چطور بود؟

  • خوب

    رای: 1 100.0%
  • بد

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    1

sahar.utopian

New Member
طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد

والدینی که ورود نوزاد جدیدشان به این دنیا را لحظه شماری می کنند، به شدت خوشحال و هیجانزده هستند. اولین چیزی که به ذهن آن ها می رسد، آماده کردن اتاق نوزاد است. برای ورود عضو جدید خانواده، همه چیز باید آماده و بی نقص باشد. طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد نیازمند انتخاب تِم و رنگ و دیگر جزئیات است. بعد از انتخاب تم می توانید باقی لوازم دکوری و جانبی را بخرید ولی مراقب باشید اتاق را زیاد شلوغ نکنید.
یکی از مهم ترین مراحل طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد انتخاب رنگ دیوارهاست. رنگ دیوار، تعیین کننده حال و هوای اتاق و تم مورد نظر شما خواهد بود. راحت ترین رنگ، سفید است چون به شما اجازه می دهد با خیال راحت از مبلمان و وسایل جانبی رنگی استفاده کنید. اما از رنگ های دیگر هم نباید غافل شویم. مثل سبز، صورتی، طوسی و غیره. جنسیت نوزاد شما می تواند نقش بزرگی در این تصمیم گیری داشته باشد. البته امروزه خانواده هایی هستند که فارغ از جنسیت کودک دست به رنگ آمیزی اتاق می زنند. اگر در انتخاب رنگ و تم با مشکل مواجه شدید، این بیست نمونه اتاق نوزاد را ببینید و از دکوراسیون آن ها الهام بگیرید.
۱-اولین اتاق، با تِم سیرک طراحی شده. چیزی که توجه ما را جلب کرد، رنگ آمیزی و دکوراسیونِ فارغ از جنسیت این اتاق است. برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد از طوسی و سفید استفاده شده که جلوه بسیار جذابی به اتاق داده.


1-gender-neutral-parax.jpg

۲- این طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با انواع مختلف قهوه ای رنگ آمیزی شده. نورپردازی و ترکیب آبی و قهوه ای، از نکات چشمگیر در دکوراسیون این اتاق هستند.

2-timeless-parax.jpg

۳- اگر یک اتاق ساده می خواهید، این نمونه باید برایتان جالب باشد. سقف و دیوارها همگی سفید هستند. با استفاده از لوازم دکوری و مبلمان می توانید به چنین فضایی رنگ بدهید.

3-maide-parax.jpg

۴- شما هم مثل ما عاشق رنگبندی این اتاق شدید؟ به شدت جذاب و گیراست. و این طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد حال و هوای خوبی به اتاق نوزاد می دهد.

4-modern-rustic-parax.jpg

۵- مورد بعدی، یک اتاق مدرن و تلفیقی با دیوارهای آبی آسمانی و گچبری های سفید است. چیزی که بیش از همه توجه من را به خود جلب کرد، قلم زنی کلاسیک روی شومینه و کمد مستقلی است که مدل روستایی را در این طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد دارد.

5-blue-bird-parax.jpg

۶- اگر به دنبال یک اتاق خواب رنگی برای کودک خود هستید، به عکس بعدی توجه کنید. تِم جنگلی مدرنی دارد که در نگاه اول نظرم را جلب کرد.

6-columbia-parax.jpg

۷- این طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد به سبک التقاطی و کمی کلاسیک طراحی شده. ترکیب چند دیوار کِرِم رنگ با یک دیوار شطرنجی، نتیجه خارق العاده ای داشته!

7-oasis-parax.jpg

۸- مگر می شود کسی از این اتاق اسکاندیناویایی لذت نبرد؟ با وجود رنگبندی سیاه و سفیدشف به شدت جذاب و کودکانه است. البته نیمه پایینی دیوار به رنگ طوسی درآمده.

8-max-parax.jpg

۹- کی گفته دیوارهای اتاق نوزاد نباید تیره باشد؟ یک نگاه به اتاق بعدی بیاندازید و ببینید چطور می توان با سبک ترنزیشنال یک فضای مفرح و مناسب در طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد برای نوزاد ایجاد کرد.

9-balmain-parax.jpg

۱۰- مطمئنم شما هم با من موافقید که رنگ دیوارهای این اتاق، آن را پرنورتر و دلبازتر کرده.

10-shabby-parax.jpg

۱۱- فرشی که در این اتاق استفاده شده به قدری و نرم و لطیف است که کودک می تواند روی آن دراز کشیده یا بازی کند. این قالی با دیوارهای کِرِم رنگ کاملا مطابقت دارد.

11-tudor-parax.jpg

۱۲- بِژ بودن دیوارها به کنار، اینکه یکی از آن ها با چوب پوشیده شده، به سبک قرون وسطایی این اتاق ظاهری طبیعی داده. در طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد طرح های مدرن و رنگ های زرد، واقعا فضا را متحول کرده.

12-stickwood-parax.jpg

۱۳- ترکیب سبز و آبی کمرنگ با رنگ های طوسی در این طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد حال و هوای شهری و مدرنی به این اتاق داده که تحسین برانگیز است.

13-carick-parax.jpg

۱۴- تنها طرح های سیاه و سفید نیستند که به این اتاق، ظاهری مدرن داده اند. استفاده از رنگ زرد هم در این میان نقش مهمی داشته.

14-diana-parax.jpg

۱۵- ترکیب دیوار بنفش و یک قالی هفت و هشتی، می شود یک اتاق بی نظیر و زیبا مثل این! یک فضای کاملا آرامش بخش برای کودک دلبند شما.

15-paige-parax.jpg

۱۶- بدون شک شما هم در نگاه اول نظرتان به قالی بنفش کف اتاق جلب شد. رنگ این قالی با دیوارهای سفید و سبز کاملا هماهنگ است.

16-naylor-parax.jpg

۱۷- در طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد دیوارها و قالی آبی، و کفپوش های طوسی، جذابیت و گیرایی خاصی به این اتاق داده. با اینکه دیوارها هم به نوعی طوسی هستند، فضا یکنواخت و کسل کننده نشده.

17-transitional-parax.jpg

۱۸- هر اتاقی که به سبک اسکاندیناویایی طراحی شود دوست داشتنی و دلنشین است، مثل این طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد تابلوهای دکوری روی دیوار سفید، نظر من را به شدت جلب کرد.

18-clipper-parax.jpg

۱۹- نمونه بعدی، یکی دیگر از اتاق هایی است که فارغ از جنسیت دکور شده. ترکیب کفپوش های چوبی تیره با دیوارهای بِژ، تصمیم هوشمندانه ای بوده. طرح و تصاویر گوسفندها، جذابیت اتاق را چند برابر کرده.

19-point-grey-parax.jpg

۲۰- آخرین اتاق، مخصوص کسانی است که عاشق رنگ بنفش هستند! هر چیزی که در این اتاق می بینیم خوشگل و دوست داشتنی است!

20-charlotte-parax.jpg


تمام نمونه ها و مواردی که در این طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد تا اینجا دیدید، دل هر پدر و مادری را آب می کند. اگر همچنان رنگ و طراحی مناسب برای اتاق کودک خود را انتخاب نکردید، تصاویر را مرور کرده و از آن ها ایده بگیرید. شکی نیست که سفید راحت ترین رنگ ممکن در دکوراسیون داخلی است اما اگر می خواهید نوزادتان یک اتاق کاملا شخصی و منحصر به فرد داشته باشد، هر رنگی که دوست دارید استفاده کنید. فقط فراموش نکنید که اگر رنگ تیره به کار می برید، باید با سفید به آن کنتراست بدهید در غیر این صورت یک اتاق تیره و تاریک و کسالت بار خواهید داشت.
منبع:
طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد ، دیزاین اتاق نوزاد
 

sahar.utopian

New Member
شرکت مهندسی آرین پاراکس با بیش از 10 سال سابقه در #طراحی_معماری ارایه دهنده ی خدمات زیر:
طراحی ویلا
بازسازی ساختمان
طراحی نقشه ساختمان
طراحی دکوراسیون داخلی
محاسبات برق،مکانیک و سازه
مشاوره ، طراحی ‌‌‌‌‌‌، نظارت و اجرا
تلفن :
021-88442607-88400794-22802931
www.arianparax.com
دکوراسیون داخلی پاراکس (@arianparax) • Instagram photos and videos
آدرس شعبه یک: تهران خیابان شریعتی نرسیده به مطهری خیابان پلیس پلاک ۳۰ واحد ۱۵
تلفن: ۸۸۴۴۲۶۰۷-۸۸۴۰۰۷۹۴
آدرس شعبه دو: تهران نیاوران خیابان شهید باهنر خیابان شهید امیدوار پلاک ۱۷۴
تلفن: ۲۲۸۰۲۹۳۱
 

جدیدترین ارسال ها

بالا