شکایت از یک شرکت هاستینگ

p30j.com

Member
سلام من 3 ماه است که ایتقال سرور داده و بر روی سرور سایت °°°° ویرایش شده توسط ماندانا °°°° رفتم
چها شنبه هفته گذشته سایت بسته شده یعنی تمامی سایت های روی سرور این سایت بسته شدند

این جور که بنده فهمیدم مدیریت سایت هزینه ماهانمه سرور ها را رو نداده و دیتا سنتر بسته سرور رو
حالا ما موندیم رو هوا من مخواهم بدونم این از کجا میتونم از این کار این آقا شکایت کنم
چون من تا حالا بالا 4 میلیون رو مجموعه سایت ها خرج کردم آقای °°°° ویرایش شده توسط ماندانا °°°° مدیریت سرور هم میگویند دارن سعی میکنند تا سرور رو باز کنند
خالا نمیدونم چه کنیم چون یک انجمن یک فروشگاه و یک سیستم تیلبغات کلیکی بود که کامل تمام یوزرهاش پاک شده و هیچ گونه بک آپ نداره
آیا قانونیتو ایران وجود داره تا پیگیری کنم ؟


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
اگه قرارداد کتبی داشته باشید و نقض قوانین ذکر شده ، شده باشه
فکر کنم بتونی شکایت کنی!
در غیر این صورت فکر نکنم....

البته در این مواقع احتمال برگشت یک سری اطلاعات وجود دارد!! که بسته به مشکل پیش اومده می باشد
 

pardisgroup

Active Member
هیچ کاری نمی تونی کنی ... چون مسئولیت بک آپ به عهده خود کاربر هست.

قابل توجه کسانی که فقط یه کلمه قرارداد کتبی رو یادگرفتند.
 

p30j.com

Member
آخه من از نظر هزینه کوتاهی نکردم و چندین سایت + آی پی اختصاصی و.... بوده که هزینش خیلی هست واسه همین هم شاکی هستم منقبلا از شرکت های خیلی پایین تر گرفته بودم اما چنین مشکلی نداشتند
قرار داد کتبی نداریم
یعنی هیچ راهی نداره
هیچی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

1p30

Member
بابا کاری نداره یک لحظه دیتا سنتر سرور رو بیاره بالا تو فایل هارو وردار تموم بشه بره پیکارش کاری نداره بابا
دیتا سنتر که سرور رو پاک نکرده
 

webmizban.com

Active Member
سلام من 3 ماه است که ایتقال سرور داده و بر روی سرور سایت ...رفتم
چها شنبه هفته گذشته سایت بسته شده یعنی تمامی سایت های روی سرور این سایت بسته شدند

این جور که بنده فهمیدم مدیریت سایت هزینه ماهانمه سرور ها را رو نداده و دیتا سنتر بسته سرور رو
حالا ما موندیم رو هوا من مخواهم بدونم این از کجا میتونم از این کار این آقا شکایت کنم
چون من تا حالا بالا 4 میلیون رو مجموعه سایت ها خرج کردم آقای... مدیریت سرور هم میگویند دارن سعی میکنند تا سرور رو باز کنند
خالا نمیدونم چه کنیم چون یک انجمن یک فروشگاه و یک سیستم تیلبغات کلیکی بود که کامل تمام یوزرهاش پاک شده و هیچ گونه بک آپ نداره
آیا قانونیتو ایران وجود داره تا پیگیری کنم ؟

سلام
جواد جان من به شما چی گفته بودم.....!!!!
 

1p30

Member
کسی که سرور رو سفارش داده می تونه خیلی راحت درخواست بک آپ بکنه ، حتی اگه سرور هم پاک کردن باشن ریکاوری می کنن
تو بدترین حالت هم میشه اطلاعات رو برگدون
می تونی مستقیم با دیتا سنتر تماس بگیری ولی احتملا هزینه بگیرن
 

kianonline

Member
دوست من چه جوری به دیتا سنتر بگم که سرور رو روشن کنه مگه میشه؟

با سلام و درود ،

راهنمایی کلی:

1- اگر قراراداد رسمی ندارید ، مطمئنا به جایی نمی رسید. ضمن اینکه همیشه یادتان باشد ، اگر 99 درصد بک آپ گیری وظیفه مدیر سرور است ، حد اقل 1 درصد مربوط به کاربر می شود. بک آپ فقط نجات بخش در این موارد است ، پس بک آپ گیری بسیار بسیار بسیار مهم است !

2- در مورد ارتباط با دیتاسنتر جهت بازگردانی اطلاعات: مطمئن باشید 100 درصد ( حد اقل ، اکثر دیتاسنترها ) فقط مدیر مالی یا کسی که سرور را خریداری کرده است جواب می دهند و فقط یک جواب به شما می دهند که ((شما جزء مشتری ما نیستید و شخص دیگر سرور را خریده است ، لطفا با او تماس بگیرید و ... )) به همین راحتی که نیست که با دیتاسنتر در این موارد وارد بحث شوید !

ضمن اینکه برخی دیتاسنترها 2 یا سه روز ( برخی نمی دانم بستگی دارد ، چند روز اضافه تر ) مهلت می دهند که هزینه را پرداخت کنند و در صورت جریمه ، جریمه را نیز پرداخت کنند. در غیر اینصورت ، هر شخصی هم باشد ، سرورش را بدون هیچ تردیدی حذف می کنند. پس اگر به تازگی بسته شده است سریعا اقدام کنید ، وگرنه هیچ کاری نمی شود کرد. 100 % مطمئن باشید. ( مگر اینکه هزینه ریکاوری و یا... بگیرند - آن هم اگر این کار را بکنند - که آن هم فقط باید مدیر سرور اقدام کنید ، وگرنه هیچ کس دیگر نمی تواند )

پاینده باشید.
 
آخرین ویرایش:

pardisgroup

Active Member
با سلام و درود ،

راهنمایی کلی:

1- اگر قراراداد رسمی ندارید ، مطمئنا به جایی نمی رسید. ضمن اینکه همیشه یادتان باشد ، اگر 99 درصد بک آپ گیری وظیفه مدیر سرور است ، حد اقل 1 درصد مربوط به کاربر می شود. بک آپ فقط نجات بخش در این موارد است ، پس بک آپ گیری بسیار بسیار بسیار مهم است !

شما تو قراردادهاتون مسئولیت بک اپ رو به عهده می گیرید ؟
 

kianonline

Member
شما تو قراردادهاتون مسئولیت بک اپ رو به عهده می گیرید ؟

در جواب: خیر !

اگر منظورتان این است:
اگر 99 درصد بک آپ گیری وظیفه مدیر سرور است ، حد اقل 1 درصد مربوط به کاربر می شود. بک آپ فقط نجات بخش در این موارد است ، پس بک آپ گیری بسیار بسیار بسیار مهم است !

گفتم: اگر 99 % به عهده مدیر سرور باشد باز هم 1 در صد وظیفه کاربر است ... یععنی چی !!! یعنی اینکه نهایت وظیفه را گفتم که کاربر فقط منتظر بک آپ مدیر سرور نباشد !!! :sad:

ضمنا لطفا قسمت اول یعنی (( قرارداد رسمی )) را با قسمت دوم که هیچ ارتباطی ندارد ربط ندهید ! چون کاملا متفاوت است ! :
- اگر قراراداد رسمی ندارید ، مطمئنا به جایی نمی رسید. { قسمت اول تمام شد } ضمن اینکه همیشه یادتان باشد ، اگر 99 درصد بک آپ .... !

چون با توجه به پستتان فکر کنم که شما فرض کردید که می گویم : باید قراداد می بستید با شرکت برای بک آپ گیری !!! در جواب: خیر دوست عزیز ! لطفا تاپیک را به دقت مطالعه بفرمایید.



پاینده باشید.
 
آخرین ویرایش:

kianonline

Member
می شه بپرسم شما تو قراردادت هاتون چیو تضمین می کنید ؟

بسته به موضوع دارد ! اگر منظورتان بک آپ است ، 100 بار باید تکرار کرد ! در بک آپ هیچ تضمینی نیست هیچ تضمینی نیست ! باید کاربر هم در این موارد وظیفه خودش را انجام دهد ...

مگر شما تضمین می کنید ؟!
 
آخرین ویرایش:

pardisgroup

Active Member
نه من تضمین نمی کنم ... اما می خوام بدونم شما چیو تضمین می کنید ؟
اصولا تو قرارداد کتبی چی می نویسید ؟
 

kianonline

Member
بهتر است در این مورد در انجمن های دیگر ، در این باره صحبت و از دوستان دیگر کمک بخواهید. چون این پرسش شما نشان می دهد که می خواهید یک فرم قرارداد ، تنظیم کنید و به اینجا ( به این تاپیک ) مربوط نمی شود.

چون این ادامه این مبحث باعث می شود که از موضوع تاپیک خارج شویم ... و بهتر است تاپیک جدایی ایجاد کنید تا دوستان راهنماییتان کنند. به این صورت قوانین این انجمن هم را رعایت کرده ایم.

پاینده باشید.
 

pardisgroup

Active Member
خیر .. می خوام بدونم شما که و همکارانی مشابه شما که قرارداد کتبی رو آخر کار حرفه ایی می دونند و خیلی روش مانور می دند چی توش می نویسند ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا