طراحی سایت به علاوه سئو برابر است با افزایش فروش

karensitedesign

New Member
طراحی وب سایت همراه با سئو برگشت سرمایه را تضمین می کند
طراحی سایت یه مقوله ای فراتر از زیبایی ظاهری سایته. اگه اجزای مناسب برای سایتتون طراحی کنید برگشت سرمایه تون بیشتر می شه و تو عرصه های رقابتی خیلی براتون مفیده. اولین هدف هر کسب و کاری هم همینه دیگه، این که سود کنه. پس باید همه شرکت ها تمرکزشونو بذارن رو سوددهی. اینجا دو تا مسئله مهم وجود داره که برگشت سرمایه رو بیشتر می کنه، یکی بهینه سازی موتور جستجو و یکی هم بهینه سازی نرخ تبدیل سایت. فقط کافیه همین دو تا رو درست تو سایتتون اجرا کنید تا یه بازگشت سرمایه خوب نصیبتون شه.


بهینه سازی موتور جستجو (سئو)
با یه سئوی خوب، صفحه های سایتتون تو صفحه اول گوگل و یاهو و بینگ قرار میگیرن. اینطوری می بینید که بعد از یه مدت طولانی خیلیا به سایتتون سر زدن. با سئوی خوب، می تونید کلی ترافیک برای سایتتون بگیرید و دیگه لازم نیست پولتونو برای تبلیغات آنلاین حروم کنید.
اولین نکته ای که باید در مورد سئو رعایت کنید قانون کپی رایته. اگه قانون کپی رایتو رعایت کنید و مطالبتونو از اینور اونور کپی پیست نکنید، سایتتون بیشتر مطابق سلیقه موتورهای جستجو میشه و در نتیجه بیشتر بهتون بها میدن.
مسئله بعدی انتخاب کلیدواژه هاست. یادتون نره که برای انتخاب کلیدواژه هاتون یه تحقیق خیلی دقیق انجام بدید. تو این مورد باید وسواسی عمل کنید تا بتونید کلیدواژه هایی که بیشترین سودو برای شرکتتون دارن و کاملا مناسب شرکتن پیدا کنید.
مسئله بعدی که تو جایگاه سایتتون تو صفحه نتایج جستجو تأثیر داره ایجاد پیوند به سایت های معتبره.
و بعنوان مهم ترین مسئله که تو سئو تأثیرمیذاره باید از محتوای سایت صحبت کنم. محتوای سایت انقدر مهمه که مثل شاه سایتتون میمونه. به خصوص این روزها حتی از قبل هم مهم تر شده. مثلا الگوریتم جدید گوگل این روزها باهوش تر شده و میتونه محتوایی که حرفی برای گفتن داره و مفید و جذابه رو تشخیص بده.
به عنوان نکته آخر، یه سری راهنمایی ها از مدل اینکه "چطوری فلان کارو بکنم" هم بذارید که توش به سوال های مشتری هاتون جواب بدید. این جور مطالب بیشتر توجه موتورهای جستجو رو جلب می کنن.
بهینه سازی نرخ تبدیل سایت
تعداد فروش و تبدیل ها (تبدیل بازدید کننده به خریدار) رو برگشت سرمایه اثر مستقیم میذاره. باید سایتتونو طوری طراحی کنید که ویژگی های خاص خدمات یا محصولاتتونو نمایش بده. برای اینکه نرخ تبدیلتون بره بالا باید سایتتون کاربرپسند باشه و کاربر وقتی واردش میشه بتونه راحت محصولات و خدماتی که لازم داره رو پیدا کنه. بعلاوه متنی که تو سایتتون میذارید باید همه مزایای برندتونو معرفی کنه، طوری که کاربر قانع بشه که به نفعشه از اینجا خرید کنه. نکته بعد اینکه تو صفحات فرودتون از کلیدواژه های مهم سایت استفاده کنید و طوری این صفحه هارو بسازید که کاملا به محتوای سایت مرتبط باشن. بعلاوه باید طراحی سایتتون طری باشه که بتونید باهاش اهداف بازاریابیتونم دنبال کنید، اینطوری با یه تیر دو نشون میزنید و هم سایتو دارید و هم با کمپین بازاریابی به هدف برگشت سرمایتون میرسید.
منبع:
www.sitedar.com
سئو برابر است با افزایش فروش
 

جدیدترین ارسال ها

بالا