شرکت مخابرات استان تهران 60 هزار پورت adsl ارائه میکند

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


60 هزار پورت در تمام مناطق شهر تهران براي واگذاري به درخواست كنندگان آماده است؛ اين امر در حال حاضر در سه منطقه 2 و 6 و 8 كه از نظر امكانات آمادگي داشته‌اند صورت مي‌گيرد.


محمد خجسته‌نيا - مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران - در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اين مطلب اظهار كرد: ‌واگذاري پورت پرسرعت در مناطق 2 ،6 و 8 تهران آغاز شده است كه در روزهاي هفته آينده در تمام مناطق شهر تهران عملياتي خواهد شد.


وي با بيان اين‌كه در حال حاضر به دليل حجم كم امكانات خريداري شده، ‌محدوديت ارائه سرويس داريم، اما طبق برنامه 600 هزار پورت كه از سوي شركت مخابرات استان تهران ارائه خواهد شد، نيمه اول سال آينده و شايد تا تابستان راه‌اندازي و در اختيار كاربران قرار داده مي‌شود.


خجسته‌نيا با بيان اين‌كه ارائه سرويس در مناطقي كه برروي فيبر نوري نيست و روي شبكه مسي قرار دارد، در اولويت است، درباره زمان تحويل ADSL به متقاضيان مناطق مختلف تهران اظهار كرد: بعد از ثبت‌نام به طور معمول بين 24 تا حداكثر 48 ساعت ADSL درخواستي وصل خواهد شد.


وي در پايان خاطرنشان كرد: در شرايطي كه محدوديت ارائه سرويس ADSL در ابتداي كار از سوي شركت مخابرات استان تهران وجود دارد اما مطمئنيم با وجود شركت‌هاي PAP و نيز ارائه اينترنت پرسرعت بي‌سيم مي‌توان به خواست‌هاي متقاضيان پاسخ داد.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا