طراحی فرم ارسال مطلب با php

SAEEDEH20

New Member
سلام
1-من می خواستم توی سایتم که با php طراحی شده ، یک قسمت ارسال مطلب یرای کاربران بزارم که پس از ورود به سایت این امکان را داشته باشند (مثل همین ارسال مطلب سایت مجید آنلاین که کاربر بتونه از ابزار ویرایش متن را bold , italic, ... هم استفاده کنه) ، کسی در این زمینه کد آماده داره؟
2- آیا امکان این وجود داره صفحه لینک یک سایت دیگه در سایت ما باز بشه؟ (یعنی مطالب اون صفحه ای که توی لینک آدرسشو دادیم ، در صفحه سایت خودمان باز شود؟؟؟)
با تشکر
 

SAEEDEH20

New Member
آیا امکان این وجود داره صفحه لینک یک سایت دیگه در سایت ما باز بشه؟ (یعنی مطالب اون صفحه ای که توی لینک آدرسشو دادیم ، در صفحه سایت خودمان باز شود؟؟؟)
 

SAEEDEH20

New Member
چرا نه؟؟؟؟؟

جوابشو پیدا کردم : با استفاده از (inline frame) می توانیم صفحه خود را به صورت عادی طراحی کنیم و در هر کجای آن که مایل بودیم دریچه ای به یک صفحه دیگر بسازیم.
 

farik

Well-Known Member
باسلام..
دوست عزیز لازمه بگم طراحی با فریم ها استاندارد نیست...امکان اینکار که شما مایل به انحامشین هست ولی با ترکیب php و js برای اینکار شما باید از با ایجکس آدرس صفحه php بفرستین بعد هم با سوکت یا curl یا توابع مشابه سایت رو باز و نتیجه رو برگردونین...در این وسط باید مراقب آدرس دهی های محلی و ارسال هدر های لازم هم باشید..
موفق باشید..
 

SAEEDEH20

New Member
سلام
برای درس سیستم های توزیع شده دنبال یک موضوع پروژه مناسب هستم که قابلیت اجرای چند نخی داشته باشه و موضوع مناسبی باشه، کسی در این مورد می تونه راهنمایی کنه؟
 

farik

Well-Known Member
باسلام..
دوست عزیز..حقیقت این مطلبی که شما میفرمایید در برنامه های دسکتاپ بیشتر دیدم و تابحال تو سمت سرور ها ندیدم..شما عبارت multi thread رو در گوگل سرچ کنین..
یادمه یک زمانی که به طور مقدماتی جاوا کار میکردم یک برنامه ساده نوشتم...ولی وقت نشد که بعدا پیشرفته تر کار کنم..
در ضمن اگر سوالی دارین در تالار مربوطه سوالتون رو در تاپیک ححدید مطرح کنین..حواب بهتری میگیرین..
موفق باشید..
 

جدیدترین ارسال ها

بالا