طراحی سایت فروشگاهی

ideasoftweb

New Member
طراحی سایت فروشگاهی
امروزه تمام کارفرمایان فروشگاه های کوچک و بزرگ جهت گسترش و توسعه ی کسب و کار خود به داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی اقدام نموده اند. با طراحی سایت فروشگاهی در واقع شما یک شعبه ی جدیدی از فروشگاه خود را احداث نموده اید با تفاوت این که شما در شعبه ی جدید می توانید به طور 24 ساعته و بدون داشتن محدودیت زمانی و مکانی در دسترس همه ی کاربران خود باشید. لازم به ذکر است در طراحی سایت فروشگاهی حتما باید به مسئله ی سئو و بهینه سازی و ارتقاء رتبه ی طراحی سایت فروشگاهی در موتورهای جستجو توجه ویژه ای شود.



مهم ترین امکانات و خدمات قابل ارائه در طراحی سایت فروشگاهی عبارتند از:
امکان ایجاد سبد خرید در طراحی سایت فروشگاهی
امکان نمایش سفارش و ثبت خرید در طراحی سایت فروشگاهی
امکان معرفی و دسته بندی محصولات در طراحی سایت فروشگاهی
امکان اتصال به درگاه های بانکی در طراحی سایت فروشگاهی
امکان ریسپانسیو در طراحی سایت فروشگاهی
امکان نظرسنجی در طراحی سایت فروشگاهی
امکان نمایش تصاویر و ویدئوها در طراحی سایت فروشگاهی در تهران
امکان سئو و بهینه سازی در طراحی سایت فروشگاهی
امکان ارائه کدهای تخفیف در طراحی سایت فروشگاهی
و صدها امکانات دیگر...

اهمیت سئو و بهینه سازی در طراحی سایت فروشگاهی
از مهم ترین و اساسی ترین نیاز های طراحی سایت فروشگاهی برای موفقیت سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد ، توجه به نکات سئو و بهینه سازی کمک می کند تا وب سایت فروشگاهی در نتایج سرچ موتورهای جستجو گر قرار گیرد و از این طریق ترافیک و بازدید کنندگان بیشتری را جذب نماید. با تقویت سئو سایت خود روزانه قادر به جذب کاربران و مخاطبان بسیار زیادی به وب سایت خود خواهید بود و از این طریق فروش آنلاین خود را افزایش داده و به درآمدزایی بیشتر بپردازید.



مهم ترین فاکتورهای موفقیت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به شرح زیر می باشد:


طراحی سایت فروشگاهی باید ساده و بدون پیچیدگی باشد:
برای اینکه نرخ تبدیل طراحی سایت فروشگاهی خود را افزایش دهید باید طراحی سایت ساده و آراسته ای داشته باشید تا کاربران به دور از هر پیچیدگی به راحتی بتوانند به قسمت های مختلف وب سایت دسترسی کامل داشته باشند. توجه داشته باشید که منظور از ساده بودن وب سایت این نیست که از جزییات ضروری و معرفی و تصاویر مهم محصولات و خدمات بکاهید، منظور فقط ایجاد فضایی راحت و به دور از هر سردرگمی برای کاربران است.



در طراحی سایت فروشگاهی از تصاویر باکیفیت استفاده کنید:
از مهم ترین ابزارهای موفقیت طراحی سایت های فروشگاهی محتوا و تصاویری است که در آن به کار می رود حال در نظر بگیرید هر چه این تصاویر با کیفیت تر باشند مشتری از وب سایت راضی تر خواهد بود و به راحتی اقدام به خرید می کند و برعکس این موضوع نیز ممکن است اتفاق بیوفتد یعنی عکس های بی کیفیت با وضوح پایین کاربر را از وب سایت می راند و تاثیر بسیار منفی هم برا وب سایت و هم بر محصول مورد نظر دارد.



در طراحی سایت فروشگاهی رنگ ها را بادقت انتخاب نمایید:
شاید این موضوع بسیار پیش پا افتاده باشد اما برعکس موضوع انتخاب رنگ ها در طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد تا جایی که اگر رنگ ها را به درستی انتخاب نکنید کاربر به هنگام خرید و انتخاب محصولات مورد نظر خود دچار سردرگمی خواهد شد بنابراین در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید تم های رنگی را رعایت کنید و رنگ ها را از گروه و خانوده خود انتخاب نمایید.



در طراحی سایت فروشگاهی اطلاعات مهم بالای در بالای سایت قرار گیرد:
از فضاهای خالی وب سایت خود به صورت بهینه استفاده نمایید ، این فضاها بهترین روش برای معرفی بیشتر و بهتر محصولات وب سایت فروشگاهی شما می باشد زیرا فضاهای خالی تاثیر به سزایی در موفقیت فروشگاه آنلاین شما دارد. منظور از فضاهای خالی هدر سایت نیست بلکه در پایین هدر بیشتر مواقع فضاهای خالی وجود دارد که در نگاه اول توجه بیشتر کاربران را به خود جذب می کند بنابراین در این قسمت از سایت می توانید تخفیف های هفتگی و ماهانه و ... را قرار دهید.



در طراحی سایت فروشگاهی به پروسه خرید و پرداخت مشتری توجه نمایید:
اگر فرآیند خرید در وب سایت های فروشگاهی سخت و پیچیده باشد مشتری به راحتی اعتماد خود را از دست داده و وب سایت را ترک می کند بنابراین ایجاد بهترین و امن ترین درگاه پرداخت آنلاین در طراحی سایت های فروشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از این طریق به راحتی می توانید اعتماد مشتری را به وب سایت جلب نمایید و او را به خرید آنلاین ترغیب نمایید.

انتخاب قالب در طراحی سایت فروشگاهی
یکی از نکات فنی و مهم در طراحی وب سایت فروشگاهی انتخاب قالب می باشد. از آنجایی که با طراحی سایت فروشگاهی قصد شروع کسب و کاری را دارید و می خواهید از این طریق به درآمدزایی بپردازید پس وب سایت شما باید از هر نظر بی عیب و نقص باشد بنابراین در انتخاب قالب های فروشگاهی دقت نمایید پیشنهاد ما به شما این است که برای فروشگاه آنلاین خود از قالب های آماده استفاده نکنید با اینکه قالب آماده بسیار به صرفه تر است اما قابلیت هایی که قالب های اختصاصی دارند در قالب های آماده موجود نمی باشد به عبارتی دیگر قالب های آماده برای طراحی سایت فروشگاهی که در آن به صورت مداوم پرداخت های آنلاین انجام می شود مناسب نمی باشد زیرا قالب های آماده از امنیت بالایی برخوردار نمی باشند.


قیمت طراحی سایت فروشگاهی
قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت نونگار پردازش متناسب با تکنولوژی و امکاناتی در وب سایت پیاده سازی می شود سنجیده می شود،قیمت ها از 4.500.000 شروع می شود و هرچه امکانات درخواستی مشتری بیشتر بر مبلغ پیشنهادی افزوده می شود، در طراحی سایت فروشگاهی با تیم نونگار پردازش هیچ محدودیتی در امکانات و ویژگی ها وجود ندارد ، نیروهای خلاق و باتجربه نونگار پردازش با توانایی بالای خود همه ی امکانات و ویژگی های درخواستی مشتری را به راحتی در وب سایت های فروشگاهی به اجرا در میاورند.



سوالات متداول در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی عبارتند از:


تعرفه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟
خدمات و امکانات و تکنولوژی های مورد استفاده در طراحی سایت فروشگاهی تعیین کننده تعرفه طراحی سایت می باشد. جهت اطلاع از تعرفه ها با مشاوران فروش ما تماس حاصل کنید.



چرا باید طراحی سایت اختصاصی داشته باشیم؟
به طور کلی در طراحی سایت اختصاصی صفر تا صد پروژه ی طراحی وب سایت به صورت منحصر به فرد طراحی، کدنویسی و اجرا می گردد. بنابراین اگر شما ساعت ها هم در گوگل به جستجو بپردازید هیچ نمونه مشابهی با طراحی سایت فروشگاهی خود مشاهده نخواهید کرد.



مدت زمان لازم جهت ساخت سایت چقدر است؟
مدت زمان لازم جهت طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی 30 الی 40 روزکاری می باشد. در طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت اختصاصی از هیچ گونه قالب آماده ای استفاده نمی شود و ساخت سایت منطبق بر سلایق و خدمات و امکانات درخواستی شما کارفرمایان عزیز طراحی و اجرا می شود.
 

majidof

New Member
پیشنهاد میکنم از سیستم های فروشگاه ساز استفاده بشه چون هزینه و بار فنی رو به شدت میتونه کاهش بده
 

raheem291

New Member
مراحل طراحی قالب فروشگاههی وردپرس :
با سلام خدمت عزیزان

تا جایی که من می دونم برای طراحی قالب وردپرس یک سایت معمولی ابتدا میایم و html, css کد رو می نویسیم و قالب بصورت ایستا ایجاد میشه، صفحه ی اصلی سایت و صفحه ی تک مطلب، بایگانی، جستجو و ... رو ایجاد می کنیم.
سپس شروع می کنیم به تبدیلش حالت ایستا به پویا به کمک توابع وردپرسی

اما سئوالم خدمت عزیزان اینه که برای طراحی یک قالب فروشگاهی وردپرس با افزونه ووکامرس، مراحل کار به چه صورتی هستش؟
آیا در این حالت ما از خود فایل های پیش فرض ِ صفحات ووکامرس استفاده می کنیم؟ و در اینجا باید اونارو تغییر بدیم جای اینکه از اول بنویسیم؟

به طور کلی مراحل ایجاد قالب برای یک سایت فروشگاهی با وردپرس به کمک افزونه ووکامرس به چه صورتی هستش؟ ممنون میشم راهنمایی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا