افزونه 1 شركت Symantec می خواهد شركت مشاوره امنيتی Stake@ را بخرد

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
شركت Symantec با خريد شركت Stake@، توليد كننده خدمات مشاوره‌ای امنيتی IT كمبريج- ماساچوست موافقت كرده است.

به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن‌آوري اطلاعات ايران ، به نقل از pcworldiran،اين شركت در بيانيه‌ای اعلام كرد كه پس از اتمام اين معامله احتمالا در ماه اكتبر، Symantec قصد دارد كه خدمات و برنامه‌های كاربردی Stake@ را با عرضه‌های خدمات حرفه‌ای جهانی خود يكی نمايد.

Symantec در مورد شرايط اين توافقنامه چيزی نگفت. به گفته Linda smith Munya سخنگوی شركت Symantec، اين شركت قصد دارد تا حداقل برای مدت كوتاهی Stake@ را در دفتر مركزی كمبريج باقی نگه دارد و تا حد امكان مشاوران را حفظ نمايد. وی گفت Stake@ با Support و Symantec Global Services تركيب خواهد شد.

Symantec اعلام كرد كه Stake@ جز چند شركت اصلی ارتباط دوربرد، نرم‌افزار و مالی دنيا دومين مصرف‌كنندگان محسوب می‌شود. Stake@ از طريق خدمات SmartRisk خود به شركت‌ها در زمينه سيستم‌های ذخيره‌سازی، شبكه‌سازی، زيرساختی و برنامه‌های كاربردی مطمئن كمك می كند. به علاوه اين شركت در زمينه برنامه‌های كابردی خصوصی از قبيل Stake@ Smart Risk Analyzer برای پيدا كردن ايرادها و معايب در برنامه‌های كاربردی نرم‌افزار، به مصرف‌كنندگان كمك می‌كند. همچنين اين شركت مراكز عالی دارد كه در آن به بررسی ايرادهای امنيتی موجود در سيستم‌های عامل، برنامه‌‌های كاربردی، پروتكل شبكه‌ای و ابزارها می‌پردازند.

Symantec اظهار داشت Stake@ توسط شركت بزرگ امنيتی واقع در Cupertino در ايالت كاليفرنيا به Stake@ منابعی برای پشتيبانی از نيازهای امنيتی طولانی مدت مصرف‌كنندگان داده و باعث می‌شود كه به يك اساس بزرگتر جهانی مصرف‌كننده‌ای برسد.

در ماه سپتامبر گذشته، شركت Stake@ با اخراج مدير ارشد تكنولوژی Dan Geer بدليل همكاری در نوشتن گزارش با پژوهشگران امنيتی ديگر در زمينه انتقاد از حق انحصاری شركت مايكروسافت در صنعت نرم‌افزار، با اختلاف نظر شديد مواجه شد. در آن زمان يك مقام اجرايی شركت اين شركت اين گزارش را به عنوان يك جانبه بودن مورد انتقاد قرار داد.
منبع فناوري اطلاعات ايران

بابا همه دارن همديگر رو مي خرن
غول كشي شده ها
 

a Truth Seeking

Active Member
ممنون علي جان.عجب روزگاري شده اين شركت اون شركت رو مي خره اين شركت با اون شركت ادغام مي شه اين با اون رقابت داره و ...
حالا شركت هاي ايراني به دليل رقابت خيلي كم و بازار راكتشون ... چي بگم والله.
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
بذار بيلي ميآيد چند تا شركت ايراني رو هم مي خره

با اين وضعيت كه من مي بينم بعيد هست :lol:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا