طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

karensitedesign

New Member
برای تکمیل شدن یک محتوای خوب باید دقت داشته باشیم که نوشته های ما خطای املایی و دستور زبانی نداشته باشد.ضمن اینکه فراموش نکنید توضیحات مفید، کامل و حرفه ای سایت را به کاربران معتبر نشان خواهد داد.
خب همانطور که می دانید و بارها هم تکرار شده رتبه سایت بی نهایت مسئله مهمی است که باید با تکنیک های سئو این رتبه ارتقا یابد.به کارگیری تکنیک های سئو در توضیحات محصولات هم دیگر نکته مهمی است که باید رعایت شود.مهمترین این تکنیک ها یافتن مهمترین و پرکاربردترین کلمات کلیدی که توسط کاربران مورد جستجو شدن قرار میگیرد، می باشد؛ و سپس استفاده از این کلمات در متن توضیحات، عناوین محصولات و توضیحات زیر عکس می باشد.
در پایان مبحث محتوای سایت باید بدانید که بی شک اصلی ترین بخشی که باعث ماندگاری کاربر و مشتری در سایت فروشگاهی می شود و او را به مشتری وفادار تبدیل می کند،کیفیت محتوا، کمیت قابل قبول محتوا و صحت و درستی است.
حال باید ببینیم که خرید از طریق اینترنت چه مزایایی برای مشتریان دارد.در کل تمامی خریدهای اینترنتی برای مشتریان مزایای زیادی دارد اما جایگاه وبسایت های فروشگاهی با دیگر روش ها به دلیل اعتبار بالاتری که دارند با اختلاف بالاتر از بقیه است.

مزایای خرید از سایت های فروشگاهی
۱-یافتن محصول بسیار راحت است: یافتن محصول مورد نظر در سایت بی نهایت آسان تر از پیدا کردن آن در فروشگاه ها ومغازه های فیزیکی است.اگر شما محصول مورد نظر خود را پیدا نکنید باید به فروشگاه های دیگر سر بزنید که زمان گیراست.در مقابل در فروشگاه هایی که در اینترنت وجود دارد مشتریان می توانند به راحتی در سایت های مختلف گشت و گذار کنند و احتمال پیدا شدن محصول یا خدمت مدنظر بیشتر است.اگر سایتی چیزی را که مشتری می خواست،موجود نداشت بدون فوت وقت می تواند به وبسایت دیگری مراجعه کند.

۲- قیمت محصولات غالبا گران نیستند و با قیمت بازار یکسان یا کمتر است: معمولا محصولات در سایت ها ارزان تر از مغازه ها می باشند.ارزانتر بودن به دلایل زیر می باشد:دلیل اول، فروشگاه های اینترنتی هزینه ای بابت اجاره یا شارژ مغازه پرداخت نمی کنند.ضمن اینکه قیمت برخی محصولات در برخی شهرها یا کشورها از شهر شما و یا کشور شما ارزان تر است؛شما بدین وسیله می توانید محصولی را ارزان تر خریداری کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

۳- ذخیره و صرفه جویی در انرژی و زمان: شما در اینترنت دیگر نیاز ندارید مانند خرید از بیرون در شلوغی تردد کنید یا در صف بایستید.همچنین شما اگر وسیله شخصی نداشته باشید خرید از بیرون می تواند در این شلوغی سخت تر باشد و چالش های بیشتری برای شما داشته باشد.تمامی این مسائل را می توان با خرید آنلاین حل کنید.

۴- دسترسی مشتریان به طیف گسترده ای از امکانات: مشتری آزادی بسیار زیادی حین خرید اینترنتی دارد.طیف محصولاتی که یک فروشگاه اینترنتی می تواند ارائه دهد، می تواند از فروشگاه و مغازه ها بسیار بیشتر باشد.

۵- یافتن قیمت مناسب برای محصول: مشتری این آزادی انتخاب و انعطاف را دارد که بتواند براساس قیمت تصمیم گیری کند.اگر مشتری از قیمت محصولی رضایت نداشته باشد، می تواند به راحتی از فروشگاهی به فروشگاه دیگر برود تا قیمت مورد نظر خود را بیابد.مطمئنا در محیط بیرون هم می توان اینکار را انجام داد اما زمانی که برای اینکار انجام می گذاریم قابل مقایسه با زمانی که از اینترنت استفاده می کنیم نیست.

۶- مشتریان اکثرا رضایت دارند: این روزها،خرید اینترنتی مطمئن تر شده است و اعتماد به آن بالا رفته است.فروشندگان وبسایت ها در مقابل چیزی که می فروشند و بازخورد و نظرات مشتریان پاسخگو و مسئولیت پذیر هستند.شما اگر از سایت هایی که مشتری با مشتری معامله می کند مانند eBay را هم نگاه کنید درصد بالایی از مشتریان در تعاملات خود رضایت دارند.در این سایت بالا ۹۹ درصد از مشتریان از خرید و فروش خود رضایت دارند؛در داخل کشور هم میزان رضایت کم و بیش بالا است و نشان دهنده اعتماد و رضایت مشتریان از سایت های فروشگاهی می باشد.

۷- حمایت از خریدار وجود دارد: در تعدادی از سایت های بزرگ حمایت و حفاظت از خریدار وجود دارد بدین معنا که اگر محصول به دست مشتری نرسد یا با گفته های داخل سایت مطابقت نداشته باشد یا هر دلیل مشخص دیگری که حق را به خریدار دهد،وبسایت پول را به مشتری بازگشت می دهد.

۸- یافتن محصولات نادر راحت تر است: جستجو و خرید آنلاین برای یافتن محصولات کمیاب که به راحتی در بازار یافت نمی شود، راحت تر است.

۹- خرید آنلاین برای مشتری حریم خصوصی در نظر می گیرد: بسیاری از افراد نمی خواهند برخی وسایل خود را در انظار عمومی خرید کنند و مایلند کسی خرید آنها را نبیند.فروش اینترنتی و وبسایت های فروشگاهی این امکان را به مشتریان خواهند داد.

۱۰- حمایت از کسب و کارهای ضعیف: پیشرفت تجارت آنلاین کمک به افراد بی شماری است.افرادی که توانایی مالی برای خرید یا اجاره مغازه ندارند ویا از لحاظ فیزیکی یا خانوادگی دچار مشکل هستند می توانند از خانه به کمک وبسایت های فروشگاهی محصولات خود را بفروشند.
google.com/jiyUd2
سایت فروشگاه اینترنتی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا