صنایع‌ دستی بوشهر را از کجا بخریم با آدرس

hana joon

Member

بازار قدیم بوشهر​

این بازار به قلب تپنده اقتصاد بوشهر معروف است؛ بازار قدیم بوشهر از دوران قاجار تابه‌حال تمام احتیاجات زندگی مردم این شهر، از مایحتاج روزانه و مواد غذایی بگیر تا لوازم‌خانگی و صنایع‌ دستی استان بوشهر را تأمین کرده است. این بازار به اسم بازار صفا نیز در بوشهر معروف است و به علت برخورداری از معماری منحصربه‌فرد و بافتی تاریخی جذاب، در لیست آثار ملی کشورمان هم به ثبت رسیده است.
بازار بوشهر به چند قسمت مختلف تقسیم‌بندی می‌شود و هر قسمت به فروش محصولی متفاوت اختصاص دارد: گلیم‌هایی خوش‌نقش و طرح و بافته‌شده از الیافی مرغوب، کالاهایی تولیدشده از درخت نخل و موجودات دریایی، چاشنی‌هایی خوش عطر و بو، لباس‌های سنتی و رنگارنگ و فرآورده‌هایی خوش‌طعم حاصل از میوه پرانرژی نخل که بانام‌هایی مانند خرما کبکاب، سرکه خرما، لواشک خرما و پنیر نخل فروخته می‌شوند، ازجمله صنایع ‌دستی استان بوشهر هستند که در این بازار باقیمتی خیلی خوب به گردشگران و مردم محلی عرضه می‌گردند.
بنابراین با گذراندن روز در بازار قدیم بوشهر نه‌فقط محو تماشای معماری شگفت‌انگیز و زیبایی‌های بی‌حدوحصر و محیط دلپسند و جذاب آن خواهید شد، بلکه سوغاتی‌های گران بهایی را باقیمتی ارزان می‌توانید بخرید و با خود به منزل ببرید.
آدرس: بوشهر، خیابان شهدا، بازار صفا
معرفی صنایع دستی بوشهر

بازار دیلم| صنایع‌دستی استان بوشهر​

بندر دیلم در نزدیکی کویت قرار دارد و توریست‌های زیادی برای تهیه اجناس خارجی به آنجا می‌روند. کالاهایی مانند لباس و پارچه، اسباب‌بازی، لوازم‌آرایشی و خانگی به‌راحتی می‌توانید از این بازار ساحلی تهیه کنید. البته حواستان به اجناس فیک هم باشد تا فروشندگان به‌عنوان جنس اصل آن‌ها را به شما نفروشند.
در اوایل بازار، بازارچه دریم لند قرار دارد. یک پارکینگ وسیع خاکی در نزدیکی دریم لند وجود دارد تا از بابت ایمنی ماشین شخصی‌تان مطمئن باشید. طبقه اول این مرکز خرید بهشتی برای بانوان است! انواع کیف و کفش اصل به همراه بارکد را اینجا پیدا می‌کنید. در همین قسمت لباس‌های ورزشی ‌های کپی نیز به فروش می‌رسند. این اجناس در مقایسه با شهرهای بزرگ تقریباً 50 درصد قیمت پایین‌تری دارند. توجه داشته باشید که لباس‌هایی را که تهیه می‌کنید حتماً بررسی نمایید تا دارای سوراخ یا پارگی نباشند.
کمی بعد از دریم لند، در کوچه‌پس‌کوچه‌های بازار، بساط دست‌فروشان برپا است و کالاهایی مانند حوله، روتختی و لوازم برقی آشپزخانه مانند سرخ‌کن را به فروش می‌رسانند. اگر به همراه خود کودک دارید یا می‌خواهید برای کودکان فامیل سوغاتی بخرید، به مرکز خرید مصطفی و طبقه دوم بروید. مغازه‌های این قسمت اکثراً کفش و لباس بچه باقیمتی بسیار پایین می‌فروشند.
نشانی: بوشهر، بندر دیلم، بازار دیلم

خرید آنلاین صنایع‌دستی استان بوشهر​

اگر توانایی حضوری خریدن صنایع‌دستی استان بوشهر را ندارید به‌آسانی و بدون صرف هزینه‌های مضاعف می‌توانید به‌وسیله فروشگاه‌های اینترنتی کالاهای موردنیاز خود را تهیه کنید. برای خرید غیرحضوری محصولات صنایع‌دستی بهتر است از فروشگاه‌های دارای اعتبار و معروف استفاده کنید. به‌وسیله خرید از این فروشگاه‌ها هم در زمان خود صرفه‌جویی کرده‌اید و هم توانایی مقایسه قیمت با سایر فروشگاه‌ها را خواهید داشت. آرامان مرجع ارائه محصولات صنایع‌دستی شهرهای مختلف ایران ازجمله استان بوشهر است. هدف اصلی فروشگاه صنایع دستی آرامان این است که جامع‌ترین فروشگاه خریدوفروش اینترنتی محصولات صنایع‌دستی را به وجود آورد تا شما بدون نیاز به هیچ‌گونه محدودیت و صرف وقت و هزینه اضافی امکان خرید صنایع‌دستی را داشته باشید.

https://aramanstore.com/معرفی-صنایع-دستی-استان-بوشهر/
 

sahar991

New Member
بوشهر شهری تاریخی با بازارهای قدیمی و معماری زیبا است که هر گوشه‌اش از تاریخ و تجارت جنوب ایران سخن می‌گوید. بازار بوشهر، که قدمتش به دوران هخامنشیان می‌رسد، فضایی خاص با سقف‌های ضربی و گنبدی دارد که در گرمای جنوب، خنکی مطبوعی را فراهم می‌کند. از بازارهای مشهور این شهر می‌توان به "راسته معین‌التجار"، "بازار رنگرزها"، "پاساژ توحید"، و "بازار ماهی‌فروشان" اشاره کرد.

برای تجربه بهتر و لذت بردن از این جاذبه‌ها، اجاره سوئیت در بوشهر گزینه‌ای مناسب است. اقامت در این سوئیت‌ها به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به بازارهای تاریخی دسترسی داشته باشید و از نزدیک با فرهنگ و هنر جنوب ایران آشنا شوید. این اقامتگاه‌ها، تجربه‌ای متفاوت از سفر به بوشهر را برای شما به ارمغان می‌آورند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا