شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟

padmira

New Member
شلوار مام استایل یکی از پرطرفدارترین شلوارهای جین زنانه است که در سال 1400 جزو پرفروش ترین شلوار جین های زنانه به حساب می آمد. قیمت شلوار جین مام استایل زنانه تفاوت چندانی با دیگر شلوارهای جین ندارد. و ازین بابت مانند دیگر شلوارهای جین است. شلوار مام استایل جین در رنگ های آبی، سفید، ذغالی و مشکی تولید می شود و باتوجه به استایل مختلف قابل ست کردن است.

شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است؟

هر بدنی لباس خاص خود را می طلبد. یعنی شما باید اندام و ویژگی ها و فرم بدن خود را بشناسید تا بتوانید لباس مناسب برای آن را تهیه کنید. به عنوان مثال اگر دارای اضافه وزن و اندامی تو پُر هستید باید از لباس هایی که کاملاً فیت تن شما باشد استفاده کنید و نباید لباس های پٌف دار و چین دار را بپوشید. چرا که شما را بیش از پیش چاق تر نشان خواهد داد. در مقابل اگر از اندامی لاغر و ظریف برخوردار هستید، بهتر است لباس های پٌف دار و چین دار بپوشید و از پوشیدن لباس های خیلی تنگ خودداری کنید. خصوصاً اگر اندام شما خیلی لاغر باشد با لباس های خیلی تنگ ظاهری ناخوشایند به خود می گیرد.
هدف ما از گفتن تفاوت شلوار مام استال و مام فیت اینست که بدانید باید برای اندام شما کدام یک از این شلوارها مناسب تر است. بنابراین اگر اندامی چاق و دارای اضافه وزن هستید بهتر است از شلوار مام استایل استفاده نکنید. چرا که این شلوارها به خاطر گشاد بودن در قسمت بالای آن، شخص را چاق تر و تپل تر نشان می دهد. همچنین با بیشتر نشان دادن وزن باعث کوتاه تر دیده شدن قد شما می گردد. پس اگر قد بلند یا متوسطی ندارید از پوشیدن شلوار مام استایل خودداری نمایید. در مقابل افرادی که دارای وزن کم یا از اندام لاغری برخوردار هستند، بهتر است از شلوار مام استایل استفاده نمایند. این شلوارها با پُرتر نشان دادن پاهای شما باعث خوش هیکل تر دیده شدن اندامتان می گردد. اصولاً افرادی که خیلی لاغر هستند باید لباس های گشاد تر از سایز خود بپوشند تا لاغری زیاد آن ها خیلی به چشم نیاید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا