طراحي كاور مجله بازيباز شماره چهارم

Flashium

Member
با سلام
به نظر من اون 2 بخش هیتمن و نقد مس افکت تصویر پشت خود را از بین برده است کاری کنید تا آن تصویر پشت و این 2 بخش بهتر مچ شوند.
ولی در کل خوب است... موفق باشید
 

SajadCG

کاربر فعال
دوسمت من حجم تصویرتون خیلی زیاد هست.لطفا کمش کنید.
در مورد طرحتون بگم که یکم طرحتون بی روح هست

یعنی جذابیت بازی رو به مخاطب نمیرسونه.

بهتر یکم ا رنگ ها و طرح های هیجانی استفاده کنید.

موفق باشید.
 
SajadCG تصاوير خود بازي ها به اندازه لازم هيجان دارندبيشتر از اون باعث جلف شدن طرح ميشه اينطوري سنگين تر كه باشه وقارش بيشتره
 

MOSTAFA

کاربر فعال
نکته اولی که هست اینه که سایز کار استاندارد نیست واسه مجله! البته نمیدونم مجله به ه صورت هست اما معمولا سایز مجلات A4 هست
توی طراحی مجله بازی بهتره که اون بازی و عنوانی که خیلی پر سرو صدا تره و ترجیحا هنوز منتشر نشده رو به صورت بزرگ به عنوان تصویر اصلی انتخاب کنید...مثلا در کار شما Assassin's Creed III پر سرو صدا ترین عنوان هست و از لحاظ تبلیغاتی بهتره بزرگ و به صورت عکس اصلی قرار بگیره(البته گاهی مواقع بهتره دو یا سه عکس باشه...)
اون تصویر کارکتر اسکلت مال عنوانی نیست و خیلی فضا رو گرفته پس بهتره برش دارید و از فضا بهینه تر استفاده کنید
متون و تیتر ها خیلی ساده هست، پیشنهاد میکنم از تگ های فانتزی تر و رنگی استفاده کنید که انرژی بیشتری داشته باشه
لازم نیست همه ی عناوین رو عکس بزنید، میتونید یک یا دو عکس خوب استفاده کنید و بقیه عناویر رو به صورت تگ بنویسید
طرح لوگو کار خودتونه؟ اصلا مناسب یک مجله بازی نیست، خیلی خشک و بیروح کار شده لوگو هایی که به بازی و گیم مربوط میشن باید انرژی بیشتری داشته باشن و به صورت فانتزی کار بشن
موفقیتـ:rose:
 

MOSTAFA

کاربر فعال
SajadCG تصاوير خود بازي ها به اندازه لازم هيجان دارندبيشتر از اون باعث جلف شدن طرح ميشه اينطوري سنگين تر كه باشه وقارش بيشتره

در مورد این حرفتون من کاملا مخالفم
در دیزاین پوستر یا کاور یا طرح مجله عکس فقط 50% کار رو تشکیل میده و 50% رو متن...یک طرح خوب طرحیه که هر دو این عناصر در مرحله اول خوب و مرتبط با موضوع طراحی بشه و همچنین این دو باهم رابطه خوب و متناسبی برقرار کنند، اینطوری میتونیم یه دیزاین با کیفیت و خوب داشته باشیم...
الان بر اساس حرف شما، توی طرحتون اگر هم بتونید فقط از طریق عکس انرژی و هیجانی که لازم برای یک طرح مجله بازی هست رو نشون بدید این فقط نصف کار هست و اگه توی متون کار اون انرژی رو نداشته باشه خیلی تاثیر گذار نیست و باعث پایین اومدن کیفیت کارتون میشه
ضمنا این سبک توی کار بازی و گیم لازمه و جلف شدن معنایی نداره...کار بازی با کار های رسمی تفاوت داره باید اون حالت فانتزی و شادشون رو حفظ کنن تا موفق و تاثیر گذار بشن
موفقیتـ:rose:
 
MOSTAFA : مجله چاپي نيست و بصورت الكترونيكي هست و سايزش مناسب با مانيتور هاي عريض گرفته شده .

از نظر هيجان و برتري ميدونم Assassin's Creed II بالاتر هست و الان تمام مجله هاي مشابه ازش استفاده كردن و تكراري شده و عكس بزرگ متعلق به بازي 2 DARkSIDERS هست كه اواخر 2012 منتشر ميشه و بعيد ميدونم بازي بتونه توي هيجان بهش برسه و فقط گيمر ها ارزش اين بازي رو ميدونن بايد نسخه اولش رو تجربه كرده باشين تا ...

در مورد ديزاين بايد بهتون بگم اين يه پوستر چاپي نيست وگرنه خودم ميدونستم بايد رنگ و روح بيشتري بهش بدم. در ضمن من فقط كاورش رو طراحي كردم و با توجه به خود مجله چنين طراحي اي انتخاب كردم.

اين مجله هم هنوز لوگو خاصي نداره كه قراره براش طراحي بشه هر وقت طراحي شد جاش با لوگو فعلي عوض ميشه
موفق باشيد
 

alireza12345

New Member
یعنی شما برای انجام این کاور نسبتا ضعیف (نسبت به سایر کاور ها) پول هم دریافت کردید ؟!
زیاد توجه نکردم ولی چیزی که زیاد متوجه شدم بالا بودن حجم کاور هست
 
نه اين كار رو رايگان انجام دادم. براي رفيقام بود
نكته اصلي رو نگفتم كه كاور رو توي 1 ساعت طراحي كردم.
در ضمن باز هم تاكيد ميكنم كه ميخواستم يه چيز ساده و سنگين باشه.
 
آخرین ویرایش:

ArTaBaZ

Well-Known Member
با نظرات mostafa جانـ موافقم
البته از هر کسی نمیتوان انتظار یکسانی داشت ولی نظرم اینه بیشتر روی طرح کار کنید و تا جایی که میتونید جلوه هیجان رو القا کنید (حالت اکشن !)
موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا