بی بی کد طراحی داخلی (سرماخوردگی)

KHURSHID

کاربر فعال
سلام به همه ی دوستان گلم شاید بگین سرما خوردگی چه ربطی به این رندر داخلی داره
به نظر منم ربطی نداره ولی چون موقع کار کردن روی این کار سرما خورده بودم این موضوع رو انتخاب کردم:lol:
max 2012 vray 2
cs 5
منتظر نظرات سبزتون هستم
در پایان ازتون می خوام واسه این دوستمون که داداشش مشکل پیدا کرده دعا کنین:sad:
 
آخرین ویرایش:
سلام ،
این کارت نسبت به کارای قبلیت خیلی بهتر شده ، اما هنوز برای عالی شدن باید تلاش کنی . من فکر میکنم روی متریال سازی باید بیشتر وقت بزاری تا نورپردازی .
 

taghi abbas

Well-Known Member
سلام. خسته نباشید . رندر و مدل خیلی خوبه فقط چند تا مشکل داره که به نظرم پرده ها حالت طبیعی ندارن و یا علت جمع شدگیشون معلوم نیست. یعنی غیر طبیعی جمع شدن و بعد اینکه نوری که از پرده ها گذشته خیلی زیاد به نظر میرسه طوری که با بقیه ی جاها برابری میکنه . ولی در کل عالیه بخصوص عکس دوم قسمت آشپز خانه. ببخشید . ممنون
 

KHURSHID

کاربر فعال
سلام به همه ی دوستان
madmaster : ممنونم عزیز متریال کف سرامیک هست تقریبا رفلکتش همین اندازه هست نویزو درست می فرمایید راستش یکم تنظیمات نویزم پایینه 0.2 گذاشتم کاش میشد بدون بالا بردن این از شر این نویز ها خلاص شد
مهدی روحانی : سلام مهدی جان منت گذاشتی متریال هم کارفرما خواسته که های گلاس باشه اگه تنظیمات متریالشو داری ممنون میشم
taghi abbas : سلام دوست عزیز مرسی لطف داری آره پرده کاملا درسته اگه راجع به نور لینکی داری که کمکم کنه ممنون میشم آخه کار بعضی از بچه ها خیلی خوب میشه نورش و من حسرت می خورم
 

Mehran coyote

Well-Known Member
سلام ناصر جون نسبت به کارای قبلت خوب شده
ولی رفلکت ها یکم زیادی و کنترل نشده هستن واسه نما هم نظری ندارم
درباره ی نویز،نویز دیگه چیزی نیست که رفع کردنش سخت باشه یکم تنظیماتو دستی تغییر بدین فوقش 15 مین زمان رندرت زیاد میشه ولی از اون ور ارزش کارت بالاتر میره

خسته نباشی عزیز :rose:
 

hamed max

کاربر فعال
سلام......................کارخوبی شده...................................فقط یه چند تا نکته داره که اگه رعایت کنی بیست میشی!!!!!!!!ببین اولین چیزی که تو کارت معلومه نویز کاره(نویزها دونوع هستن نوع بد و نوع خوب)نویز خوب نویزیه که با brute forceتو کاردیده میشه......................به عقیده ی من همیشه brute forceرندر جالبی از خودش ارایه میده..............بگذریم کارت غیر از اینا خیلی لبه های تیزی داره(یعنی AAکار مناسب نیست)تو بخش antialiasingگزینه های خوبی هست که با انتخابشون اشکال کار برطرف میشه...................یه مقدارهم رو شیدر سازی تمرین کنی عالی میشه.........................در کل خسته نباشیووووووووووووووووووووووووو.............
 

KHURSHID

کاربر فعال
Mehran coyote : ممنونم لطف کردی محدودیت زمان داشتم چون حدود 10 تا دید واسش گرفتم بازم ممنون
taghi abbas : لطف می کنی .
dr.hashemi : ممنونم از نظرت اره یکم اجراش سخته ولی باید اجرا بشه دیگه
hamed max : سلام...... brute FORCE تا حالا استفاده نکردم شما توی کاراتون ازین موتور استفاده می کنی که اینقدر طبیعی میشن؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تنظیمات antialiasin رو حتما لحاظ میکنم واقعا ازت ممنونم نقدتو خیلی دوست داشتم همیشه ازین کارا بکن....
فقط یه چیزی منظورت از شیدر سازی همون UVW MAP هست؟؟؟؟؟
در کل لطف کردی
 

yasmax

کاربر متخصص شبیه سازی معماری
سلام به همه ی دوستان گلم شاید بگین سرما خوردگی چه ربطی به این رندر داخلی داره
به نظر منم ربطی نداره ولی چون موقع کار کردن روی این کار سرما خورده بودم این موضوع رو انتخاب کردم:lol:
max 2012 vray 2
cs 5
منتظر نظرات سبزتون هستم
در پایان ازتون می خوام واسه این دوستمون که داداشش مشکل پیدا کرده دعا کنین:sad:
سلام دوست من
کاره خوبی شده ولی ایکاش بک گراند یه چی میذاشتی در کل خوبه ولی نویز زیاد داره
 

turkam

New Member
salam.man az 3d max sar dar nemiyaram vali karet az lahaz kabinet khube.
aslanam sakht nist man karaye sakhtar az inam ru kar kardam.
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خوبی؟ شرمنده دیر خدمت رسیدم.یه خورده درگیری داشتم چند روز
رنگ بندی کار قشنگ شده.
فرم ها خوب هست.
یه سری نکات به چشمم خورد
اگه قرار هست آشپزخونه ( مطبخ ) یا باید باز باز باشه یا بسته بسته .اگه قرار نبود دیگه به نظرم جداساز خیلی به کارش نمیاد
کاشی پشت کابینت خیلی خوب شده.بهتر بگم موزائیک
یه خورده رفلکتها زیاد شده.توی خونه واقعی چنین رفلکتی داریم؟ مخصوصا کف کار.به نظرم با گلاسینس بهتر هست ارتباط برقرار کنی.
شیدر یخچال معمولا اینطور نیست.حتی اگه سیلور هم باشه باز هم ملو تر هست
بالای اپن دیتیل نداره.چون الان چیزی که هست چون شکاف بینش ایجاد شده هیچ چیزی نمیتونه چنین کنسولی رو تحمل کنه
اتاق هم خوب شده.بهتر میبود گل کاملا توی کادر باشه.
از آرشیو بونسای استفاده بکنی خیلی بهتر هست.
نور پردازی هم فیزیکی نشده.یعنی بیشتر فضا با نورهای غیرواقعی روشن شده.بهتر هست با منابع نور واقعی دست و پنجه نرم کنی.علت تاپ شدن خیلی از کارهای دنیا دقیقا همین نکته هست.
موفق باشی
 

KHURSHID

کاربر فعال
yasmax سلام باعث افتخاره منه که شما به کارم نظر دادی ممنون بکگراند گذاشتم ولی سوخته شد:rose:
turkam سلام ممنونم
آره میدونم اجراش خیلی سخت نیست

AREF سلام عارف جان ممنونم از نظرت همه رو به روی چشم .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا