M
Mahmoodi
کاربر مهمان
به دنبال تلاش مطرح ترين موتورهاى جستجوى اينترنتى از جمله "گوگل"، "اسک جيويوز" و موتور جستجوگر "ا۹ى" شرکت "آمازون " در ماه هاى اخير براى بهبود خدمات خود، شرکت "ياهو" نيز به تقويت جستجوگر اينترنتى خود اقدام مى کند.
به گزارش بخش خبرسايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، به نقل از ايرنا، شرکت "ياهو" هم اکنون خدمات جديد خود را به صورت آزمايشى در آدرس اينترنتى http : / /next.yahoo.com راه اندازى کرده و کاربران مىتوانند با مراجعه به اين آدرس ، با خدمات جديد جستجوى اينترنتى "ياهو" آشنا شوند.
با استفاده از خدمات جديد موتور جستجوگر اينترنتى "ياهو"، کاربران قادر خواهند بود نتايج جستجوى يک کليد واژه خود را براى استفاده هاى بعدى ذخيره کرده و اين نتايج را به زيرگروه هاى مختلف طبقه بندى کنند.
به علاوه کاربران از اين پس قادر خواهد بود درمورد نتايج جستجوى اينترنتى خود، يادداشت تهيه کرده و اين يادداشت را براى استفاده هاى بعدى خود ذخيره سازند.
اين قابليتهاى جديد شرکت "ياهو" کاملا شبيه قابليتهايى است که چندى پيش موتور جستجوى اينترنتى "اسک جيويز"(www.ask.com) و موتور جستجوى اينترنتى "ا۹ى" شرکت آمازون (com9.www.a) معرفى کرده بودند.
شرکتهاى ارائه کننده خدمات جستجوى اينترنتى تلاش مىکنند با ارائه خدمات جديد و بهتر، کاربران بيشترى را به سايت خود جلب کنند و آنها را زمان بيشترى در حال مشاهده سايت خود نگاه دارند.
اصلىترين منبع درآمد شرکتهاى ارائه دهنده خدمات جستجوى اينترنتى، تبليغات اينترنتى است و هرچه کاربران بيشترى از يک سايت ديدن کرده و ترافيک اينترنتى بيشتر به سوى آن سايت مثلا سايت "ياهو"، سرازير شود، درآمد حاصل از تبليغات موجود در سايت نيز افزايش خواهد يافت .
شرکت "ياهو" به علاوه براى راحتى بيشتر کاربران موتور جستجوگر اينترنتى خود، از نمايش آدرس سايتهاى نامربوط و غير مفيد در فهرست وب سايتهاى حاصله از جستجوى يک کليد واژه ، جلوگيرى مىکند.
منبع فناوري اطلاعات ايران
به گزارش بخش خبرسايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، به نقل از ايرنا، شرکت "ياهو" هم اکنون خدمات جديد خود را به صورت آزمايشى در آدرس اينترنتى http : / /next.yahoo.com راه اندازى کرده و کاربران مىتوانند با مراجعه به اين آدرس ، با خدمات جديد جستجوى اينترنتى "ياهو" آشنا شوند.
با استفاده از خدمات جديد موتور جستجوگر اينترنتى "ياهو"، کاربران قادر خواهند بود نتايج جستجوى يک کليد واژه خود را براى استفاده هاى بعدى ذخيره کرده و اين نتايج را به زيرگروه هاى مختلف طبقه بندى کنند.
به علاوه کاربران از اين پس قادر خواهد بود درمورد نتايج جستجوى اينترنتى خود، يادداشت تهيه کرده و اين يادداشت را براى استفاده هاى بعدى خود ذخيره سازند.
اين قابليتهاى جديد شرکت "ياهو" کاملا شبيه قابليتهايى است که چندى پيش موتور جستجوى اينترنتى "اسک جيويز"(www.ask.com) و موتور جستجوى اينترنتى "ا۹ى" شرکت آمازون (com9.www.a) معرفى کرده بودند.
شرکتهاى ارائه کننده خدمات جستجوى اينترنتى تلاش مىکنند با ارائه خدمات جديد و بهتر، کاربران بيشترى را به سايت خود جلب کنند و آنها را زمان بيشترى در حال مشاهده سايت خود نگاه دارند.
اصلىترين منبع درآمد شرکتهاى ارائه دهنده خدمات جستجوى اينترنتى، تبليغات اينترنتى است و هرچه کاربران بيشترى از يک سايت ديدن کرده و ترافيک اينترنتى بيشتر به سوى آن سايت مثلا سايت "ياهو"، سرازير شود، درآمد حاصل از تبليغات موجود در سايت نيز افزايش خواهد يافت .
شرکت "ياهو" به علاوه براى راحتى بيشتر کاربران موتور جستجوگر اينترنتى خود، از نمايش آدرس سايتهاى نامربوط و غير مفيد در فهرست وب سايتهاى حاصله از جستجوى يک کليد واژه ، جلوگيرى مىکند.
منبع فناوري اطلاعات ايران