موزیکی طراحی میکنم ، به طوری که در همان بخش قسمت امتیاز دهی ، پخش آنلاین حرفه ای موسیقی ! اشتراک گذاری حرفه ای ، + دکمه های دانلود خاص در همان صفحه اول و در قاب گذاشتن نام خواننده و کلا اطلاعات آهنگ! ) لازم به ذکر است که با دیدن این سایت کسی متوجه حضور در یک سایت نیوک نخواهد شد و به صورتی طراحی میشود که همگان خیال کنند یک اسکریپت اختصاصی است ... لازم به ذکر است که قالب های مخصوص موزیک ، ادامه مطلب را پشتیبانی نمی کند !

قالب های طراحی شده برای فیلم ، بسیار شیک بوده ، از ادامه مطلب پشتبانی می کند ، نوع معرفی فیلم در پست صفحه اول بسیار خاص بوده و در ادامه مطلب دکمه های زیبای css برای دانلود قرار داده می شود ،

قالب های طراحی شده توسط ما ! ( یک عدد لوگو ، یک عدد هدر + در صورت نصب نبودن نیوک ، نصب و بارگذاری قالب + راه اندازی سایت برای فعالیت - تمامی تنظیمات انجام میشود ) به صورت رایگان !


از موارد دیگری که به صورت رایگان به همراه قالب به شما اهدا می شود ، طراحی یک آپلود سنتر اختصاصی تصاویر + نصب تمامی اسکریپت های مورد نیاز درخواستی و دانلود و آپلود از لینک بر روی سرور !!!!!!!



تا پایان مرداد ماه بر روی هر کدام از قالب ها تخفیفی اعمال میشود ....

شماره تماس : 09371620480
ایمیل : [email protected]

( لطفا درخواست خود را از طریق تماس با تلفن همراه بنده و یا ایمیل من بخواهید ! و از ارسال پیغام خصوصی در انجمن و یا پی ام در یاهو مسنجر خود داری کنید چون به هیچ عنوان چک نمی شود )

با تشکر
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

جدیدترین ارسال ها

بالا