شرکت ارتباط مشترک شهر: ایرانسل به دلیل حفظ چیدمان شهری متضرر شده است

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
یک عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات مشترک شهر گفت: ایرانسل برای حفظ چیدمان شهری تهران برای نصب آنتن های BTS خود متضرر هم شده است.
حسین دامغانی در گفت و گو با آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) با تکذیب اظهارات مصطفی چمران –رئیس شورای شهر تهران- مبنی بر نصب یواشکی آنتن های BTS از سوی ایرانسل افزود: ایرانسل حاضر شده ضرر بدهد اما برای اینکه چیدمان شهر به هم نریزد تعدادی از سایت ها را به صورت مشاع با تالیا استفاده می کند و با عملکرد خود توانسته رضایت شرکت ارتباطات مشترک شهر را به دست آورد.
وی اظهار داشت: ایرانسل برای نصب تمامی آنتن های خود از قبل مجوز می گیرد و هیچ مورد تاخیری هم نداشته است.
دامغانی گفت: اولین موردهایی که برای نصب آنتن ها اذیت می کنند و یواشکی نسبت به نصب آنتن اقدام می کنند، مواردی مانند نصب آنتن های وایمکس و ADSL است که معمولا از شرکت هایی هستند که معروفیت چندانی ندارند و پس از آن آنتن ها تلفن همراه قرار دارند.
وی اظهار داشت: در مورد نصب آنتن ها از سوی اپراتورهای تلفن همراه بیش از همه همراه اول، شرکت ارتباطات مشترک شهر را اذیت می کند که در این رابطه در ۳۰۰ نقطه تهران آنتن نصب کرده و پس از آن مجوز گرفته است.
وی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواست تا راهکاری بیاندیشد تا اپراتورها ابتدا به دریافت مجوز نصب آنتن اقدام کنند سپس آنها را نصب کنند تا مشکلی برای شهر ایجاد نشود.
دامغانی ادامه داد: پس از آن تالیا است که در ۱۴۶ نقطه شهر آنتن های خود را نصب کرده و برای دریافت مجوز برای شرکت ارتباطات مشترک شهر چالش ایجاد می کند.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا