ممنون استاد کوچولو (درسته نوشته رو عوض کردم اما با حفظ سمت دارم دعا میکنم)
خوب اشاره کردی
توی جزئیات من نگاه که میکنم کار پرنکته و ظریفی هست.
پس با دید این مرحله ای عرض شود که همون بک که پایه کار هست هم میتونه سناریوی هماهنگ تری بسازه.
شاید روی زمین های سفت تر بهتر بشه خونه ساخت.
برای جزئیات و انتخابها شاید بشه با پرورش تزئینات فرمهای خواناتری با فرم و حجم پیدا کنیم.
این رو توی خط بالای a و ستون فقرات e دیدم.
توی مسیر خطها از تنظیمات مکمل استفاده کنیم. هم با برق و هم با گل و پیچک ... شاید تستش جواب میداد
روی کیفیت همه آبجکتها دقت کنیم. پروانه ای که روی a هست یه جوریه شاید بیکیفیت ! شاید multiply میشد بهتر بود
باز روی فرم خطوط نورانی دقیق شدم یه ساختار محکم نداره. یه جور سرک کشیدن و نرمش و حرکت هست اما رابطه بیشتر شاید به من کمک میکرد.
روی اینکه رعد و یا گل و پروانه انتخاب کنیم با هم میشه کار کرد. ربط این دو چیز متفاوت میتونست جواب زیبا و ترفند جدیدی برای بهینه سازی روابط و تزئینات میشد. مثلا مسیر نورانی یک پروانه یا پرنده بهشتی (مثلا البته)
یه خطهای تیزی تو کار هست که به قدر یک جریان نیست. یا تقویت و یا حذف بشه به نظرم بهتره. مخصوصا خطی که دقیقا تو وسط کار هست بعد از a
و نقطه آخر فعلا:
انتهای a رو خیلی تابلو از سه بعدی ناطبعیت کردی. یه استثنای تک اونم تو نمایش حجم در کنار فرمهای حجیم دیگه تو چش میزنه.
____
راستی از سمت راست آواتارت خوشم میاد
یا علی
خوب اشاره کردی
توی جزئیات من نگاه که میکنم کار پرنکته و ظریفی هست.
پس با دید این مرحله ای عرض شود که همون بک که پایه کار هست هم میتونه سناریوی هماهنگ تری بسازه.
شاید روی زمین های سفت تر بهتر بشه خونه ساخت.
برای جزئیات و انتخابها شاید بشه با پرورش تزئینات فرمهای خواناتری با فرم و حجم پیدا کنیم.
این رو توی خط بالای a و ستون فقرات e دیدم.
توی مسیر خطها از تنظیمات مکمل استفاده کنیم. هم با برق و هم با گل و پیچک ... شاید تستش جواب میداد
روی کیفیت همه آبجکتها دقت کنیم. پروانه ای که روی a هست یه جوریه شاید بیکیفیت ! شاید multiply میشد بهتر بود
باز روی فرم خطوط نورانی دقیق شدم یه ساختار محکم نداره. یه جور سرک کشیدن و نرمش و حرکت هست اما رابطه بیشتر شاید به من کمک میکرد.
روی اینکه رعد و یا گل و پروانه انتخاب کنیم با هم میشه کار کرد. ربط این دو چیز متفاوت میتونست جواب زیبا و ترفند جدیدی برای بهینه سازی روابط و تزئینات میشد. مثلا مسیر نورانی یک پروانه یا پرنده بهشتی (مثلا البته)
یه خطهای تیزی تو کار هست که به قدر یک جریان نیست. یا تقویت و یا حذف بشه به نظرم بهتره. مخصوصا خطی که دقیقا تو وسط کار هست بعد از a
و نقطه آخر فعلا:
انتهای a رو خیلی تابلو از سه بعدی ناطبعیت کردی. یه استثنای تک اونم تو نمایش حجم در کنار فرمهای حجیم دیگه تو چش میزنه.
____
راستی از سمت راست آواتارت خوشم میاد

یا علی