بی بی کد شبیه سازی دانشگاه علم و هنر همدان

ninjas

Member
سلام دوستان.
این اولین رندر من با وی ری هست.:green:
و اولین رندرم هم برای نمای خارجیه.:wink:
خودم می دونم پر از اشکاله.
خوشحال می شم مشکل کارامو بگین .:?:
ممنون.



09189009505.jpg
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.ضمن عرض خیر مقدم خدمت شما برای اینکه بهتر بتونید با دوستانتون ارتباط خوب و صمیمی داشته باشیم پیشنهاد میکنم قوانین گالری سه بعدی رو مرور بفرمائید.
برای ایکه عکس کوچولوی رندر شما تو صفحه مستفیم گالری دیده بشه باید عکس کار خودتون رو از طریق پنجره مدیرت پیوست آپلود بکنین.
و اما خود کار
به نظر نور پردازی کار خوبی شده.
چون از color mapping نوع explonetiol استفاده کردین رنگها اینقدر مرده شده.
اگه میخواین از این کالر مپینگ استفاده بکنین باید تمامی تکسچرها رو حتی المقدور لایه diffius رو به حالت rgb mutiply بزارین.بعدش تکسچر مثلا آسفالت رو به هر 2 تا کانالش بدین.اینجوری رنگ مایه کارتون 2 برابر میشه
اگه نه بهترین روش این هست ازتوی custum \ prefernt بخش gamma & LUT گزینه اکتیو رو بزنین و حالت 2.2 قرار بدین.برای راهنمایی بیشتر به این لینک مراجعه کنین.
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=182891
باید بحث uvw map رو یاد بگیرین.علت اینکه اندازه تکسچر توی زمین بک گراند بد شده این هست.
موفق باشید.
 

ninjas

Member
سلام.ضمن عرض خیر مقدم خدمت شما برای اینکه بهتر بتونید با دوستانتون ارتباط خوب و صمیمی داشته باشیم پیشنهاد میکنم قوانین گالری سه بعدی رو مرور بفرمائید.
برای ایکه عکس کوچولوی رندر شما تو صفحه مستفیم گالری دیده بشه باید عکس کار خودتون رو از طریق پنجره مدیرت پیوست آپلود بکنین.
و اما خود کار
به نظر نور پردازی کار خوبی شده.
چون از color mapping نوع explonetiol استفاده کردین رنگها اینقدر مرده شده.
اگه میخواین از این کالر مپینگ استفاده بکنین باید تمامی تکسچرها رو حتی المقدور لایه diffius رو به حالت rgb mutiply بزارین.بعدش تکسچر مثلا آسفالت رو به هر 2 تا کانالش بدین.اینجوری رنگ مایه کارتون 2 برابر میشه
اگه نه بهترین روش این هست ازتوی custum \ prefernt بخش gamma & LUT گزینه اکتیو رو بزنین و حالت 2.2 قرار بدین.برای راهنمایی بیشتر به این لینک مراجعه کنین.
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=182891
باید بحث uvw map رو یاد بگیرین.علت اینکه اندازه تکسچر توی زمین بک گراند بد شده این هست.
موفق باشید.
ممنون از راهنمایی خوبی که کردی .
در مورد موضوع اولی که عارف جان مطرح کردی .ببخشید .من زیاد با فعالیت این بخش آشنایی نداشتم.
من مدت کمی هست که با مکس 2012 شروع به کار کردم . راستش اصلا با بخش uv مکس آشنایی ندارم.
ولی بقیه کارایی رو که گفت حتما انجام میدم.
باز منتظر اشکلات کارم هستم.
ممنون میشم بهم بگین.
باز هم ممنون
 

emadmax

Well-Known Member
سلام... من هم ورود اولین کار V-Ray شما رو به گالری تبریک میگم. و امیدوارم شاهد کارهای بهتری از شما باشیم.

این کارت هم برای اولین بار بسیار عالیه. ضمن اینکه نظر آقا عارف رو حتما عملی میکنی. اون میز و صندلی آبی رو هم که روی هوا :-? جامونده ، بزار زمین!

موفق باشی
 

ninjas

Member
سلام... من هم ورود اولین کار v-ray شما رو به گالری تبریک میگم. و امیدوارم شاهد کارهای بهتری از شما باشیم.

این کارت هم برای اولین بار بسیار عالیه. ضمن اینکه نظر آقا عارف رو حتما عملی میکنی. اون میز و صندلی آبی رو هم که روی هوا :-? جامونده ، بزار زمین!

موفق باشی



ممنون دوست عزیز .
تو رنرای بعدیم میزو صندلیم رو درست کردم.
باز هم ممنون
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
packshotwtmk2.jpg

آموزش تردی مکس – تکستچرینگ مقدماتی
همانطور که می دانید، وب سایت P30Learning در اقدامی به سابقه شروع به قرار دادن ویدئوهای آموزشی نرم افزار 3Ds Max شرکت CG Academy کرده است. به جرأت می توان گفت که فیلم های آموزشی این شرکت در زمینه ی نرم افزار 3Ds Max در جهان بی رقیب است. مجموعه ی آموزشی تردی مکس این شرکت شامل 34 دی وی دی با کیفیت فوق العاده بالا است که شما می توانید این مجموعه ی نفیس و عظیم را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وب سایت P30Learning دانلود نمایید.​
اگر واقعا قصد یادگیری نرم افزار تردی مکس را دارید، این مجموعه را از دست ندهید. آموزش های این شرکت توسط بزرگان طراحی سه بعدی جهان ساخته شده اند و مطالبی که در این سری آموزشی وجود دارد را در هیچ کلاس و یا کتابی نمی توان یافت. زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد اما ما به شما پیشنهاد می کنیم تا برای یکبار هم که شده یکی از قسمت های این سری آموزشی را دانلود کنید تا خودتان متوجه زبان روان و قابل فهم آن بشوید. در واقع جدای از روان و رسا بودن این آموزش ها، شما اگر صدای اسپیکرهایتان را هم قطع کنید بازهم دلیلی وجود ندارد که نتوانید از آموزش های ویدئویی استفاده کنید. همانطور که می دانید، برخی از نرم افزارها (مانند نرم افزارهای برنامه نویسی و …) احتیاج به درک کلامی مطلب دارند اما در نرم افزارهایی مثل تردی مکس و… این نیاز کمتر به چشم می خورد.​
و اما در مورد قسمت دوازدهم آموزش:(دی وی دی شماره 12)
این دی وی دی، اولین قسمت از آموزش های بافت دهی(Texturing) مجموعه CG Academy است. آموزش های Texturing شرکت CG Academy در سه قسمت تولید شده اند که به ترتیب سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته را شامل می شوند.​
در این قسمت(قسمت اول)، شما با ماهیت بافت دهی و تاثیر شگفت آن در پروژه هایتان و همچنین UVW mapping آشنا می شوید!​
.
مطالب اصلی این آموزش در ادامه آمده اند:
Chapter 01: What are UVs?
Chapter 02: Displaying Materials
Chapter 03: Implicit UVs
Chapter 04: Applied UVW Projections
Chapter 05: The UVW Mapping Modifier
Chapter 06: “Linking” The UVW Gizmo
Chapter 07: The Bitmap Coordinates Rollout
Chapter 08: The Unwrap UVW Modifier
Chapter 09: Procedural Textures
Chapter 10: World Space
Chapter 11: Object Space
Chapter 12: UVW Space
Chapter 13: Special Mapping Types
Chapter 14: Procedural Coordinates Rollout
Chapter 15: Applied Mapping

حجم فیلم:4646 مگابایت
زبان:انگلیسی
مدت: 4 ساعت و 15 دقیقه​
پسورد: www.P30Learning.com (تمامی حروف کوچک است)
.
لینک دانلود مستقیم با قابلیت Resume
Direct Download Link (Resumable and 100% Free!)
.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا