seo2024

Member
طراحی سایت در سمنان به صورت حرفه و اصولی در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود. امروزه تمامی کسب و کار ها دیگر به دنبال مشتریان محلی نیستند. مدیران موفق تفکرات خود را گسترش داده اند. مشتریان را محدود به شهر یا منطقه خود نکرده و به دنبال جذب مشتری و ارائه خدمات خود به صورت کشوری و حتی خارج از کشور هستند.









اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار​

قبل از اینکه در خصوص طراح سایت در سمنان صحبت کنیم باید از اهمیت سایت در کسب و کار ها مواردی را بررسی کنیم. در دنیای امروزی طراحی وب سایت به مجموعه فرایندهایی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها بخش برنامه نویسی و مدیریت پایگاه داده در سایت‌ ها ایجاد می‌شود. روش ‌های متعددی برای طراحی انواع سایت ‌ها وجود دارد که بر اساس نیاز کاربر یکی از آن‌ها انتخاب و سایت بر اساس آن طراحی و ایجاد می‌شود.










فرآیند طراحی سایت در سمنان​

فرآیند طراحی سایت در سمنان بر اساس اصول و استاندارد های روز دنیا انجام می شود. نکته‌ای که مهم است این است که نباید طراحی وب سایت با توسعه وب سایت اشتباه گرفته شود. طراح یک وب سایت را از هیچ ساخته و آن را روی بستر اینترنت نصب کند در حالی که یک توسعه دهنده وب سایت بر روی یک وب سایت ساخته شده، کار کرده و آن را بروزرسانی می‌کند.






فرآیند طراحی سایت در سمنان










موارد مهم در طراحی وب سایت در سمنان​

طراحی وب سایت در سمنان با توجه به گستردگی صنایع در این استان از اهمیت بالایی برخوردار شده است. امروزه اکثر صنایع در این استان و شهر از سایت هایی برای معرفی کسب و کار و خدمات و محصولات خود استفاده می کنند. اما همچنان بخش زیادی از کسب و کار های کوچک و حتی متوسط به قدرت وب سایت ها پی نبرده و به روش سنتی کسب و کار خود را اداره می کنند.

سرعت بارگذاری وب‌سایت​

اگر سایت شما سرعت بارگذاری خوب و متناسب با سرعت اینترنت کاربران شما داشته باشد، شما برنده این بازی خواهید بود. فرقی هم نمی کند که یک سایت فروشگاهی دارید یا یک سایت شرکتی، سرعت خیلی مهم است. البته نباید کیفیت تصاویر، کد نویسی مناسب و بهینه سازی سایت را فدای سرعت کنید!

ریسپانسیو بودن صفحات​

امروزه همه افراد از گوشی های تلفن همراه هوشمند برای اینترنتی گردی استفاده می کنند. بیش از 70 درصد ورودی ها به سایت ها را گوشی های تلفن همراه تشکیل می دهند. پس هرچه سایت شما در تلفن های همراه (ابعاد مختلف تلفن های همراه) بهتر و درست تر نشان داده شود سایت شما شکیلا تر و جذاب تر خواهد بود.

داینامیک بودن​

داینامیک بودن یک سایت به این معنی است که سایت شما به راحتی بروز رسانی می شود. می توان محتوای آن را تغییر داد و یک سایت پویا ساخت. کاربران به سایت هایی که بر اساس مناسبت های مختلف و یا حتی ساعات روز و شب تغییر می کند علاقه بیشتری نشان می دهند.

سئو و بهینه‌سازی​

یکی از موارد مهم در فرآیند طراحی سایت در سمنان سئو و بهینه سازی سایت ها است. در واقع سئو به معنی بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو استو این فرایند در دنیای امروز به توجه به رقبای زیادی که دارید بسیار مهم است. سئو نشان دهنده اعتبار سایت شما در گوگل است. هرچه اعتبار بالاتری داشته باشید سئوی بهتری خواهید داشت. در نتیجه سئو باعث می شود که وب‌سایت‌تان در جایگاه بهتری داخل موتورهای جستجو نمایش داده شود. هرچه سایت شما در صدر نتایج جستجو نزدیک تر باشد نفرات بیشتری وارد سایت شما خواهند شد.

امنیت وب‌سایت​

کی از چالش‌هایی که تمامی کسب‌وکارهای فعال در اینترنت با آن مواجه هستند، امنیت وب سایت و همچنین امنیت وردپرس است. اگر آن‌ها نتوانند امنیت وب‌سایت خود را به بهترین شکل ممکن تامین کنند، هکرها به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا خواهند کرد.
در کنار ضربه‌ای که هک شدن اطلاعات به شرکت‌ها وارد می‌کند، اگر خبرهای مربوط‌به ضعف امنیت سایبری و هک شدن آن‌ها اعلام شود، احتمالا کاربرها دیگر تمایلی به خرید محصولات یا استفاده از سرویس‌های آن‌ها نخواهند داشت. در نتیجه به عنوان یک مدیر موفق در فرایند طراحی سایت در سمنان باید به مقوله امنیت توجه ویژه ای داشته باشید.

 

seo2024

Member

طراحی وب سایت چگونه انجام می‌شود؟​

طراحی سایت‌ها بر اساس کارکرد آن‌ها به دو صورت انجام می‌شود.

سایت‌های ثابت Static Website​

این سایت‌ها یک ‌بار طراحی می‌شوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آن‌ها قرار می‌گیرد. برای تغییر این اطلاعات نیاز به یک طراح حرفه‌ای و یا نیمه حرفه‌ای است. زبان طراحی این سایت‌ها HTML و JavaScript است. این سایت‌ها حجم بسیار کمتری می‌گیرند و با سرعت بارگذاری می‌شوند. به دلیل حجم کمی که دارند توسط موتورهای جستجو به خوبی رتبه بندی و امتیاز دهی می‌شوند. نکته مهم در خصوص این‌گونه سایت‌ها گرافیک پایین آن‌ها نسبت به سایت‌های دیگر است. همچنین این سایت‌ها به دلیل اینکه به صورت عادی نمی‌توان در آن‌ها ویرایش و تغییری ایجاد کرد از امنیت بالاتری برخوردار هستند. نکته مهم دیگر بروز رسانی این سایت‌ها است که توسط مدیران حرفه‌ای برنامه نویسان انجام می‌شود.

سایت‌های پویا Dynamic Website​

طراحی وب سایت‌ پویا برای اساس سیستم‌های مدیریت محتوا است. زبان برنامه نویسی این سایت‌ها عموماً بر اساس ASP، ASP.Net و PHP بوده و از زبان‌های کمکی مانند CSS یا Ajax در این گونه سایت‌ها استفاده می‌شود.در طراحی وب سایت به صورت پویا ابتدا اسکلت اصلی سایت ایجاد می‌شود و سپس بخش‌های مورد نیاز روی سایت قرار می‌گیرد. هر زمان که نیاز باشد می‌توان این بخش‌ها را تغییر داد و یا به راحتی حذف کرد.
یکی از مزیت‌های سایت‌های پویا یا دینامیک این است که هیچ محدودیتی برای طراحی و تغییر در آن‌ها وجود ندارد. این سایت‌ها دارای امکان پیشرفته‌ای مانند فروم ها، صفحات هوشمند و صفحات واکنش گرا Responsive هستند. سایت‌های پویا برای سازمان‌ها، شرکت‌ها و افرادی مناسب است که بیش از دو بار در ماه در محتوای سایت خود تغییر ایجاد می‌کنند.

طراحی سایت در سمنان برای کسب و کار های مختلف​

فرقی نمی کند که شما مالک چه کسب و کاری هستید. اگر فکر میکنید که میتوانید محصولات و خدمات خود را به افراد بیشتری در خارج از شهر، استان و یا حتی کل کشور بفروشید قطعا به سایت نیاز خواهید داشت.
شما میتوانید بر اساس نیاز خود و همچنین مدل کسب و کاری که دارید از یک سایت معرفی برند، سایت خدماتی و یا سایت فروشگاهی برای گسترش دامنه فعالیت خود استفاده کنید. منظور از سایت های فروشگاهی صرفا فروش مواد فیزیکی مثل پوشاک و مواد خوراکی و غیره نیست. اگر کمی در اینترنت بچرخید متوجه می شوید که حتی می توان دارو را هم به صورت اینترنتی به فروش رسانید.

فرآیند طراحی سایت در سمنان​

طراحی سایت در سمنان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. فرقی نمی کند که سایت شما فروشگاهی است یا به دنبال یک سایت شرکتی هستید. تیم ما میتواند به راحتی سایت شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بر اساس استاندارد های روز دنیا ایجاد و پیاده سازی نماید.

طراحی سایت در سمنان و مشکل سئو​

یکی از مواردی که افراد بعد از طراحی سایت در سمنان با ان مواجه می شود فرایند سئو و شناسایی سایت به کاربران و موتور های جست و جو است. برخی از تیم ها فقط به دنبال طراحی سایت هستند و دیگر به سراغ سئو و تولید محتوا نمی روند. با این حال شما می توانید به راحتی به تیم تولید محتوا و سئو مجموعه حسین براتی اعتماد کنید. تیم ما به عنوان یکی از قدیمی ترین تیم های تولید محتوا در ایران شناخته می شود.

حسین براتی:
طراحی سایت در سمنان با توجه به کسب و کار های بزرگ و کوچکی که در این منطقه وجود دارد به امری بدیهی تبدیل شده است. چشم انداز تجاری شما دیگر نباید معطوف به شهر و یا منطقه باشد!




















معرفی حسین براتی​

من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام. در روزگاری که همه به دنبال برنامه نویسی، فتوشاپ و حتی شبکه بودن من با مفهوم “محتوا پادشاه است ” آشنا شده و جذب محتوا و سئوی سایت ها شدم.
استفاده از حداقل ترین امکانات، مطالعه رومزه مقالات و تازه های دنیای فناوری، فعالیت به عنوان نویسنده و خبرنگار و حتی فعالیت در شبکه ماهواره و سیستم های تولید محتوای ارزش افزوده در طول این سال ها باعث شده که تجربیات گران بهایی کسب کنم. حال می تواند به راحتی بگویم که محتوا پادشاه است و در دنیای محتوا همه چیز جدیدی برای شروع وجود دارد.






خدمات ما – معرفی 4 فعالیت اصلی




















ارائه خدمات مختلف به تمامی کسب و کار ها​

من به عنوان یک تولید کننده محتوا و سئو کار با در اختیار داشتن یک تیم فنی و با تجربه قادر هستم در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کنم. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف باعث شده است که امروزه سئو و تولید محتوا واقعا به نیاز اساسی و اصلی کسب و کار ها تبدیل شود.
همچنین من در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کنم. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ارائه شده توسط من برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا