طراحی با مداد

کسی که میخواد معماری و انیمیشن سازی با مکس رو شروع کنه
نیازی به طراحی با مداد و نقاشی و اینجور چیزا هست
چه جاهایی؟
 
سلام

سوال مهمی هست اما جوابش سادس
شما به قدر نیازت به معماری و انیمیشن باید به اون مسلط باشی. مگر اینکه جنبه های مکمل و فنی کار رو بخوای کار کنی.
مکس یه ابزار هست پس خودش چیزی از ما نمیخواد ولی برای یه کار اصولی هر بخشی باید با تخصص خودش انجام بشه.
مثل اینه که ماشین حساب مهندسی رو داشته باشی یا یه آبرنگ رو و بخوای ازش استفاده کنی.
مهارت های هنر بصری همشون با طراحی گره خوردن. مدلسازی یه تحلیل و آنالیز و مشاهده قوی میخواد که از مهارت های طراحی هست. خلاقیت تصویری و دیزاین کاراکتر و فضا چیزی غیر از طراحی کاربردی نیست. انیمیت کردن میتونه بدون طراحی هم انجام بشه اما کسی که با دست تمرین دو بعدی زده و کسی که آناتومی رو میشناسه بهتر میتونه حرکت و حالات رو تو کاراکتر نمایش بده. برای طرح زدن برای تکسچر کردن برای مقایسه کردن برای تحلیل کردن همه نیاز به طراحی یا مهارت های طراحی داریم.
اما با توجه به تخصص ممکنه کسی کمتر یا بیشتر ازش استفاده کنه. کارهای فنی مثل ریگ ممکنه با اطلاعات فنی و مقداری آناتومی انجام بشه و متریال دهی ممکنه تجربی باشه اما دید طراحی خلاقیت و دقت کار رو بالا میبره
خلاصه یک ابزار فنی فقط در دست یه آرتیست هست که ظرافت هاشو به نمایش میذاره و ثمره پرباری ایجاد میکنه.
امیدوارم ابهامت کمتر شده باشه.

یا علی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا