طراحی بسیار آسان و زیبای انیمیشن های متنی فلش با SWF Text 1.2

desiran

Member
SWF Text نرم افزاری جدید و بسیار مفید و محصولی از شرکت AntsSoft است به شما در خلق آسان متون انیمیشن فلش کمک بسیاری میکند . این محصول دارای بیش از 160 افکت مختلف و زیبای متنی گوناگون اینیمیشنیست و دارای بیش از 30 پس زمینه ی انیمیشن متحرک است . علاوه بر این کاربر نیز قادر به ایجاد تغییراتی بسیاری در این متون است مانند تغییرات در فونت , رنگ , لایه ها و ....

توسط این نرم افزار و بدون هیچ نیازی به دانستن چگونگی کار با نرم افزارهای فلش , قادر خواهید بود به سادگی در عرض مدت چند دقیقه یک بنر فلش تجرک مناسب و زیبا تهیه نمایید .

برای کار با این نرم افزار و ساخت بنر تنها نیاز به وارد کردن متن دلخواه , انتخاب فونت و سایز آن و انتخاب افکت متحرک مورد علاقه ی خود دارید و خواهید دید که چه مقدار در وقت خود صرفه جویی نموده اید .

برخی ویژگی های کلی نرم افزار SWF Text :

سادگی بیش از اندازه نرم افزار - همانطور که گفته در عرض کمتر از 5 دقیقه قادر به ساخت انیمیشن فلش متنی خود خواهید بود و کاربران مبتدی که هیچ تجربه ای از کار با نرم افزار فلش نداشته اند نیز به سادگی با آن ارتباط برقرار می کنند .

توانایی تعیین سایز و سرعت پخش فلیم فلش حاصل با دستکاری در تنظیمات آن .

توانایی حذف و غیر فعال کردن رایت کلیک بر روی فایل فلش که بسیار مفید خواهد بود .

تولید فایلهای فلش فشرده شده که برای مصرف کمتر پهنای باند وبسایت شما بسیار مفید خواهد بود .

دارای بیش از 160 افکت متنی متحرک و +30 پس زمینه ی انیمیشن متحرک , علاوه بر آن با تغییر تنظیمات افکت ها قادر به ساخت افکتهای بیشتری می باشید .

فیلم فلش حاصل میتواند شامل چندین صفحه باشید و هر صفحه از چندین خط تشکیل شده باشند .

ویژگی افزودن فایلهای صوتی MP3 و Wav برای ساخت فایلهای هرچه پویا تر .

و ....

جزییات کاملتر در مورد این محصول ....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا