طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک

karensitedesign

New Member
دارکوب به عنوان طراح وب سایت و شرکت بازاریابی اینترنتی، ابتکار عملش رو واسه کمک به کسب و کارهای کوچک برای کنترل کسب و کارشون به صورت آنلاین و کمک به افزایش فروششون شروع کرده.


دارکوب بسته ی بازاریابی و وبسایت کسب و کار کوچک خودش رو که به صاحبان کسب و کار سرویس جامع آنلاین ارائه می ده، راه اندازی کرد که شامل طراحی وب سایت، میزبانی وب، حساب های ایمیل نامحدود، بازاریابی موتورهای جستجو، ایجاد و ادغام شبکه های اجتماعی و مشاوره بازاریابی جامع آنلاین و آفلاین توو یک پکیج هستش.

بسته ی بازاریابی کسب و کار کوچک شامل موارد زیر:

  • نام دامنه
اگه آدرس وب شما مثل darcoob.co.ir باشه. یعنی اگر در حال حاضر چنین وبی داشته باشید، ما اون رو برای شما مدیریت می کنیم و اون رو به سمت وبسایتی که واستون ساخت و میزبانی کرده، سوق می دیم.

  • میزبانی وبسایت
وب سایت شما، مجموعه ای از فایل هایی مانند HTML، jpegs، pdf ها و غیره باید در اینترنت جا به جا بشه تا مردم بتونن با استفاده از مرورگرهای وب اونها را بازدید کنن. بنابراین سایت شما که به اینترنت متصل است سرور میزبان یا میزبانی وب(host) نامیده می شه.

  • حسابهای ایمیل
حساب های ایمیل نامحدود برای دامنه شما لازمه. بنابراین، اگه نام دامنه شما (آدرس وب) joomir.com باشد، می تونید از [email protected] استفاده کنید. ما اونها رو واستون تنظیم می کنیم تا هیچ مشکلی پیش نیاد و به شما نشون میدیم که چجوری خودتون رو برای آینده کاری آماده کنید و نگران این چیزا نباشید.

  • سیستم مدیریت محتوا
سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای وب سایت شما، به این معنیه که شما می تونید اون رو خودتون به روز کنید. شما می تونید صفحات رو اضافه کنید، تصاویر آپلود کنید، دکمه های منو اضافه کنید، اخبار و خبرنامه ایجاد کنید، حساب های فیس بوک و توییتر خودتون رو ادغام کنید. در حقیقت، از اینکه می بینید وب سایتتون این همه آپشن داره، ذوق زده می شید! و شما دیگه به هیچ نرم افزاری که روی کامپیوتر یا لپ تاپتون نصب شده نیاز ندارید، پس می تونید اون رو هرجا هستید و هروقت دوست داشتید به روز کنید.

  • طراحی وبسایت
بعد از مشورت با شما و نگاه به نام تجاریتون، با همدیگه با یک طرح موافقت می کنیم و یکی از اون رو که دوست داشتید واستون طراحی می کنیم؛ این در مورد ظاهر خوب سایت و همچنین سهولت استفاده هم هستش. ما راحتی کاربر رو توو استفاده از وب سایت ها در نظر میگیریم، بنابراین شما یک وب سایت زیبا و کاربردی خواهید داشت.

  • اخبار، وبلاگ، خبرنامه، سابسکرایب و RSS
همه ی این موارد اختیاریه، اما اگه می خواید سایتتون بخش انتشار اخبار و یا وبلاگ داشته باشه، مطمئن بشید که حتما یک RSS فید داشته باشید و با اشتراک و مدیریت فهرست ایمیل تمام بخش های بسته رو تکمیل کنید. ما حتی اخبار خودتون رو به فیس بوک و توییتر پیوست میدیم، به طوری که هربار یک آیتم خبری اضافه می کنید، به صورت اتوماتیک توی فیسبوک و توییت خودتون هم پست بشه!

  • تنظیم شبکه های اجتماعی
اگه قبلا حساب های شبکه های اجتماعی رو توو فیس بوک، توییتر و سایر سایت های مناسب شبکه، مثه Pinterest یا Google+ ندیدید، اونها رو برای شما تنظیم می کنیم و اون رو با سایت خودتون ادغام می کنیم.

  • طراحی موتور جست و جو
سایتتون کاملا واسه بالا اومدن آماده است. کلمات کلیدیتون توی سایت بهینه سازی می شن تا فاکتورهای رتبه بندی رو که ممکنه خارج از صفحه ی سئو باشه برطرف بشن.

  • اصول سئو
ما( دارکوب) این اطمینان رو بهتون می دیم که موتورهای جستجو مثه گوگل، یاهو و بینگ با اصول سئو آشنان واسه همین اون رو برای کلمات کلیدی / عبارات اصلی شما بهینه سازی می کنیم. شما الان آماده اید که با رقبای خودتون رقابت کنید. ما به شما نشون می دیم که چه کاری باید برای بهبود رتبه بندی خودتون انجام بدید و حتی اگه خودتون وقت این کار رو ندارید می تونیم خودمون واستون انجامش بدیم.

  • آموزش CMS و راهنمای کاربر
به شما یه آموزش کوتاه در مورد نحوه ی استفاده از سیستم مدیریت محتوا و انتشار وبسایت بهترین تجربیات(best practice) داده میشه. اگه مایل به پیدا کردن همه چیز در مورد CMS باشید شما می تونین راهنمای کاربران رو دریافت کنید.

  • گزارش دهی آماری
ما Google Analytics رو توی وبسایتتون نصب میکنیم و ابزار وب مستر رو راه اندازی می کنیم، بنابراین می تونید اطلاعات آماری مربوط به ترافیک یا بازدید کنندگان وب سایت خودتون رو از قبیل اینکه از کجا اومدن،از چه صفحه ای بازدید می کنن و نحوه ی بهبود سایت برای بازدید کنندگان رو نشون میده.

یادداشتهای کسب و کارتون رو آنلاین دریافت کنید
دارکوب به عنوان طراح سایت یا کارشناسهای فنی روش جدیدی از کسب و کار ارائه دادن. آقای بالوی پور مالک دارکوب میگه:

“اکثر کسب و کارها یه وب سایت دارن، از ایمیل استفاده می کنن، توی رسانه های اجتماعی مثه فیس بوک و توییتر میچرخن، اما تعداد کمی از اونها از وبسایتشون واسه کسب درامد استفاده می کنن، تعداد کمی از بازاریابی الکترونیک و ارتباطات خود با هم استفاده میکنن و تعداد محدودی کامل میدونن چطوری برای خودشون بازاریابی کنن”

“دلایل زیادی برای این وجود داره. مشتریای فعلی به ما عواملی مثه کمبود زمان یا منابع، تجارب بد گذشته با تامین کنندگان رو میگن یا نمی دونن برای مشاوره ی این کار کجا برن. ما اینجا هستیم تا به کسب و کارهای کوچک و آنلاین کمک کنیم و رکورد ما نشون می ده که چجوری این کار انجام شده. این سرویس همه چیز رو به کسب و کار برای رقابت و برنده شدن در دنیای تجارت آنلاین فراهم می کنه. ما به رشد شرکتها کمک کردیم تا بتونن از رقباشون پیشی بگیرن”

چجوری باید شروع کرد
آدرس:

 

جدیدترین ارسال ها

بالا