شارژ کردن سیم کارت همراه اول با 4 روش کاربردی

charging-mci-simcard.jpg

شارژ همراه اول و افزایش اعتبار سیم کارت قابلیتی است که این اپراتور محبوب برای کاربران سیم کارت های اعتباری خود فراهم کرده است. شایان ذکر است امکان شارژ کردن مستقیم سیم کارت همراه اول و همچنین استفاده از کد دستوری خرید شارژ برای همراه اول متداول ترین روش ها میان کاربران هستند. اما با توجه به اینکه شما می توانید از روش های مختلفی برای خرید شارژ همراه اول استفاده کنید، تصمیم گرفتیم در این آموزش به صورت گام به گام به بررسی روش های شارژ کردن همراه اول، انواع مختلف آن و طریقه تهیه شارژ همراه اول بپردازیم.

طریقه شارژ کردن سیم کارت همراه اول

کاربران می توانند با خرید شارژ سیم کارت همراه اول و دریافت رمز شارژ همراه اول به راحتی و بدون هیچگونه دردسری در خصوص شارژ کردن سیم کارت همراه اول خود اقدام کنند. همراه اول اولین اپراتوری بود که فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و هم اکنون با گذشت بیش از دو دهه به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور فعالیت دارد که از نظر تعداد مشترکین نیز در صدر است. چند سالی است که خدمات همراه اول توسعه یافته و با ارائه خدمات مختلفی مانند اینترنت پر سرعت نسل 4G و قابلیت‌ هایی که به صورت دوره‌ ای ارائه می کند در خدمت مشترکین خود است.

یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای افزایش اعتبار سیمکارت مراجعه به سایت خود اپراتورها است. از این رو در ابتدا وارد سایت همراه اول شوید. شماره تلفن و مبلغ شارژ را وارد کنید و دکمه پرداخت را کلیک کنید.


charge-mci-from-site-768x668.jpg


در مرحله بعد شما باید اطلاعات وارد شده را تایید کنید.

charge-mci-from-site-guide-768x668.jpg

به درگاه یکی از سامانه های پرداخت الکترونیک انتقال پیدا می کنید. با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود به سادگی شارژ را افزایش دهید. فقط در نظر داشته باشید که بهتر است ایمیل خود را نیز وارد کنید.

charge-mci-from-site-tutorial-768x611.jpg

در صورت شارژ کردن سیم کارت همراه اول اعتباری خود از طریق سایت، از %5 شارژ بیشتر بهره مند خواهید شد. با این روش به سادگی می توانید سیم کارت همراه اول دیگران را نیز شارژ کنید.

charge-mci-by-app.jpg

اما روش دوم استفاده از برنامه همراه من است. این برنامه را دانلود و نصب کنید و در صفحه اصلی آن گزینه خرید شارژ را وارد کنید.

charge-mci-by-app-tutorial.jpg

نوع شارژ انتخاب را وارد کنید. سپس مبلغ را انتخاب و گزینه خرید را لمس کنید.

charge-mci-by-app-guide.jpg

در این مرحله هم می توانید از طریق درگاه خود برنامه همراه من و هم از طریق درگاه اینترنتی بانک های مختلف فرآیند خرید را تکمیل کنید. اطلاعات بانکی خود را به دقت وارد کنید و گزینه پرداخت را بزنید.

charge-mci-by-app-steps.jpg

این اپراتور نیز مانند سایر اپراتورها سیم کارت اعتباری ارائه می‌ کند که با شارژ سیم کارت همراه اول می‌ توانید اعتبار خود را افزایش داده و از خدمات اینترنتی، تماس تلفنی، پیامک و… استفاده کنید. بر همین اساس در این مقاله به بررسی روش های مختلفی می پردازیم که برای خرید شارژ همراه اول ارائه شده است. با استفاده از این روش ها شما دیگر نگرانی در خصوص شارژ کردن سیم کارت همراه اول خود نخواهید داشت

در یک مقاله به طور مفصل روش های شارژ همراه اول را عنوان کرده ایم. برای مطالعه این مقاله از لینک زیر استفاده کنید:
i
mizbanfa.net/mag/charging-mci
 

جدیدترین ارسال ها

بالا