شکایت از یک شرکت هاستینگ

1p30

Member
توش مشخص میشه نوع بک آپ که مثلا یک شرکت از یک مقدار هاست سه مدل داره یکی فقط بک آپ ماهانه داره یکی هم ماهانه داره هم هفتگی و یکی هم ماهانه هم هفتگی هم روزانه بسته به قرار داد داره .
شما با من پیغام خصوصی بزن تا مشکلت رو حل کنم
 

meysamsh

New Member
کی گفته آخر کار حرفه ای هستش ؟؟؟ !


من فكر ميكنم منظور ايشون اين هست كه توي قرارداد ها كلي گويي هست يعني شركت به موارد كلي اشاره ميكند و با مشتري قرار داد ميبندد كه بعد از بوجود اومدن مشكل با توجه به قوانيين حاكم بر كشور هم هيچ كاري رو نميشه انجام داد و خلاصه اينكه قراردادها هيچ گونه سودي به مشتري ندارد و در واقع كاربرد تبليغاتي دارد و براي جذب مشتري خوب است.
البته به نظر خود بنده قرارداد هيچ ارزشي نداره و فقط براي قوت قلب به مشتري هست:)
 

p30j.com

Member
عزیز من من چه جوری 4 گیگ رو هر هفته بک آپ بگیرم
در ضمن من از نظر هزینه هیچ کوتاهی نمیکنم اگر میگفتند هزینه بک آپ جداست میدادم
پس با این وضع باید از 0 شروع کنم
 

1p30

Member
بک آپ هفتگی و ... به صورت اتوماتیک گرفته میشه از کل سرور و روی یک سرور دیگه قرار میگیره و قابل دسترس هست برای مدیر سرور
حالا که اینطوری شده شما با من تماس بگیر مشکلت رو حل می کنم
 

kianonline

Member
عزیز من من چه جوری 4 گیگ رو هر هفته بک آپ بگیرم
در ضمن من از نظر هزینه هیچ کوتاهی نمیکنم اگر میگفتند هزینه بک آپ جداست میدادم
پس با این وضع باید از 0 شروع کنم

شما بهتر بود که وقتی سایتتان مهم است ، از سرویس های مخصوص بک آپ گیری استفاده میکردین ، البته اغلب این مورد برای سرویس های سرئر مجازی و... نیاز است ، اما چون سایت شما هم با توجه به گفته هایتان هزینه زیادی کرده بودین ، بهتر بود راهنماییتان میکردند و این سرویس را در اختیا شما قرار میدادند. البته تعجب است که چرا نمی خواهد ادامه دهد ، بک آپ مشتریان خود را نمی گیرد و به آنها بدهد ، که این کار یعنی سهل انگاری ، البته بنده دخالت نمی کنم ، شاید مشکل موقتی باشد ، ولی ان شا ا.. که اینجوری نباشد و مدیر سرورتان اینگونه نباشد و به زودی مشکلتان حل شود.

اما شما در اولین فرصت سعی کنید که برای سایت خود سرویس سرور بک آپ تهیه کنید ، آن هم از جای مطمئن تا مجددا این مشکلات نباشد.

امروزه بک آپ خیلی خیلی مهم است و باید به این قضیه از همه بیشتر اهمیت بدهید.

پاینده باشید.
 

pardisgroup

Active Member
ایشون قبلا از من هاست داشتند و خیلی هم راضی بودند ... (طبق اون چیزی که خودش بهم گفته حالا نمی دونم تو دلش هم به این اعتقاد داشته یا نه) ... البته خودش هم دیده بک آپ هایی که ما می گیریم چه قدر به روزه .... اما یه شخصی که خیلی دوست دارم بدونم کیه بهش گفت سرور ما یه طوریه که امارت بالا نمی ره ! و از این جور مزخرفات .... حالا هم این شد نتیجه اش .
 

pardisgroup

Active Member
من فكر ميكنم منظور ايشون اين هست كه توي قرارداد ها كلي گويي هست يعني شركت به موارد كلي اشاره ميكند و با مشتري قرار داد ميبندد كه بعد از بوجود اومدن مشكل با توجه به قوانيين حاكم بر كشور هم هيچ كاري رو نميشه انجام داد و خلاصه اينكه قراردادها هيچ گونه سودي به مشتري ندارد و در واقع كاربرد تبليغاتي دارد و براي جذب مشتري خوب است.
البته به نظر خود بنده قرارداد هيچ ارزشي نداره و فقط براي قوت قلب به مشتري هست:)

دوست عزیز کلا تو قرارد ها و قوانینی که توسط هاستها ارائه می شه هیچ چیزی تعهد نمی شه ، بد نیست عزیزان به خودشون زحمت بدند و لااقل قوانین و مقررات چند شرکت ایرانی و خارجی رو ب دقت مطالعه کنند.
فقط بعضی شرکت ها یکی بازگشت وجه رو تضمین می کنند و بعضی ها هم آپتایم رو و غیر از این چیز دیگه ایی نیست و قرارداد بیشتر مواردی هست که مشتری باید رعایت کنه نه سرویس دهنده.

اما متاسفانه بعضی افراد بدون اطلاع از قوانین حقوقی بستن قرارداد ها ، فقط و فقط برای جلب مشتری ادعاهایی می کنند که شاید در کوتاه مدت به نفعشون باشه اما در مجموع اصلا به نفعشون نیست. و کلا قرارداد کتبی حق خاصی برای مشتری ایجاد نمی کنه.

این موضوع قبلا توی انجمن وب هاستینگ تاک بحث شده.
 

p30j.com

Member
ایشون قبلا از من هاست داشتند و خیلی هم راضی بودند ... (طبق اون چیزی که خودش بهم گفته حالا نمی دونم تو دلش هم به این اعتقاد داشته یا نه) ... البته خودش هم دیده بک آپ هایی که ما می گیریم چه قدر به روزه .... اما یه شخصی که خیلی دوست دارم بدونم کیه بهش گفت سرور ما یه طوریه که امارت بالا نمی ره ! و از این جور مزخرفات .... حالا هم این شد نتیجه اش .


درسته هاستینگ این آقا عالی بود اما از نظر آماری یکی به من گفت خوب نیست منم عوض کردم البته آن شخص کار های سیو انجمن ما را انجام میداد و من به ایشئن اعتماد کامل داشتم
اما چون حرف ایشون رو گوش نکردم شرم کلاه رفت


دوستان یه سوال معمولا یک سرور اگه بسته باشه چند روز طول میکشه تا باز بشه ؟
 

pardisgroup

Active Member
مشکل اینه که ما نمی دونیم چرا بسته شده .... اما با وضع موجود و تجربه های مشابه یه کم احتمال بده دیتاهات پریده ....
در مجموع اگه مشکل مالی باشه دوباره باز می کنند. اما اگه کلا به هر دلیلی ترمینت شده باشه .... بعید می دونم کاری بشه کرد.
 

شما مثل اینکه دست به سانسورت خوبه؟ نه؟
ای بابا بزارین ببینیم چه شرکتی بوده ، کی بوده آخه!!!! تا یه بنده خدای دیگه نره ازش خدمات بگیره و سرش کلاه بره
چرا هرچی دستتون میرسه ویراش و سانسور میکنین آخههه...
 

the_king

مدیرکل انجمن
تذکر ناظم فروم

شما مثل اینکه دست به سانسورت خوبه؟ نه؟
ای بابا بزارین ببینیم چه شرکتی بوده ، کی بوده آخه!!!! تا یه بنده خدای دیگه نره ازش خدمات بگیره و سرش کلاه بره
چرا هرچی دستتون میرسه ویراش و سانسور میکنین آخههه...

لطفا قوانین فروم را با دقت مطالعه فرمایید :

قانون شماره 24 ) هرگونه تاپیک و ارسال اعتراض آمیز و یا انتقاد آمیز در رابطه با یک کاربر و یا مدیر بدون اخطار قبلی و
سریعا حذف خواهد شد و در صورت تکرار موجب برخورد با آن کاربر خواهد شد.

قانون شماره 26 ) لطفاْ از ارسال پست هاي تكراري خودداري فرماييد. پست هاي تكراري توسط مديران به سرعت
حذف خواهند شد
 

p30tip

Member
خب دوست من شما بکآپ که لازم نبود خودت بگیری! یه FTP برای Backup می خریدی و از رو cPanel تنظیم می کردی که بکآپ هارو رو اون FTP بریزه. در هر صورت که الان دیگه کاریش نمی شه کرد...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا