khadivivaneghi
Member
سلام به همه دوستان عزیز. امیدوارم هر روز طرح های زیباتری برای اجرا داشته باشید.
اما اصل موضوع:
من این روش رو تو مایا 2010 اجرا کردم و احتمالا تو نسخه های قبلی هم بوده ولی من ندیدم. چون تو قسمت what's new ندیدمش و بطور کاملا اتفاقی تو تمرین های مربوط به nDynamics دیدمش. بگذریم:
اول
ر.ش تصویر اول)
دوم: ذراتتون رو بسازید(با توجه به متود مورد نظرتون،مثلا fill object،)
سوم: تنظیمات مورد نظرتون، مخصوصا راجع به قسمت liquid simulation با کمک اطلاعات فیزیکیتون (که تو اینترنت هم به راحتی برای مواد مختلف پیدا میشه)، رو اعمال کنید.
چهارم: (ر.ش تصویر دوم)
چهار و نیم!: در نهایت تو قسمت output mesh (زیر liquid simulation، تو nParticleShape) رو اعمال کنید.
فقط یادتون باشه Blobby Radius Scale رو حداقل 3.5 بگیرید و Mesh triangle size رو هم زیر 0.05 بگیرید.
در ضمن میتونید رنگهای ترکیبی هم داشته باشید. (Mentalray & Mia_Material_X) هنوز وقت نکردم برای بافت ها تستش کنم، اما به احتمال قوی جواب بده.
(تصویر ها به ترتیب هستن)
اما اصل موضوع:
من این روش رو تو مایا 2010 اجرا کردم و احتمالا تو نسخه های قبلی هم بوده ولی من ندیدم. چون تو قسمت what's new ندیدمش و بطور کاملا اتفاقی تو تمرین های مربوط به nDynamics دیدمش. بگذریم:
اول
دوم: ذراتتون رو بسازید(با توجه به متود مورد نظرتون،مثلا fill object،)
سوم: تنظیمات مورد نظرتون، مخصوصا راجع به قسمت liquid simulation با کمک اطلاعات فیزیکیتون (که تو اینترنت هم به راحتی برای مواد مختلف پیدا میشه)، رو اعمال کنید.
چهارم: (ر.ش تصویر دوم)
چهار و نیم!: در نهایت تو قسمت output mesh (زیر liquid simulation، تو nParticleShape) رو اعمال کنید.
فقط یادتون باشه Blobby Radius Scale رو حداقل 3.5 بگیرید و Mesh triangle size رو هم زیر 0.05 بگیرید.
در ضمن میتونید رنگهای ترکیبی هم داشته باشید. (Mentalray & Mia_Material_X) هنوز وقت نکردم برای بافت ها تستش کنم، اما به احتمال قوی جواب بده.
(تصویر ها به ترتیب هستن)