شایعات ویژگی‎های آیفون 13

vistamag

New Member
هنوز زمان زیادی از رونمایی و معرفی محصول جدید شرکت اپل، یعنی آیفون 12 نگذشته است که اخبار و شایعاتی از عرضه آیفون 13 به گوش می‎رسد. با وجود طرفداران بسیار گوش آیفون، به نظر می‎رسد که کاربران این گوشی‎های هوشمند بسیار علاقه مندند تا از احتمالات تکنولوژی‎های جدیدی که در آیفون 13 به کار گرفته خواهد شد، اطلاعاتی به دست آورند. در این مقاله شما را با چند نمونه از احتمالاتی که در دنیای تکنولوژی در رابطه با آینده گوشی‎های هوشمند اپل و iphone 13 وجود دارد، آشنا خواهیم کرد.

آیفون 13.jpg

تاریخ انتشار آیفون 13
یکی از مهم‎ترین گمانه زنی‎ها مربوط به تاریخ انتشار و رونمایی گوشی آیفون 13 است. اگر تاریخ عرضه آیفون ۱۳ از الگوی اپل برای عرضه گوشی‌های قبلی پیروی کند، می‌توانیم در روز جمعه چهارم سپتامبر ۲۰۲۱ این دستگاه را در ویترین مغازه‌ها ببینیم.
این احتمال وجود دارد که ویروس کرونا عرضه آیفون 13 را همانند آیفون ۱۲ به تأخیر بیندازد، که این می‌تواند در تاریخ انتشار نهایی نیز تأثیر بگذارد.

احتمال بازگشت تاچ آی دی (Touch ID)
شایعه‌ای از طرف تحلیلگر Ming-Chi Kuo ادعا کرد که اپل به دنبال اضافه کردن یک حسگر اثر انگشت روی صفحه به دستگاه‌های ۲۰۲۱ خود است، و اینکه این شرکت هر دو فناوری بیومتریک را مکمل می‌داند و با این کار می‌تواند به خوبی با هر دو کار کند. احتمالا این شایعه می تواند به نسل بعدی آیفون یعنی آیفون 13 مرتبط باشد. با توجه به اینکه نسخه فعلی Face ID نمی‌تواند افرادی را که ماسک دارند شناسایی کند و اپل برای شناسایی بهتر کاربران با ماسک صورت، iOS را تغییر داده است، ما گمان می‌کنیم که این شرکت حداقل باید در مورد چگونگی بازگرداندن Touch ID به روشی ظریف‌تر فکر کند.

ویژگی های آیفون 13.jpg

آیفون 13 تاشو؟
در این مرحله هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد اپل یک آیفون تاشو را در کنار آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد کرد، هر چند به نظر می‌رسد با گذشت هر نسل این احتمال قوی‌تر می‌شود، به خصوص که دستگاه‌های تاشو معمول و مقرون به صرفه‌تر می‌شوند.
تاکنون نظریه‌های بسیاری در مورد موبایل تاشو توسط اپل به ثبت رسیده که نشان دهنده تمایل این شرکت برای عرضه این محصول است و حالا «Jon Prosser»، افشاگر معروف هم خبر داده که فاصله زیادی با معرفی آیفون تاشو نداریم. او مدعی است که اپل کار توسعه این گجت را شروع کرده و سوال اصلی به زمان عرضه این محصول بر می‌‌گردد.

احتمالات بسیار دیگری در کنار احتمالاتی که در این مقاله ذکر شد در رابطه با آیفون 13 ذکر می‎شود. اما همانطور که گفته شد همه این موارد احتمالاتی هستند که کاربران علاقه مندند تا نسل بعدی گوشی‎های تلفن همراه اپل از آن‎ها برخوردار باشند. اما چیزی که محتمل به نظر می‎رسد این است که اپل قطعا از این احتمالات و واکنش کاربران نسبت به آن‎ها برای ساخت و بکارگیری تکنولوژی‎های جدید در گوشی‎های هوشمند خود بهره خواهد برد.

شما علاقه‎ مندید تا چه تکنولوژی جدیدی را در آیفون 13 ببینید؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا