شبکه کردن تلویزیون led samsung 40c6960 با pc به صورت بی سیم

LG2011

Member
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
می خوام خروجی کامپیوتر(کارت گرافیک)رو به تلویزیون که DLNA و wi-fi دارد را به شکل بیسیم وصل کنم.به طوری که بتوانم فیلم های داخل کامپیوتر را در تلویزیون ببینم.به چه وسایلی نیاز دارم؟روش کار چگونه است؟
کارت گرافیک:
NVIDIA Geforce GT220 1gb
تلویزیون:
samsung LED 40c6960
 

rezajack

New Member
سلام دوست عزیز به یک کابلVGA به متراژ computer تا led+ سیم audio به متراژ computer تاled + سیم usb به متراژ computer تا نزدیک های led + موس و کیبرد بیسیم
 

mazoolagh

Active Member
پرسش شما تناقض ذاتی داره: اگر قرار هست که خروجی کارت گرافیک به تلویزیون داده بشه دیگه dlna (اعم از بیسیم یا با سیم) بی معنی هست. و اگر قرار هست از dlna استفاده کنین خروجی گرافیک بی معنی است.

خود تلویزیون media player بسیار خوبی داره و نیازی نیست که از خروجی کامپیوتر استفاده کنین.
صرفنظر از اینکه چه شکلی کامپیوتر رو با تلویزیون شبکه میکنین (بیسیم یا باسیم) کافی هست برنامه samsung pc share manager رو دانلود و نصب کنین. بعد خیلی راحت با استفاده از media player خود تلویزیون فایلها رو پخش کنین.

اگر اصرار دارین حتما خروجی گرافیک رو بصورت بیسیم برای تلویزیون بفرستین میتونین از دستگاه های مخصوص که اسمشون wireless extender هست استفاده کنین. بسته به اینکه از چه پورت گرافیک (vga/hdmi) استفاده میکنین به اول اسم دستگاه اضافه و عبارت رو گوگل کنین. البته خارج هم به سختی گیر میاد و گرون هست اینجا که مطلقا پیدا نمیشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا