طراحی سیستم دوزبانه

rzgn

New Member
با سلام
من یک سیستم دو زبانه آزمون آنلاین میخوام و برام مهم نیست با چه زبونی نوشته بشه فقط کار باهاش راحت باشه و امنیتش بالا کمی بیشتر شرح میدم امیدوارم دوستان با دقت بخونن و کسانی که اهل فن هستند فقط پیشنهاد بدن و قیمت منصفانه هم بدهند (بابت اجرای کار قرارداد کتبی و ضمانتامه دریاف می شود)

1- پنل کاربری و عضویت
فیلد ها و مشخصات مورد نیاز برای ثبت نام در سیستم باید توسط مدیریت قابل تغییر باشد ( اضافه و کم کردن فیلد های متنی ، رادیویی ، چک باکس ، آپلود عکس پروفایل ، آپلود فایل دیگر با فرمت های مجاز )
کاربر در پروفایل خود می تواند لیست آزمون هایی که شرکت کرده است را مشاهده کند
کاربر میتواند با مراجعه به هر آزمون که قبلا شرکت کرده است روند کلی پروسه آزمون را مشاهده کند و پرینت بگیرد
کاربر با ورود به آزمون موجود و فعال به مراحل باقیمانده ارجاع داده می شود مثلا اگر تا مرحله 2 انجام داده است بعد از ورود به این آزمون به مرحله 3 ورود میکند.


2- آزمون ها و فرم ها
هر آزمون از چند مرحله تشکیل می شود :
ثبت نام در آزمون : فیلد های ذکر شده در بند یک که مدیر برای هر آزمون میتواند تعیین و کم و زیاد بکند ( هر فیلد باید تنظیمات خصوصیات داشته باشد فقط حرفو فقط عدد عدد بزرگتر عدد کوچکتر و ... )

مرحله دوم - تایید دریافت بسته و یا نمونه : فیلد های این مرحله هم باید همانند مرحله قبل توسط مدیر تعریف شود

مرحله سوم- ارسال پاسخنامه : در این بخش کاربر فیلد هایی که مدیر تعریف کرده است را وارد می کند و هم میتواند فایل آپلود نماید .

مرحله چهارم- کارنامه : مدیر بعد از بررسی مطالب مرحله قبل اقدام به پاسخ آن میکند (در جلوی هر فیلد مرحله قبل یک فیلد متنی قرار میگیرد و با استفاده از اطلاعات وارد شده در مرحله قبل مدیر در آن فیلد پاسخ درست یا هر مطلبی که لازم باشد را وراد می کند ) این بخش کمی پیچیده است پس توضیحات بیشتر بصورت تلفنی بعد از برسی شما اعلام می شود .

مرحله آخر - اعتراض و انتقاد : کاربر به نمره و یا کارنامه خود می تواند اعتراض بزند و مدیر پاسخگو باشد همانند بخش تیکت که یک موضوع باز میشود و مدیر و کاربر باهم تبادل اطلاعات میکنند .

کلیه اطلاعات در بخش مدیریت باید قابل استخراج در اکسل باشد
مدیر بتواند به دو صورت جستجو کند : کاربرانی که در یک آزمون شرکت کرده اند و آزمونی که چه کاربرانی شرکت کرده اند .

در هر مرحله ایمیل تایید برای کاربر ایمیل شود

محیط کاملا ساده و دسترسی آسان

امنیت بالا
 

جدیدترین ارسال ها

بالا