شركت تلفن اينترنتی خدمات تلفن مجانی عرضه می‌كند

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
سانفرانسيسكو- Jajah شركت تلفن اينترنتی اعلام كرد كه برای كاربران ثبت شده خود در كشورهايی خاص تلفن‌های اينترنتی مجانی عرضه می‌كند.

جهت استفاده از خدمات Jajah می‌بايست حداقل يكی از شماره تلفن‌های خود را ثبت كنيد و سپس تلفن تلفن مورد نظر را در وب سايت شبكه Jajah وارد سازيد. Jajah از ساختار VoIP خود برای برقراری تلفن استفاده می‌كند، ابتدا شماره تلفن شما را گرفته و سپس ارتباط با شماره موردنظر را برقرار می‌كند.

طرح جديد Free Global Calling plan تلفن‌های مجانی را، وقتی كه هم شما و هم طرف مقابل در Jajah ثبت نام كرده باشيد، از خط زمينی و يا از موبايل در ايالات متحده ، كانادا، چين، هنگ‌كنگ، سنگاپور، يا تايوان انجام می‌دهد. اين تلفن‌ها در خطوط زمينی استراليا، انگلستان، آلمان، فرانسه، ايتاليا و بيشتر كشورهای اروپايی مجانی خواهد بود. ساير تلفن‌ها، از جمله آن دسته كه برای كاربران ثبت نشده باشند به ازای هر دقيقه شارژ می‌شوند.



عدم محدوديتی برای تماس‌ها

قرار نيست شركت محدوديت سختی را برای تعداد تلفن‌های مجانی وضع كند. يكی از سخنگوهای شركت می‌گويد، اين تلفن‌ها منصفانه است و سياست شركت امكان می‌دهد هر روز يك ساعت مجانی صحبت كنيد. اگر با يك تلفن موبايل متصل شويد تلفن دقيقه‌ای داريد، اما تمامی تلفن‌ها به تلفن زمينی و موبايل محلی محسوب می‌شوند. به علاوه تلفن‌های مشتری مجانی ‌ Jajah.

http://blogs.pcworld.com/staffblog/archives/002159.html

يك add-on جديد برای Mac OS X Address Book و يك اتصال به plaxo toolbar جهت Microsoft Outlook اعلام شده‌اند كه به شما امكان تماس با شماره‌های مختلف از اين برنامه‌ها را فراهم می‌كند. اين شركت سابقا يك اتصال firefox با عملكرد مشابه عرضه كرده بود.

به نقل از اين سخنگو، Jajah قصد دارد تا برنامه مشتری محور خود را مجانی نگه دارد و از طريق محصولات تجاری درآمد كسب كند. اين شركت چنين خدماتی را تحت عنوان كليد كاری "callme" عرضه كرده كه قابل اضافه شدن به سايت‌های شبكه است، مشتريان می‌توانند با يك كليك در اين كليد وارد ساختن تلفن خود، تلفن بزنند و هزينه شركت را بپردازد.

http://blogs.pcworld.com/techlog/archives/002067.html، كه در ماه مه معرفی و عرضه شد اعلام كرد كه تلفن‌های انجام شده توسط كاربران آمريكايی برنامه "softphone" به تلفن‌های ثابت و سيار صورت گرفته باشد در تمامی ايالات متحده تا اواخر سال جاری مجانی خواهند بود.


منبع:http://pcworldiran.com/news/fn_850233.htm
 

جدیدترین ارسال ها

بالا