طراحی سایت اختصاصی با وردپرس بدون دانش کد نویسی

darkoobedu

New Member
اینترنت هر روز داره قوی و قوی تر میشه و تقریبا اکثر مردم قبول کردن که باید برای کسب و کارشون سایت داشته باشند. قطعا همه افراد دانش کد نویسی و برنامه نویسی ندارند و شرکت های طراحی سایت هم غالبا هزینه های هنگفتی برای طراحی وب سایت از مشتری دریافت می کنند.
چاره چیست؟ چند سال پیش شرکتی تجاری، از سیستم مدیریت محتوایی (CMS) با نام وردپرس رونمایی کرد. وردپرس پیشرفت کرد و در سال 2022 بستر طراحی بیش از نیمی از وب سایت های جهان است. طراحی سایت اختصاصی با وردپرس بسیار کم هزینه و در عین حال کارآمد است.
تا بدین جا با وردپرس آشنا شدیم، حالا بریم ببینیم چقدر زمان نیازه تا وردپرس را یاد بگیریم و بتونیم برای سایتمون قالب تولید کنیم.


1-1-1024x537.png


وردپرس در یک هفته

اگر 3 ویژگی پشتکار و تلاش و علاقه را دارید؛ تبریک میگم شما یک هفته با آشنایی با وردپرس فاصله دارید. برای شروع یادگیری مهم ترین نکته انتخاب درست مسیر است. در وب سایت دارکوب مراحل یادگیری وردپرس در 1 هفته را برایتان به صورت کامل شرح داده ایم.

البته از یک چیز نباید غافل شویم، و آن طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس است.
اگر قصد طراحی فروشگاهی اینترنتی با CMS وردپرس را دارید، کمی بیشتر از یک هفته زمان نیاز دارید چون باید با ووکامرس نیز تا حدی آشنا شوید.


سخن نهایی
پیشنهاد می کنیم قبل از شروع یادگیری وردپرس 1 روز زمان خود را اختصاص به آشنایی با تاریخچه وردپرس، آشنایی با انواع و کاربرد های سیستم های مدیریت محتوا و از هم مهمتر شناخت هاستینگ وردپرس بگذارید.

چنانچه در مراحل یادگیری، سوالی برایتان پیش آمد، خوشحال می شویم سوال خود را با ما در میان بگذارید.
 

social_mahta

New Member
خیلی باگ داره من ۳ ماه منتظرم کدها ۸۰۸۰ رو لوکال هاست یکبارم شده ارور نده
 

جدیدترین ارسال ها

بالا